Свързване модул за централно заключване Octopus
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Свързване модул за централно заключване Octopus
Привет на всички,след дълго отключване на централното през багажника (махнат е стария модул),ми омръзна и си купих модул,но греда,опитах се да го свържа но без успех,ходих в сервиз,но човека май не беше много в час,и той не можа да го свърже.Свързахме постоянно 12в към него,свети,цъка си,пробвахме и извода за мигачите с пробна лампа и светят,ноо 6-те извода който трябва да се свържат към централното ги замерихме,но след тях няма ток,или просто не знаем кой да ги замерим?! Ето схемите на централното,може ли помощ как да ги вържа.





- D.Uzunov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.11.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Touring
- Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Колега, от тези 6 проводника намираш при отключване и заключване сигнал и ги вързваш към комфорт модула на жълтата букса на пин 4 за отключване и на пин 17 за заключване. Сигналът трябва да е кратък. Как да го намериш --> Подаваш 12в на модула който си купил и с пробна лампа или мултицет почваш един по един да проверяваш кабелите като от дистанционното цъкаш с копчетата за отключване и заключване и тях два кабела към пиновете на комфорт модула на колата. Това е, аз поне така направих с моя. Успех.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Диаграмата която си скъсил не се вижда всичко ,че е то го целия лист
6-те кабела ,които им търсиш място предполагам ,че са :
Черен - негативен или минус на релето
Зелен - Плюса на релето
Розов - E общия сигнал заключване/отключване
Белия - Плюса на релето
Пурпурния - негативен или минус на релето
Оранжевия - е общия сигнал заключване/отключване
Това е само предположение !
Някой ,който разбира повече да каже

Плюсовете на релето се връзват към постоянно напрежение ,
Сигналите за заключване се връзват на 4-ти и 17 пин на комфорт модула ,но си провери дали е на тези пинове в диаграмата за съответния автомобил. Минусите са си минуси те са към някой болт към купето или към някой минусов кабел !
Само се чудя този контролен + на спирачката за какво е ? За централното да заключи ,когато автомобила потегли или за паленето му ?


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Добре,но къде е този комфорт модул? свалих кората под волата,там е правено нещо (голяма цигания е) има 1 реле което стои само,и 3 букси с много кабели,те ли са комфорта?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Не, комфорта е зад жабката. Отвори темата с важните теми и линкове в този подфорум, прочети и трите теми за монтаж на аларма и чак тогава започни да пипаш по инсталацията.
SH3M37A кабела за спирачката е за да се заключва колата когато натиснеш спирачка при работещ двигател.
SH3M37A кабела за спирачката е за да се заключва колата когато натиснеш спирачка при работещ двигател.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
raptorxbg написа:Не, комфорта е зад жабката. Отвори темата с важните теми и линкове в този подфорум, прочети и трите теми за монтаж на аларма и чак тогава започни да пипаш по инсталацията.
SH3M37A кабела за спирачката е за да се заключва колата когато натиснеш спирачка при работещ двигател.
Аз така и предположих ,но това няма ле да натоварва системата по някакъв начин ? Все пак при всяко натискане на спирачката ще се подава сигнал за заключване ? А при всяко излизане от колата ще трябва да се вдига пинчето за да се излезе от колата..... Предполагам е опция по желание и ако се свързва по добре да е към бутон. Но не знам дали този плюс няма да окаже влияние на системата понеже се явява ,като контролен + който управлява системата (някой да ме поправи ,ако греша )
И колега модула е с 3 букси една черна ,средната жълта или розова според годината на автомобила и 3-та май за всички е зелена



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Един въпрос? Замервах изводите за цетралното на модула (6-те кабела),но никоя не пуска напрежение,до изводите за мигачите има ток,за вдигане на прозорците също,след това не,да не би майстора да го е изгорил,или аз не меря правилно?Може ли да ми кажете как да ги премеря ?!
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Колега за да пуснеш ток по тях трябва да се знае на 100% кои кабели са ти + и кои минус .
Ще ти дам пример с реле с 4 крачета понеже само на него знам принципа на действие
Едното краче на релето е постоянно напрежение
2-рото краче ти е минуса
3-тото краче ти е за контролния плюс/сигнал тоест при натискането на отключване/заключване самия модул подава сигнал / плюс към релето
от там релето затваря веригата и праща сигнал към 4-тото краче ,което ти играе роля да предаде сигнала по веригата .
Тоест :
Релето свързва и разпада веригата затова е и релето . Да може ,когато ти трябва да я свърже ,когато не да я разпадне да не стои под напрежение системата.
Тоест ти трябва да намериш от тези 6 кабела ,кои два или един са ти за постоянно напрежение ,кои са ти маса и вече когато бъдат свързани при натискането на бутона на дистанционното ще може да измериш дали се подава сигнал към двата кабела ,които ти остават контролни за общ отключване и общ заключване .
Но как да ги намериш не мога да ти кажа . Ако беше мое щях да експериментирам ,но така само с това мога да помогна и се надявам ,че не те бъркам с тази информация.Ако греша моля някой да ме поправи .
Това помня от преди 7 години откакто завърших електротехникума
Ще ти дам пример с реле с 4 крачета понеже само на него знам принципа на действие
Едното краче на релето е постоянно напрежение
2-рото краче ти е минуса
3-тото краче ти е за контролния плюс/сигнал тоест при натискането на отключване/заключване самия модул подава сигнал / плюс към релето
от там релето затваря веригата и праща сигнал към 4-тото краче ,което ти играе роля да предаде сигнала по веригата .
Тоест :
Релето свързва и разпада веригата затова е и релето . Да може ,когато ти трябва да я свърже ,когато не да я разпадне да не стои под напрежение системата.
Тоест ти трябва да намериш от тези 6 кабела ,кои два или един са ти за постоянно напрежение ,кои са ти маса и вече когато бъдат свързани при натискането на бутона на дистанционното ще може да измериш дали се подава сигнал към двата кабела ,които ти остават контролни за общ отключване и общ заключване .
Но как да ги намериш не мога да ти кажа . Ако беше мое щях да експериментирам ,но така само с това мога да помогна и се надявам ,че не те бъркам с тази информация.Ако греша моля някой да ме поправи .
Това помня от преди 7 години откакто завърших електротехникума



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Здравейте колеги,след като се освободих малко,взех че свалих жабката и кво да видя,няма никой,освен модула за ABS.Ето снимки да видите,и да кажете къде да го свържа тоя пуст модул

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Здравейте, купих си същия модул, като колегата. Води се - Octopus Yk-143 http://olx.bg/modul-za-tsentralno-yk143 ... -i39553495
Черния кабел от буксата на модула е маса, връзва се към някое болтче или кафяв кабел. Червения кабел е 12 волта, който трябва да има ток дори колата да не е на контакт, вързва се към червен кабел с зелена ивица, намира се под волана. Жълтия кабел е за мигачите, той се връзва така: взимаш два диода (1N4007) и анодите им се връзват към жълтия кабел от модула, а катодите се връзват, единия към сивия кабел от бялата букса на мигачите, а другия към синия кабел от същата букса на мигачите.
Розовия и оранжевия кабел се връзват към червения кабел с зелената ивица под волана. Лилавия кабел се връзва към пин 4 от комфорт модула, средната букса. При някои е жълта, при други лилава, но това е без значение. Зеления кабел се връзва към пин 17 от средната букса на комфорт модула.
Така се връзва този модул. Ако модула е друг, може да са различни цветовете на кабелите. Това е общо взето, ако имате въпроси питайте, ще помогна. Моят модул го вързах, благодарение на metodi80.
Черния кабел от буксата на модула е маса, връзва се към някое болтче или кафяв кабел. Червения кабел е 12 волта, който трябва да има ток дори колата да не е на контакт, вързва се към червен кабел с зелена ивица, намира се под волана. Жълтия кабел е за мигачите, той се връзва така: взимаш два диода (1N4007) и анодите им се връзват към жълтия кабел от модула, а катодите се връзват, единия към сивия кабел от бялата букса на мигачите, а другия към синия кабел от същата букса на мигачите.
Розовия и оранжевия кабел се връзват към червения кабел с зелената ивица под волана. Лилавия кабел се връзва към пин 4 от комфорт модула, средната букса. При някои е жълта, при други лилава, но това е без значение. Зеления кабел се връзва към пин 17 от средната букса на комфорт модула.
Така се връзва този модул. Ако модула е друг, може да са различни цветовете на кабелите. Това е общо взето, ако имате въпроси питайте, ще помогна. Моят модул го вързах, благодарение на metodi80.
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Малко да раздвижим темата.Търся човек който е слагал модул за централното,ако може да ми го свърже,от гр Пловдив.. ще си платя колкото трябва! 

- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Свързване модул за централно заключване Octopus
Kолеги свързах си модула,за сега работи добре,но незнам къде да свържа мигачите,както колегата в по-горния пост е написал
Мислех да го направя и аз,но преди това пуснах аварийни и замерих с пробна лампа точно тези кабели които колегата е написал,и не светна,въпросът ми е,да ги свържа ли,или да търся други кабели,тъй като премерих всички букси,и никой не светна? Благодаря!единия към сивия кабел от бялата букса на мигачите, а другия към синия кабел от същата букса на мигачите.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани