проблем-голям

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 98' 525tds

проблем-голям

Мнение от divia » 26 Дек 2007, 16:36

Честита Коледа
318тдс при завъртяна капачка на казанчето за водата,налягането в маркуча,който влиза в радиатора се повишава.От какво може да е освен от гарнитура на главата.БМВ-то наскоро строши бутало и му е набита нова риза,може ли да е потунала и от това да прави така.

Поздрави.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 26 Дек 2007, 16:50

ако като отвори6 капа4ката на радиатора при работе6т двигател и духа или надува какато казва6 е гарнитура... а 6том казва6 4е му е дил правен ремон се подразбира 4е трябва да са сложили новата гарнитура ако са сложили старата (в което не се съмнявам) 6те стане така а ако е новата трябва да има при4ина за да я издуха... ти да си и вкарал някакви ка4ествени реза4ки или "маисторите" които са ти набили ризата да са били пи6ман и да са я направили хлабава и да се е изхлузила на доло ..... но пък 6те се 4уе стра6ен удар в двг ако е така (с4упени сегменти и звука от ма4кането на ризата...но се самнявам) ако 1-ния цилиндър го няма тогава 6те е така... :( ако пак е само гарнутура 6те ти губи вода от радиатора и след определено време като ре6и6 да пали 6те прави воден удър... като се отвори да се смени гарнитурата 6те си покаже..

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 98' 525tds

Мнение от divia » 26 Дек 2007, 17:46

Ми да се надявам,че е с нова гарнитура,като е махната капачката на казанчето като форсирам двигателя изхвурля антифриза.Вода не губи,просто налягането в маркуча се повишава,може да е нормално,мисля да сравня с един 2,5тдс какви са разликите с наляганията на маркуча.А и като е отвуртяна капа4ката и като сложи6 ръка духа,както ти казваш.А що се отнася до това дали и 4-рите цилиндъра работят,такъв шум несе чува.Водата не влиза в маслото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 26 Дек 2007, 19:27

колега, при тези коли налягането в системата е 2 бара, поне при бензиновите и маркучите доста се втвърдяват при загрял мотор. При теб като за начало може би е полезно да смениш капачката на радиатора да не е в нея проблема, имам предвид клапанчето.
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 26 Дек 2007, 19:37

може да я остави и хлабава капа4ката ;) а до колкото изхвърлянето на антифриза не би трябвало да е така.. ако е до обороти или си прекалил с пълненето това изли6ко коли4ество 6те го изхвърли и после няма да има проблем но ако веднага след палене надува зна4и е 100% гарнитура и пробива на гарнитурата е само някаде по латуна към някои цилиндър не е цялостен за да смеси и маслото така 4е е хубаво да не си прави6 пове4е експириметни слез този за6тото не е хубаво да работи така двигателя за6тото там от кадето духа цилиндъра специално при дизелите се издълбава един канал в главата които става все по дълбок и идва един момент в които и 6лаифане на главата няма да ти помогне а 6те ти трябва нова глава.... така 4е след празниците бягаи да сменя6 гарнитура!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 26 Дек 2007, 21:05

michev написа:....


Доста си прав тука! На нашите макини маркучите са с една идея по-твърди от това което си мисли човек за нормално! Пипането на маркучите на загрял мотор е доста субективно за преценка, и оттам пък изводи имали проблем в системата! Аз съм карал няколко БМВ от магазина (нови), и маркучите им са корави на пипане съответно толеранса на поддаване е доста малък и относителен, ако примерно преди това си пипнал на някой Опел ( на загрял мотор) които пък са меки!
Последна промяна КУНИ на 26 Дек 2007, 21:25, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 26 Дек 2007, 21:16

миля че на всеки двигател при загряло полужение ако му се отвори капачката хвърля водата или греша :uups:
И преди колко време е правен ремонта данеби системата още дане се е обезвъздушила?
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 98' 525tds

Мнение от divia » 27 Дек 2007, 19:17

еми зна4и "майсторите" ми казаха 4е като са затворили двигателя(глава),е работил кум 15мин и след това пак са затегнали главата и си мисля 4е се е преебала гарнитурата,а проблема с надуването го прави и при студен двигател.Благодаря на всички отзовали се и продължаваите да помагате!!Аз отивам да го карам да му сменят гарнитурката ;)

Весели Празници на всички

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Дек 2007, 12:18

divia написа:еми зна4и "майсторите" ми казаха 4е като са затворили двигателя(глава),е работил кум 15мин и след това пак са затегнали главата и си мисля 4е се е преебала гарнитурата,а проблема с надуването го прави и при студен двигател.Благодаря на всички отзовали се и продължаваите да помагате!!Аз отивам да го карам да му сменят гарнитурката ;)

Весели Празници на всички

А не ако не искаш да се занимаваш повече с глупости смени майстора ;)
И при загрял и при студен мотор като се отвие капачката не трябва да хвърля вода ;)
А за да сте сигурни ,че е духнала гарнитурата имерете нивото на газовете в антифриза.
И главата се затяга на един път с определените килограми в определения ред. По предписание няма дозатягане.
Купи си оригинална гарнитура,щото ако е някаква ментелива нищо чудно да е пръднала.
И главата я закарай за проверка.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook