318TDS трудно палене докато е студена

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 16 Апр 2007, 21:07

Ами с 3-4 подгрявания ако компресията му е каквато му казах ще пали защото и моята палеше с няколко подгрявания от всвки път, обаче не е там работата.
То с по 5 подгрявания и въртене по 10 секунди може да я кара така още години дори и компресията да му пада.
А ако е малко вманиачен като мен и се дразни много от този проблем казах вече как трябва да постъпи според мен.
Първо мери компресията на абсолютно студена кола и ако дай боже излезне, че всичко си е ок със сегменти ще се търси друго.
40-50 лв едва ли ще са му проблем за да премери компресията и да е наясно наистина каква е ситуацията.
А е и добре човек да си знае колата как му е от към компресия дори и без да има проблеми мисля аз.
И все пак това е съвет само а тои си решава дали да ме слуша :)
Просто минах през доста маистори доста диагнози и ако сега триабва да го правя отново ще тръгна по обратен ред

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 17 Апр 2007, 11:16

А този клапан от къде може да се купи и каде трябва да се монтира .Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 11:18

shnitzera написа:А този клапан от къде може да се купи и каде трябва да се монтира .Благодаря предварително


От всички магазини за авточасти! Аз моя съм го сложил след нафтовият филтър!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.11.2005

Мнение от BMW_MAFIA » 17 Апр 2007, 16:26

имам абсолютно същия проблем.сутрин като е студена колата много рядко пали от първия път.подгрявам 3-4 пъти докато накрая не се чуе един леко стържещ звук под централния панел и тогава пали от раз.иначе през деня нямам никакви проблеми. та ми е интересно и на мен как може да се ремонтира това,защото майсторите какво ли не ми казаха,сменях акумулатор,свещи,пак си е същото.
тоя клапан как се слага ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 18 Апр 2007, 9:56

Днес ще направя този вариант с допълнението на възвратен клапан. Вчера като питах за него ми казаха, че има три варианта Ф6, Ф8 и Ф10 (цена около 10лв). Така че който е решил да прави същата процедура да огледа добре какъв размер му трябва. Тръбопровода преди горивния филтър е пластмасов и трябва да се подмени с мека връзка, която също трябва да си набавите.
Juro: не съм се отказал от замерването на компресия, но нямам възможност да посетя София тази седмица да ми направят такава. А наоколо не се сещам къде ще свършат добре тази дейност.
Утре сутрин ще пиша какъв е ефекта от добавянето на клапана :lol:
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 18 Апр 2007, 10:27

aboykov написа:Днес ще направя този вариант с допълнението на възвратен клапан. Вчера като питах за него ми казаха, че има три варианта Ф6, Ф8 и Ф10 (цена около 10лв). Така че който е решил да прави същата процедура да огледа добре какъв размер му трябва. Тръбопровода преди горивния филтър е пластмасов и трябва да се подмени с мека връзка, която също трябва да си набавите.
Juro: не съм се отказал от замерването на компресия, но нямам възможност да посетя София тази седмица да ми направят такава. А наоколо не се сещам къде ще свършат добре тази дейност.
Утре сутрин ще пиша какъв е ефекта от добавянето на клапана :lol:


Нищо не се бара преди горивният филтър!!! След него се слага клапана!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 18 Апр 2007, 11:07

bobolink: не претендирам да съм много компетентен по тези въпроси, но не вижам да има разлика къде да бъде.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 18 Апр 2007, 11:17

aboykov написа:bobolink: не претендирам да съм много компетентен по тези въпроси, но не вижам да има разлика къде да бъде.


:D Много по-лесно е след горивният филтър защото там имаш гумен маркуч! :D Аз моя там то лепнах, пък ти както прецениш! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 18 Апр 2007, 12:19

За съжаление при мен и двете части са пластмаса :confused: Ама ще го побългарим :mhihi:
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 18 Апр 2007, 19:04

Е дано да се оправи с клапан само :). Тогава има за какво да пиеш две три бирички с кеф :):):).

А дори и да не се оправи и това което ти казах да излезне вярно да знаеш, че така може да си я караш още бая време.
Аз съм малко вманиачен и много ме дразнеше, че не пали от раз та затова направих тотален ремонт като подмених практически почти целия двигател без няколко части :).

Айде късмет и да пишеш после какво е станало след добавянето на клапана, та да знам ако се е оправила колата да взема да те черпя една бира задето те плаша така :):):):):):):).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 19 Апр 2007, 10:51

Juro: И аз съм маниак на тема, ако нещо не бачка както трябва да се оправи. Но днес сутринта си пална от РАЗ :) Изглежда, че ще се размина само с поставянето на клапан... така че още един проблем решен. :bchug: :driving: :have one: :guitarist: Благодарност към всички колеги, които се отзоваха със съвет
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook