Проблем с 318и М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- viki77
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525d
Проблем с 318и М40
Като запали сутрин студена се форсира до 6500 об. но когато загрее не вдига повече от 4500 и на газ и на бензин.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Обърка се, колегата има в предвид, че като нарочно я изфорсира не се форсира така добре загряла. Причината е, че твоят двигател М40Б18 е износил разпределителен вал, кобилици и повдигачи и при горещ двигател те не отварят добре клапаните, тоест газоразпределението не е в пълната си изправност. Може да се оправи след ремонт на главата, не се знае обаче какво точно трябва да се смени. Можеш да караш и така, не е страшно - просто мотора е с по-ниска мощност. Предполагам чуваш и тракане/цъкане докато караш?
А като е студен мотора, метала още не се е разширил и затова се форсира - студена е вредно да я форсираш и моя съвет е да не го прави, защото при студено масло мотора няма добро мазане и може да го съсипеш бързичко - аз лично докато е студена я карам много леко на 2000-2500 оборота сменям предавка.
А като е студен мотора, метала още не се е разширил и затова се форсира - студена е вредно да я форсираш и моя съвет е да не го прави, защото при студено масло мотора няма добро мазане и може да го съсипеш бързичко - аз лично докато е студена я карам много леко на 2000-2500 оборота сменям предавка.
BMW only!
- viki77
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525d
Ходих в 3 сервиза казаха че на вала му няма нищо.На компютъра показва 1 грешка на датчика за температурата на въздуха които влиза в двигателя.Този датчик е комплект с дебитомера но аз пробвах и с друк дебитомер но нямаше ефект.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
.....
Ами ако си от софия свържи се тука поразпитай все ще се намери някой да помогне. По принцип колкото съм чел в форума тези симптоми са повдигачи кобилици .... и вал. Надявам се при теб да не е това. На диагностика мисля, че това не се засича незнам другите да кажат. Най добре да се отвори мотора и да му се види какво му има. А и профилактично няма да му е зле.Прочети тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68092
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
температурния дат4ик на дебитомера има голямо зна4ение ,най вероятно е гръмнала на газ и е отвяла дат4ика и сега компа си мисли 4е навън е -40 градуса и от там се улива яко с бензин докато е студена и и е добре щото си исма яко гориво ама като загрее иска по малко и се дави ,но според мен вала също е заминал поне на мойта ис-ка преди д астане ис-ка то4но това и беше проблема аз го реших генерално като смених матора
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани