КУПИХ СИ БМВ-316i искам помощ !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
jorryy написа:Искам да ви попитам още нещо. Нормално ли е като запаля колата студена да започне веднага да върти перката отпреде. аз мисля че трябва да загрее на определен градус и чак тогава да започне да върти към 90 градуса.![]()
Ей ,нали е закачена на водната помпа бре,как нема да върти

Друг е въпроса със какви обороти се върти.
Поразгледай форума да се образоваш малко да не задаваш такива въпроси.

- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
За пръв път му е да има БМВ, не го винете. Погледни зад перката и ще разбереш защо се върти постоянно
Най-добре обърни внимание рано сутрин когато е студено за колко време достига двигателя работна температура и кога започва да духа топло парното!!!

B M W и всички останали!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако перката не ти е електрическа,то тя е закачена на оста на водната
помпа и няма как да не се завърти веднага.Друг е въпроса,че като загрее
колата,перката перката започва да се върти по-бързо(освен ако не е заминал
силиконовия вискосъединител)
помпа и няма как да не се завърти веднага.Друг е въпроса,че като загрее
колата,перката перката започва да се върти по-бързо(освен ако не е заминал
силиконовия вискосъединител)

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани