интер колер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.04.2007
Кара: M3 E36 EVO

интер колер

Мнение от 4e4ito » 24 Апр 2007, 20:02

колеги кажете какъф интер колер с какъф капацитет може да се сложи на е36 325 тд мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 24 Апр 2007, 21:20

Бате не се вкарвай в излишни главоболия ;) Като му сложиш кулер нема да литне колата :mhihi:
Иначе има един колега от форума с такова 325тд+с ;) Нека той да се включи, ама като му четях мненията има доста работа за преправяне, дали си заслужава....
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Апр 2007, 21:41

Здравей, май аз съм колегата с доста работа за преправяне :mhihi: .
Но за сега върви добре поръчал съм нещата които трябва да се сменят стегнах малко корите и т.н. Относно кулера за съжеление не мога да ти кажа нищо :( , не съм пробвал TDS за да ти кажа да ли има разлика и не съм карал друга TD също. Единственото което мога да ти предложа ако разбираш или можеш да разбереш да те поканя при колата и сам да и хвърлиш поглед и да решиш да ли е нужно добавката му. А пък още не съм разбрал какви са техническите разлики между TD и TDS (на доста места се споменава само интеркулера но сигурно има и други неща) , даже по google'а открих разни PDF в който пишеше(не си спомням точно, но превода беше нещо такова) '92 година се създаде 325 TD и с добавката на интеркулера се роди 325 TDS ..... Но най добре е по компетентите да си изкажат мненията, може и да се изясни точните разлики между двата модела и какъв ще е плюса на кулера. ;)

Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 24 Апр 2007, 21:47

swh_bmw написа:Здравей, май аз съм колегата с доста работа за преправяне :mhihi: .



Е нали твойта е направена вече с кулера и си върви :?: Аз имах предвид че беше писал че доста неща са сменени за да може да се сложи кулера ;)
А иначе ПО ТЕМАТА - вместо кулер сложи чип - май ще е доста по-добре :) Иначе двигателите ТД и ТДС са идентични, мисля че само кулера им е разликата ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Апр 2007, 22:13

че беше писал че доста неща са сменени за да може да се сложи кулера

сигурно аз грешно съм се изразил имах предвид че са смени доста неща в колата включително и кулера. Относно чипа и аз само добри неща съм чувал(даже и аз съм поръчал).
Иначе двигателите ТД и ТДС са идентични, мисля че само кулера им е разликата
все пак разликата от 28 коня от един кулер си е добре ако кулера е на добра цена(не знам цената все пак). А от него може ли да е и разликата във VMax от 24 км/ч(TD 190 km/h TDS 214 km/h) ?

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 17.04.2007

Re: инер колер

Мнение от Enrique » 24 Апр 2007, 22:22

4e4ito написа:колеги кажете какъф интер колер с какъф капацитет може да се сложи на е36 325 тд мерси предварително

Само щи се увеличи турбо-лаг-а.С прибавянето на кулер.Трябва да се направи много кадърно и да се подбере точен кулер(най-добре такъв от ТДС).Моят съвет-чип и забраяш.Кулера щи лагне колата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2007, 9:45

Само с кулер 28 коня не може да постигнеш!!!! Разлика има и в турбината , а за дюзите не съм сигурен , но може да се погледне в realoem.com
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Апр 2007, 10:02

Има разлика само в налягането на турбината :idea:
Демек като сложиш кулер.трябва и да се понастрои помпата за да пуска повечко гориво и да се дигне буста на турбото ;)
С други думи слагаш кулер и чип иколата става ~180 магарета ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Апр 2007, 14:33

Демек като сложиш кулер.трябва и да се понастрои помпата за да пуска повечко гориво и да се дигне буста на турбото
.
А има ли начин да се разбере да ли помпата е настроена, и как може да се усети турбо-лаг-а ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Апр 2007, 16:23

Ми турбо лаг-а го усещаш докато я караш.
А дали е настроена помпата трябва да се мери на стенд.
Ощо взето помпата на ТД и ТДС е еднаква има разлика в управляващия блок и по точно в това колко гориво да подава във високите обороти.Ниските обороти (празния ход) се регулират от самата помпа,а сместа се регулира от ЕКУ-то.Ти трябва да си усетил голяма разлика след като си и насадил кулер.
Дори разхода трябва да ти е по нисък при еднотипно каране.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.04.2007
Кара: M3 E36 EVO

инер колер

Мнение от 4e4ito » 25 Апр 2007, 19:01

да ве пичове ама аэ искам пьрво да сложа кулер и после чип имам мои хора които ше свършат тас работа ама ми каэаха да си намеря кулер с трабите эа bmw и ставало мн лесно и эа чипа ше се упрая ама няма кулер аэ съм виждал bmw 324 с два кулера и чип эначи туи нешто кърти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Апр 2007, 22:16

и аз съм замислил подобна интервенция на моита 524тд
но мисля кулера да го поставя на мястото на въздушния филтър
тряа ми някаф по квадратен кулер на пасат маи 6а стане
а като махна кутията на филтара 6те се освободи място за кулера
а 6те си сложа спортен филтър. и 6те направя едни хриле на капака
за да може въздушната стуя да охлажда
мислех от тдс да слагам кулер ама ми се стува 4е много 6те се удължи
пътят на марку4ите и съответно турбо лага
а по този на4ин с много малко 6те се удължати мноо по лесно 6те стане само да измисля къв кулер да сложа
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Апр 2007, 22:58

Ощо взето помпата на ТД и ТДС е еднаква има разлика в управляващия блок и по точно в това колко гориво да подава във високите обороти.Ниските обороти (празния ход) се регулират от самата помпа,а сместа се регулира от ЕКУ-то.Ти трябва да си усетил голяма разлика след като си и насадил кулер.


Колата я взех в такова състояние(вече си имаше кулер) и затова незнам каква е разликата между ТД и ТДС'а. Написал си че сместа се регулира от ЕКУ'то, но при мене липсва и то. А и из форума доста се споменава да се премахне, а след като я няма, сместа как се регулира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Апр 2007, 23:25

swh_bmw написа:и затова незнам каква е разликата между ТД и ТДС'а. Написал си че сместа се регулира от ЕКУ'то, но при мене липсва и то. А и из форума доста се споменава да се премахне, а след като я няма, сместа как се регулира?

:shock: :shock: :shock: Не може да немаш ЕКУ :shock: :shock: :shock:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Апр 2007, 0:22

Извинявайте малко съм изморен и го сгреших с ЕГР клапата :roll: . Иначе ЕКУ имам ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook