Проблем с разхода и оборотите на празен ход

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.11.2007
Местоположение: София

Проблем с разхода и оборотите на празен ход

Мнение от Boby320 » 01 Ное 2007, 23:18

Здравейте аз съм нов във вашия форум много ми хареса и реших да пиша за моята болка четох доста но невидях такава тема извинявам се ако съм пропуснал:) та проблема е следния пали си идеално работи каквото работи след което започва да мени оборотите между 500 и 1000 оборота проблема с разхода е в градски условия там колата харчи около 20-25 литра на 100 км на извън градско харчи около 7-8 литра на 100 км при средна скорост 150 км та ако някой е имал такъв проблем ще съм благодарен ако сподели как го е излекувал и така

поздрави :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Ное 2007, 23:20

Добре дошъл! :wave:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 01 Ное 2007, 23:25

20-25 литра на 100 км

:shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с разхода и оборотите на празен ход

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2007, 10:46

Не е възможно при разход на градски условия да дава 20-25 литра на 100 км, а на извънгредско- 7-8 литра на 100 км. При средна скорост от 150 км/час, двигател с ходов обем 2000 см3, на купе е36 дава около 9-9.5 на 100 км.Имам едно обяснение на този феномен- или имаш повреда в дебитомера- при заклинена клапа той подава информация към компютъра за впръскване на по-голямо количество бензин и поради тази причина на градско каране дава този огромен разход, защото двигателя работи предимно на празен ход. При постоянна скорост да дълъг път това практически няма значение, защото е отворена и дроселовата /дроселовите/ клапи и колата има нормален разход. Колкото до промяната на оборотите на празен ход, това е така, защото горивната смес е преобогатена и двигателя започва да се дави, когато е загрял.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 02 Ное 2007, 11:02

а я ми обясни 316-ка защо гори 2О на 1ОО :)
попринцип ходих на диагностика и там ми казаха че единият ми кабел на цилиндрите не работи както трябва.. и да ги смена заедно със свещите... та дали е възможно наистина да е от това ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с разхода и оборотите на празен ход

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2007, 11:07

Не е възможно при разход на градски условия да дава 20-25 литра на 100 км, а на извънгредско- 7-8 литра на 100 км. При средна скорост от 150 км/час, двигател с ходов обем 2000 см3, на купе е36 дава около 9-9.5 на 100 км.Имам едно обяснение на този феномен- или имаш повреда в дебитомера- при заклинена клапа той подава информация към компютъра за впръскване на по-голямо количество бензин и поради тази причина на градско каране дава този огромен разход, защото двигателя работи предимно на празен ход. При постоянна скорост да дълъг път това практически няма значение, защото е отворена и дроселовата /дроселовите/ клапи и колата има нормален разход. Колкото до промяната на оборотите на празен ход, това е така, защото горивната смес е преобогатена и двигателя започва да се дави, когато е загрял.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2007, 11:25

Ogi написа:а я ми обясни 316-ка защо гори 2О на 1ОО :)
попринцип ходих на диагностика и там ми казаха че единият ми кабел на цилиндрите не работи както трябва.. и да ги смена заедно със свещите... та дали е възможно наистина да е от това ?

Това можеш да разбереш по работата на двигателя. Когато имаш пропуск в запалителната система на някой цилиндър, мощността рязко пада, двигателя работи с тресене и рязко се качва разхода.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 02 Ное 2007, 11:30

ивчо3 написа:
Ogi написа:а я ми обясни 316-ка защо гори 2О на 1ОО :)
попринцип ходих на диагностика и там ми казаха че единият ми кабел на цилиндрите не работи както трябва.. и да ги смена заедно със свещите... та дали е възможно наистина да е от това ?

Това можеш да разбереш по работата на двигателя. Когато имаш пропуск в запалителната система на някой цилиндър, мощността рязко пада, двигателя работи с тресене и рязко се качва разхода.


определено това са и симптомите :) мерси за инфото

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook