въпрос за диса клапа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: въпрос за диса клапа
Дет' се вика - "Ползвайте търсачката"
viewtopic.php?t=156612&start=0
Бях слагал и снимки на самата ДИСА,ако трябва ще сложа пак.

Бях слагал и снимки на самата ДИСА,ако трябва ще сложа пак.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: въпрос за диса клапа
Georgi_123 написа:repibg написа:здравейте,
така и не разбрах какво е това диса?
аз имам ли го? м43в16 е36 где е?
Имаш колега аз съм със същия мотор и я махнах защото ми се счупи. Разлика на бензин нямам пали върви само на газ, се зачудва около 4000-5000 оборота но не е нещо фрапиращо. Намира се във всмукателния колектор той е от две части като свалиш горната клапата се вижда.
да да, вътре има нещо като перка кръгла.с пръсти се върти.как се разбира дали работи?
като я врътна се връща в изходно положение и има доста яка пружина.
сигурно е здрава механиката а?
Re: въпрос за диса клапа
Здравеи колега,аз съм с м43б16 и скоро дисата ми направи голям проблем гръмна на газ и се счупи направи ми голяма мизерия,но купих втора употреба и сега пак имам диса ,та мисълта ми е по добре разбери защо гърми на газ ,но не я махай иначе мисля,че вакум я отваря и затваря лично мое мнение.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: въпрос за диса клапа
Гърми на газ заради стари кабели , стари свещи, проблем с бубините , лоша найстройка на изпарителя.
Аз лично съм на мнението ,че ако ще си карате колите за по дълго по добре е да се кара с газов инжекцион. Незнам как влияе дисата на газта щото зимата обичам да карам на бензин. Но ми е интересно някой знае ли как да се направи проверка на клапата дали функционира нормално?
Аз лично съм на мнението ,че ако ще си карате колите за по дълго по добре е да се кара с газов инжекцион. Незнам как влияе дисата на газта щото зимата обичам да карам на бензин. Но ми е интересно някой знае ли как да се направи проверка на клапата дали функционира нормално?
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: въпрос за диса клапа
venom4o написа:Гърми на газ заради стари кабели , стари свещи, проблем с бубините , лоша найстройка на изпарителя.
Аз лично съм на мнението ,че ако ще си карате колите за по дълго по добре е да се кара с газов инжекцион. Незнам как влияе дисата на газта щото зимата обичам да карам на бензин. Но ми е интересно някой знае ли как да се направи проверка на клапата дали функционира нормално?

Re: въпрос за диса клапа
Мисля,че има една дупка дръпни с уста и ако отваря и затваря работи.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: въпрос за диса клапа
Баа ако треа да правя налягане 1 бар с уста примерно
Имам предвид на колата докато работи защото тя мембраната , която я мести може да работи ,но самите вакууми на мотора да се насират нещо .Аз смених доста стари тръбички по нея и се надявам ,че работи коректно.
Поздрави



Поздрави
Re: въпрос за диса клапа
venom4o написа:Баа ако треа да правя налягане 1 бар с уста примерно![]()
![]()
![]()
Минаваш през околовръстното, там каките за 20 кинта чудеса правят

Не знам за М43, но на М42 бъркаш отдолу под дисата да напипаш лостчето дето управлява клапата, минаваш 5000(4400 май беше границата) оборота и ако не мърда лостчето- ясна е работата.
Re: въпрос за диса клапа
Колеги да питам за диса клапата значи над 3000 оборота се чува чукане от нея и постоянно някакво свистене като изключа буксата на диса и няма чукане няма свистене. Свалих я отворех я и има само първата гумичка оранжевата скъсана леко може ли от нея да е проблема? Снимката е примерна при мен е съвсем леко скъсано.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: въпрос за диса клапа
Здравейте ... Аз карам е36 купе 318ис 1994г. С метални колектори... Наскоро се появи страшно тракане ,оказа се от тази клапа, махнах я и мога да кажа че има дооооста голяма разлика без нея... Колата е доста мудна в ниските обороти, нищо общо с преди, след 3500/4000 оборота колата набира стабилноно преди това е отврат!!!
Re: въпрос за диса клапа
За мен тая клапа е инженерна недомислица
Който я има да я маха докато е време.
Освен че осчицата се чупи двете малки болтчета се развиват от вибрациите и отиват на гости при буталата

Освен че осчицата се чупи двете малки болтчета се развиват от вибрациите и отиват на гости при буталата

- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: въпрос за диса клапа
Колеги добре въпрос ?
Днес я изкарах видях ,че въпросната оранжева мембрана е спукана . Пробвах с маркучето ( вакум прави ) и отваря и затваря без проблем само чука вътре самата мембрана . Върнах я обратно ,но откаих кабела разлика не усетих чесно казано освен ,че при палене колата не пали от първия зъб ми върти кат замаяна 4-5 пъти преди да запали .......
Проблем ли е да с тои вътре ,но да не е закачена и как ще се отрази това на компа ? Ако е проблем ще махна маркучето ,което я отваря и затваря тази клапа и ще си е закачен и няма да прави поразии на компа. И каточели има повече ряз от преди да я разкача
или са се натрупали грешки в компа и след ,като съм разкачил акумолатора са се зачистили
и скоро пак ще умре
Та прече ли да е вътре ?
Днес я изкарах видях ,че въпросната оранжева мембрана е спукана . Пробвах с маркучето ( вакум прави ) и отваря и затваря без проблем само чука вътре самата мембрана . Върнах я обратно ,но откаих кабела разлика не усетих чесно казано освен ,че при палене колата не пали от първия зъб ми върти кат замаяна 4-5 пъти преди да запали .......
Проблем ли е да с тои вътре ,но да не е закачена и как ще се отрази това на компа ? Ако е проблем ще махна маркучето ,което я отваря и затваря тази клапа и ще си е закачен и няма да прави поразии на компа. И каточели има повече ряз от преди да я разкача



Та прече ли да е вътре ?


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани