като гасите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
като гасите
колеги сега все ме е страх като гася колата.смених си вискоса но преди да я загаса незнам дали е пред включване или не? ве как правите карате,спирате и гасите нали.стрелката си е на средата но незнам ако преди да огася е трябвало да се включи? вие как правите?
Привет,
до колкото тв разбирам се притесняваш във какво положение е перката на Виското. Тя зацепва в зависимост от температурата. При определени градуси е напълно зацепена и обратното. Правиш точно както си го описал / палиш, караш, гасиш/ това е. За стрелката немога да разбера какво точно имаш в предвит.
до колкото тв разбирам се притесняваш във какво положение е перката на Виското. Тя зацепва в зависимост от температурата. При определени градуси е напълно зацепена и обратното. Правиш точно както си го описал / палиш, караш, гасиш/ това е. За стрелката немога да разбера какво точно имаш в предвит.
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
ще го обясна по просто.страх ме е да не я огаса точно преди да ми зацепи вискоса,или да е вече в период на охлаждане.няма начин да чуя защото отзад мн ми ручи.а всеки пат като спирам не ми се вярва всеки да чака парво да охлади и тогава да я гаси.това ме притеснява.да не го загаса загрял.защото вече си препатих с един мотор така цепнами се главата наи от зад и то от тапата перка.в италия не ми зацепи и стигна преди червеното 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Е ако не зацепи добре, нормално да прегрее, ама не виждам причина д апрегрее ако го загасиш в процес на охлаждане, все пак перката не се включва чак на червеното, а в някаква близка до работната температура. Има възможност да ти покаже малко увеличение на температурата след като загасиш, ако оставиш на контакт. Щото горещата част от водата се вдига, а доколкото знам датчика е някъде в горния край и може стрелката да ти мръдне в посока топло на загасен двигател. Но за опасност от прегряване мисля че и дума не може да става, ако охлаждането е изправно би трябвало двигателя да си седи в дапазона на работната му температура по време на цялата работа и когато и да го загасиш, да няма опасност за него. Аз правя, както мисля че правят всички, карам и гася;)

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
?!?! е дори да не е безсмислено твърдението, че бмв са направили кола 90-те години на XX-ти век, която не можеш да я изгасиш спокойно по всяко време, най-малкото как точно ще я 'охлаждаш' ??? (дори да бяха нарпавили такова, щеше да има на таблото голям червен надпис 'do NOT TURN OFF NOW!!!' - и просто нямаше да се продава
)
нали като седиш на място, тя просто още повече загрява? ще чакаш да чуеш дали включва перката? е добре и като включи? след като спре тя просто е задържала някъде около 85-90 градуса (според зависи), а не сваля от 120 на 70 ! и нали след няма и 5 минути примерно пак се включва, на кое включване/изключване точно спокойно ще гасиш? идеи?
иначе може, купи къща на 2 километра нанадолнище без светофари, и пускай по инерция с изгасен двигател преди да се прибереш
п.с. тази която си сцепил ПОНЕ се надявам да ти е ясно, колко е била читава. за твое успокоение може да смениш термостат, тука е 30-тина лева макс, и лесно се сменя (за работа не те товарят)

нали като седиш на място, тя просто още повече загрява? ще чакаш да чуеш дали включва перката? е добре и като включи? след като спре тя просто е задържала някъде около 85-90 градуса (според зависи), а не сваля от 120 на 70 ! и нали след няма и 5 минути примерно пак се включва, на кое включване/изключване точно спокойно ще гасиш? идеи?
иначе може, купи къща на 2 километра нанадолнище без светофари, и пускай по инерция с изгасен двигател преди да се прибереш

п.с. тази която си сцепил ПОНЕ се надявам да ти е ясно, колко е била читава. за твое успокоение може да смениш термостат, тука е 30-тина лева макс, и лесно се сменя (за работа не те товарят)
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Карам и като стигна, си гаса като пич:) Ако обаче преди това съм я ръчкал повечко, преди да се прибера карам нормално та да се охлади малко мотора и тогава спирам. Това е същото както и като тръгвате, не почване да ръчкате веднага, поне не би трябвало.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
при 12 литра охладителна течност е малко вероятно да прегрее след като я угасиш в нормална работна температура, дори и след яко бримчене 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d



Не мога да се здържа.
Абе пич я поразгледай малко форума има технически раздели.
Не е истина ебати въпроса.
А по темата виско съединителя е една проста метална коруба,която е пълна със силикон който при определени градуси променя своята плътност.По този начин се получава по висок натиск между външния корпус на виското и лагера който се намира в центъра,
Така приплъзването става по трудно и съответно перката постепенно се зацепва по-силно,и по-силно,в резултат на което почва да се върти със оборотите на мотора

Това е ,за какво включване и какво изключване се притесняваш,това не е електрическа система за да се включва и изключва

Надявам,се да ти е станало ясно.
Изкренно се посмях предполагам и другите,ма на такъв въпрос просто нямаше как.
Щом си се регистрирал във форума значи все пак имаш някакво желание да се научиш на някои работи това е добре но ще е добре и първо да попрочетеш малко за да не се излагаш

Айде със здраве и да не се обидиш


Има логика във въпроса, но едва ли температурата, при която работи моторът е гранична и опасна от прегряване, стрелката трябва да отиде доста в червеното, за да има фатални последствия! Може би се подвежда по това, че тези, които са с ел. перки продължават да въртят след спиране на мотора, но нещата са си сметнати добре и няма страшно!
Наистина в горещите летни дни след каране в градско и задръстване е хубаво колата да поработи малко на около 2000 - 2500 оборота да се охлади и тогава се гаси мотора... дългите моторчета трябва да се пазят щото са предразположени:)
Сега е зима и виското изобщо не зацепва даже някои свалят перката, което аз не бих направил.
Наистина в горещите летни дни след каране в градско и задръстване е хубаво колата да поработи малко на около 2000 - 2500 оборота да се охлади и тогава се гаси мотора... дългите моторчета трябва да се пазят щото са предразположени:)
Сега е зима и виското изобщо не зацепва даже някои свалят перката, което аз не бих направил.


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани