Проблем с ел. инсталацията
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ел. инсталацията
Имам кофти проблем с ел инсталацията на
купето ('92 М50)
Първо се започна с оттечка, която установих,
че е предизвикана от бордовия компютър, който
е малкия без чек контрол.
Извадих му бушона всичко и се оправи, колата не
губеше ток в акумулатора. Проверих и алтернатора -
зарежда си нормално.
Опитах да сложа друг борд със същия парт номер,
но когато му закачих бушона отново се появи оттечката,
0.14 ома.
И сега незнам какво да правя. Когато спрях борда от бушона,
спряха да работят и климатика, подгряването на задното
стъкло и на външните огледала, както и затварянето,
на клапите, за въздуха отвън. Колата е с климатроник (с врътките)
Бушона който изваждам е 31 номер, като на упътването пише
че този бушон е за часовник. А борда е оригинален, не е
преправяно нищо.
Та съм малко в задънена улица.
Имам предположения за датчика на външната
температура или някоя от клапите на парното,
но няма как да съм сигурен.
Ще се радвам на всякакви ползотворни и обосновани
идеи. Благодаря предварително.
купето ('92 М50)
Първо се започна с оттечка, която установих,
че е предизвикана от бордовия компютър, който
е малкия без чек контрол.
Извадих му бушона всичко и се оправи, колата не
губеше ток в акумулатора. Проверих и алтернатора -
зарежда си нормално.
Опитах да сложа друг борд със същия парт номер,
но когато му закачих бушона отново се появи оттечката,
0.14 ома.
И сега незнам какво да правя. Когато спрях борда от бушона,
спряха да работят и климатика, подгряването на задното
стъкло и на външните огледала, както и затварянето,
на клапите, за въздуха отвън. Колата е с климатроник (с врътките)
Бушона който изваждам е 31 номер, като на упътването пише
че този бушон е за часовник. А борда е оригинален, не е
преправяно нищо.
Та съм малко в задънена улица.
Имам предположения за датчика на външната
температура или някоя от клапите на парното,
но няма как да съм сигурен.
Ще се радвам на всякакви ползотворни и обосновани
идеи. Благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А някакви аномалии в горе изброените уреди дето си изключил, да си забелязъл на последък ? преди да установиш че имаш утечка?
Много ми е неприятно да го кажа ма един мултицет и кабел по кабел проверка ,за да е сигурно ,че ще се открие точния проблем.
Като за начало мога да те посъветвам да не изключваш бушона на тези уреди,а един по един да дърпаш кабелите на отделните елементи за да се открие ориентировъчно поне в кой модул е.
Много ми е неприятно да го кажа ма един мултицет и кабел по кабел проверка ,за да е сигурно ,че ще се открие точния проблем.
Като за начало мога да те посъветвам да не изключваш бушона на тези уреди,а един по един да дърпаш кабелите на отделните елементи за да се открие ориентировъчно поне в кой модул е.

naskoksan написа:не е от това, консумацията я мерих като изключих абсолютно всички лампи, заключени врати и т.н.
Изчаках си всичко както си трябва обаче си ги има тия 0.13-14
А евентуално да имаш радио/CD което да е свързано на постоянен + т.е. да работи и без контакт или допълнителен усилвател.

OBС-то при изключен контакт поддържа само показанията на часовника - не би трябвало да е проблем, а и ти си го сменял.
Виж пак снопа кабели който отива до него (до колкото може де)
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
Преди време и аз имах същия проблем с бушон 31.Пише,че е за дисплея вътре,chime module(гонга в краката на шофьора)и още нещо,ама не поня какво
.Оказа се,че консуматора ми е в таблото с уредите
.Признаците бяха същите:в покой колата имаше консумация 9.5 волта.Като махна бушон 31 всичко беше наред с изключение на т'ва ,че не ми работеха някои уреди.Трябва да се разровя в схемите да ти кажа кои кабел да прекъснеш временно за да се види дали проблема е като при мен в таблото.Помня само ,че е пин 22(тои също минава през 31) на една от буксите на таблото.Погледни тази тема:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641
...Намерих го кабелчето - red/yel червено/жълто.сваляш кората(май и таблото
)и търси в един от трите снопа(средния маи) които отиват към таблото(пин 22).Ако искаш го прекъсваш или откачаш буксата към таблото.
П.С.:31-ви предпазител е и за instrument cluster(таблото с уредите-км.оборотомера и т.н.)Снимките в линка които сам ти дал са породени точно от този проблем,които никои в сервизите не можа да ми реши.Аз си го намерих проблема сам(от спортна злоба
).Разглобих цялата електрика от багажника до таблото отпред за да търся къде е късото.Това ми отне 4-5 дни,ама го намерих
.След това занесох таблото при човек които разбира и тои ми го оправи.Мисля че сам дал координатите в линка по-горе.


...Намерих го кабелчето - red/yel червено/жълто.сваляш кората(май и таблото

П.С.:31-ви предпазител е и за instrument cluster(таблото с уредите-км.оборотомера и т.н.)Снимките в линка които сам ти дал са породени точно от този проблем,които никои в сервизите не можа да ми реши.Аз си го намерих проблема сам(от спортна злоба


Аз хубаво си сложих ново табло,
но пак се оказа, че има теч маа му
и пак след доста ровене установих,
че идва от гонга, който седи на кората
под волана.
Сега 2-ри ден всичко е наред след като
го изкорубих
Но нещо друго ми направи впечатление
сега като външната температура падне
под 3 градуса пак има звук 2 бипвания,
които идват от самия борд. Явно има
резервен звънец тая пущина
Надявам се да съм бил поне малко полезен
на някой любител на ровичкането
но пак се оказа, че има теч маа му
и пак след доста ровене установих,
че идва от гонга, който седи на кората
под волана.
Сега 2-ри ден всичко е наред след като
го изкорубих

Но нещо друго ми направи впечатление
сега като външната температура падне
под 3 градуса пак има звук 2 бипвания,
които идват от самия борд. Явно има
резервен звънец тая пущина

Надявам се да съм бил поне малко полезен
на някой любител на ровичкането

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
naskoksan написа:Аз хубаво си сложих ново табло,
но пак се оказа, че има теч маа му
и пак след доста ровене установих,
че идва от гонга, който седи на кората
под волана.
Сега 2-ри ден всичко е наред след като
го изкорубих
Гонга ще си го намериш секънд хенд.
А старото табло да не си го хвърлил?Ако не ти трябва да го дадеш за експерименти

- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
naskoksan написа:Имам вече две табла,
С едното експериментирахме да
го отворим и се оказа че някой ни
е изпреварил та сега е една купчина
пластмаса, иначе другото е на лице
...ето...някои са баровци с две табла


Ако не ти е проблем кажи дали може да го взема,кога ще ти е удобно и от къде?
П.С.:На лс да не разводняваме темата,ако искаш.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани