поредния тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

поредния тдс

Мнение от Franio » 30 Юли 2007, 18:10

Здравейте!
Повечето,ще кажете чети преди да питаш.Е аз изчетох всичко за теи тдс,но все пак не намерих съвсем нужния ми отговор.
Та на въпроса.
Карам 325 тдс.Трудно палеше като загрее,малко играеха оборотите,но се търпеше.Преди известно време си напълних климата с фреонче и от тогава не го изключвам.До тук добре,но като потеглям или изключвам предавката оборотите падат доста и понякога колата гасне.Реших да мина тънко и смених само едната веригата,която наистина беше доста хлабава(тази на разпределителния вал).Сега паленето при загрял двигател малко се подобри.Не е както трябва но в сравнение с преди .....Оборотите играя по малко.И въпреки това понякога когато изключа от скорост оборотите падат доста и пак се засилва да гасне.Не смея да си включа климата особено при потегляне за да няма излагации.
Въпросът ми всъщност е:Да сменям ли другата верига и останалите елементи(за които ми казаха,че са добре) или проблема е в прословутата помпа.Ако е от нея,дали ще се мине само с центровка или ще иска ремонт.....На диагностиката ми казаха,че електрониката по колата е перфектна,а само центровката ми бягала ту в + ту в минус.
От ямбол съм и честно казано тук няма компетентни хора.На къде да се насоча?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 30 Юли 2007, 19:28

И на мен в началото ми се случи да загасне веднъж, но от тогава не го е правила.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Дюзата

Мнение от Popov » 31 Юли 2007, 9:53

Мисля , че е от умната дюза!Като дадеш газ когато колата работи на място оборотите трябва да паднат до някъде както са се вдигнали но от 1000 на долу трябва да паднат по-бавно.Ако и това липсва може би съм прав.За информация нова такава дюза струва 360лв с отстъпка в БОШ.Успех!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 31 Юли 2007, 11:03

смени и другите неща дето си ги пропуснал и после ще се види колко и каква центровка трябва да се прави.
Не става така с половинчати работи.
Ебати шестака да ти гасне :shock: :shock: :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: поредния тдс

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 16:22

Franio написа:Здравейте!
Повечето,ще кажете чети преди да питаш.Е аз изчетох всичко за теи тдс,но все пак не намерих съвсем нужния ми отговор.
Та на въпроса.
Карам 325 тдс.Трудно палеше като загрее,малко играеха оборотите,но се търпеше.Преди известно време си напълних климата с фреонче и от тогава не го изключвам.До тук добре,но като потеглям или изключвам предавката оборотите падат доста и понякога колата гасне.Реших да мина тънко и смених само едната веригата,която наистина беше доста хлабава(тази на разпределителния вал).Сега паленето при загрял двигател малко се подобри.Не е както трябва но в сравнение с преди .....Оборотите играя по малко.И въпреки това понякога когато изключа от скорост оборотите падат доста и пак се засилва да гасне.Не смея да си включа климата особено при потегляне за да няма излагации.
Въпросът ми всъщност е:Да сменям ли другата верига и останалите елементи(за които ми казаха,че са добре) или проблема е в прословутата помпа.Ако е от нея,дали ще се мине само с центровка или ще иска ремонт.....На диагностиката ми казаха,че електрониката по колата е перфектна,а само центровката ми бягала ту в + ту в минус.
От ямбол съм и честно казано тук няма компетентни хора.На къде да се насоча?
то центвовката шари+ - при разтегнена верига штом си я сменил ме самнява да е от нея.на помпата има авансатор-дат4ик в долния краи кадето излизат траби4ките на нафтата,но при диагностиката трябва да е излязал.виж си пло4ката мененето на обороти наи-4есто е от нея и в комбинациа сас запушен филтар на фриона,които товари много компресора от там и мотора

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook