Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
ивчо написа:Карайте ги както ви е кеф тез коли .. И на 100 бара ако искате ...............................
Страница 6450.7-06 от "BMW Е36 Electrical Troubleshooting Manual"
- първо прочети, след това пиши и чак накрая, когато някой не е запознат и спори може да се сърдиш.
Работното налягане на компресора на един климатик, без значение автомобилен или битов е 15 - 25 атмосфери.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Само да не е това на ниското налягане 25-30 бара че тогава
иначе и аз подтвърждавам че високото от 20-30 е нормално и ниското по спомен 3-5 бара.

- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Компресора изключва когато питата достигне температура от 4 градуса.Ако всичко друго е наред си провери потока на въздуха,дали изобщо обдухва самата пита.При мен беше тотално запушен филтъра на купето и компресора включваше по 15 секунди на интервали от по минута...
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
ивчо написа:Карайте ги както ви е кеф тез коли .. И на 100 бара ако искате ...............................
Значи първо да "светна" някои колеги, че НЕ СЪМ ДЛЪЖЕН ДА РАЗБИРАМ ОТ АВТОКЛИМАТИЦИ!!!

Следователно няма защо да ми се карате като на първокласник. Идеята на питането ми беше да ме ориентирате кое е нормално и кое не. 25-те бара са във високото налягане. Другия манометър показваше доста по-ниски стойности. Компресора включва, започва да изстудява и след малко започва да включва и изключва 10 пъти в минута. Момчето което пълни климатика за, че включвало втората степен на перката. Тази седмица ще закарам колата в сервиз. Търся си някой познат човек, че не искам само да ми вземат 40лв за диагностика и да ми вдигат ръце.
FuRoRR написа:Компресора изключва когато питата достигне температура от 4 градуса.Ако всичко друго е наред си провери потока на въздуха,дали изобщо обдухва самата пита.При мен беше тотално запушен филтъра на купето и компресора включваше по 15 секунди на интервали от по минута...
Сменян е преди 6 месеца филтъра. Но ще го сменя пак. И без това ми е на дневен ред. Иначе вентилаторчето го усещам да духа доста добре.
alexcivic написа:Само да не е това на ниското налягане 25-30 бара че тогаваиначе и аз подтвърждавам че високото от 20-30 е нормално и ниското по спомен 3-5 бара.
Манометрите бяха два. Единия само беше на толкова високи нива.
Критика се приема
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
mfandakov написа:Ако дехидратора е заминал ,така се получава
Могат ли в сервиза да го тестват някак, или трябва да го сменя, за да разбера, че е повреден?

Критика се приема
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Този филтър си е консуматив,когато прави мизерии се получава така .
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Има и още нещо, за което пропуснах да напиша в предните си постове.
Системата може да е 100% изправна и компресора да се държи по описания от колегата начин или пък да не изключва изобщо. Това се дължи на проблем в дигиталното управление. В тази връзка препоръчвам на колегата преди да направи каквото и да е по системата, да взема за проба едно дигитално управление и да проследи как реагира компресора. Най-лесно е се да оговори с колега от неговия регион, който също е с дигитално управление на климатика и да разменят управленията за един тест.
Препоръчително е да се тества системата с друго управление, но и управлението от колата на колегата petrashkov да бъде тествано на друга кола.
Системата може да е 100% изправна и компресора да се държи по описания от колегата начин или пък да не изключва изобщо. Това се дължи на проблем в дигиталното управление. В тази връзка препоръчвам на колегата преди да направи каквото и да е по системата, да взема за проба едно дигитално управление и да проследи как реагира компресора. Най-лесно е се да оговори с колега от неговия регион, който също е с дигитално управление на климатика и да разменят управленията за един тест.
Препоръчително е да се тества системата с друго управление, но и управлението от колата на колегата petrashkov да бъде тествано на друга кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
stony1 написа:Има и още нещо, за което пропуснах да напиша в предните си постове.
Системата може да е 100% изправна и компресора да се държи по описания от колегата начин или пък да не изключва изобщо. Това се дължи на проблем в дигиталното управление. В тази връзка препоръчвам на колегата преди да направи каквото и да е по системата, да взема за проба едно дигитално управление и да проследи как реагира компресора. Най-лесно е се да оговори с колега от неговия регион, който също е с дигитално управление на климатика и да разменят управленията за един тест.
Препоръчително е да се тества системата с друго управление, но и управлението от колата на колегата petrashkov да бъде тествано на друга кола.
Пробвах с друго управление колега. Нямаше промяна. Смених също и датчика който е до дехидратора. Промяна в поведението нямаше. Тези дни ще я закарам на диагностика. Надявам се да е по-читав майстора и да може да ме насочи.
п.с. Щом дехидратора е консуматив ще се постарая да го сменя.
Критика се приема
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Закарах колата в сервиз. 1 час преглеждаха всичко. Наляганията са ОК. В същтност точно, когато налягането се вдигне до нормалното и перката и компресора изключват.
Според тях не е дехидратора (макар да е добре да се смени), защото, когато той не е ок налягането е високо.
Казаха, че 99% е датчика за налягането. Явно и другия който сложих не е давал точна информация. Поръчах го днес. Оригинален от БМВ. Чакаме да го доставят и ще пиша ако има развитие.
Според тях не е дехидратора (макар да е добре да се смени), защото, когато той не е ок налягането е високо.
Казаха, че 99% е датчика за налягането. Явно и другия който сложих не е давал точна информация. Поръчах го днес. Оригинален от БМВ. Чакаме да го доставят и ще пиша ако има развитие.
Критика се приема
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Обещах да напиша, когато проблема се реши.
Смених дехидратоера + датчика за налягането и филтрите. Сега нещата са ОК. Изключването е доста по-рядко и е в рамките на нормалното според мен. Дехидратора си беше оригиналния. Нищо по системата не беше пипано откакто е произведена колата.
Смених дехидратоера + датчика за налягането и филтрите. Сега нещата са ОК. Изключването е доста по-рядко и е в рамките на нормалното според мен. Дехидратора си беше оригиналния. Нищо по системата не беше пипано откакто е произведена колата.
Критика се приема
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани