M42 гасне при студент старт (решен)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт






















Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт







п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
sims написа::idea: Колата пали като и покажа ключа и гасне само ако аз я изгасяи никой не каза какво и как е проверил по колата си
моята я имам вече 4-ри години и първата зима имах проблеми с гаснене след като запаля колата сутрин студена проверих всичко по следния ред:
Клапана за картерните газове и неговия маркуч
ама не да ги гледате с ръце в джоба
а да пипнете
![]()
Стъпков мотор и прилежащите му маркучи
кой го е свалял
кога го е чистил
маркучите му здрави ли са или и него го видяхте че е добре без да сваляте колектора
и ако е свалян как е сглобен колектора после
Гофриран маркуч
има ли пукнатини и скобите му стегнати ли са добре
DISA клапа
имате ли
работи ли
изолирана ли е
само за нея има 6 маркуча и още куп неща който я управляват
Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт
![]()
![]()
Този проблем се появява в студените дни защото на двигателя му е необходима по богата смес в зимни условия и когато се появи паразитен въздух в системата сместа обеднява и колата гасне...
![]()
![]()
п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги
Аз пък я имам от 6 години.
Клапана на картерните газове като се прецака съска и маркуча му е здрав.
Стъпковия мотор е сменян, чистен 2 пъти с маркучите, колектора съм го свалял лично 3 пъти.
Гофрирания маркуч е сменян още като взех колата с нов от дарукар.
Дисата си работи и не е пипал бай ганьо по нея да изолира каквото и да е по мотора. 1вия собственик тая кола ми я предостави във изцяло фабричен непокътнат вид и все още си е така моторното.
Дебитомер, tps, стъпково, датчици за температура, ламбди - всичко е замервано за съпротивление.
И айде кат си такъв разбирач сега да ми отговориш, защо като откача клемите и я запаля не гасне никога първия път при същите условия? И вземи ги понамали малко тия емотиконки.
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт
b00st написа:sims написа::idea: Колата пали като и покажа ключа и гасне само ако аз я изгасяи никой не каза какво и как е проверил по колата си
моята я имам вече 4-ри години и първата зима имах проблеми с гаснене след като запаля колата сутрин студена проверих всичко по следния ред:
Клапана за картерните газове и неговия маркуч
ама не да ги гледате с ръце в джоба
а да пипнете
![]()
Стъпков мотор и прилежащите му маркучи
кой го е свалял
кога го е чистил
маркучите му здрави ли са или и него го видяхте че е добре без да сваляте колектора
и ако е свалян как е сглобен колектора после
Гофриран маркуч
има ли пукнатини и скобите му стегнати ли са добре
DISA клапа
имате ли
работи ли
изолирана ли е
само за нея има 6 маркуча и още куп неща който я управляват
Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт
![]()
![]()
Този проблем се появява в студените дни защото на двигателя му е необходима по богата смес в зимни условия и когато се появи паразитен въздух в системата сместа обеднява и колата гасне...
![]()
![]()
п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги
Аз пък я имам от 6 години.
Клапана на картерните газове като се прецака съска и маркуча му е здрав.
Стъпковия мотор е сменян, чистен 2 пъти с маркучите, колектора съм го свалял лично 3 пъти.
Гофрирания маркуч е сменян още като взех колата с нов от дарукар.
Дисата си работи и не е пипал бай ганьо по нея да изолира каквото и да е по мотора. 1вия собственик тая кола ми я предостави във изцяло фабричен непокътнат вид и все още си е така моторното.
Дебитомер, tps, стъпково, датчици за температура, ламбди - всичко е замервано за съпротивление.
И айде кат си такъв разбирач сега да ми отговориш, защо като откача клемите и я запаля не гасне никога първия път при същите условия? И вземи ги понамали малко тия емотиконки.
Колега не съм големия разбирач,а се опитвам да помогна.Имам приятели с М42/м43 и когато са имали такива проблеми с гаснене след палене винаги се е оказвало паразитен въздух в системата,при теб може да има и друг проблем,но не вярвам



Re: M42 гасне при студент старт (решен)
да избутам малко темата...
имам същия проблем с м42
стъпковото моторе е изчистено, маркучите към него са здрави
гофрирания маркуч е сменен с нов оригинален
маркуча за картерните газове е изваден и клапана е запушен да не смуче въздух
Диса клапата е изолирана понеже не работи адекватно
смукателя е монтиран както трябва
Единствено което забелязах, е че от дупчицата на клапана на картерните газове смуче въздух
имам същия проблем с м42
стъпковото моторе е изчистено, маркучите към него са здрави
гофрирания маркуч е сменен с нов оригинален
маркуча за картерните газове е изваден и клапана е запушен да не смуче въздух
Диса клапата е изолирана понеже не работи адекватно
смукателя е монтиран както трябва
Единствено което забелязах, е че от дупчицата на клапана на картерните газове смуче въздух

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: M42 гасне при студент старт (решен)
dapper написа:да избутам малко темата...
имам същия проблем с м42
стъпковото моторе е изчистено, маркучите към него са здрави
гофрирания маркуч е сменен с нов оригинален
маркуча за картерните газове е изваден и клапана е запушен да не смуче въздух
Диса клапата е изолирана понеже не работи адекватно
смукателя е монтиран както трябва
Единствено което забелязах, е че от дупчицата на клапана на картерните газове смуче въздух
Значи не сте го изолирали както трябва, и това ви е бил проблема на клапана, скъсана му е мембранта...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани