Опъване на единия рог?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Опъване на единия рог?

Мнение от [Georgi] » 19 Яну 2009, 16:12

Може ли да се дръпне леко единия рог без да се сваля двигателя и всичките там разправии покрай това?

Проблемът е, че след като сложих зимните гуми (195/65/15) при пълен ляв/десен гумата от пасажерската страна закача в калника. Когато колата се вдигне на подемник се вижда, че от тази страна гумата е леко по-назад. При реглажа обаче няма нищо необичайно.

С летните гуми (205/60) няма проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 19 Яну 2009, 17:03

Зависи колко е крив рога, ако е малко крив може да се опъне без да се сваля мотора. Сигурен ли си че ти е крив рога?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 19 Яну 2009, 20:28

Ами гледах отдолу и просто не виждам нищо друго проблемно... Рога трябва да е :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 19 Яну 2009, 20:42

:mhihi: Колега, знаеш ли кое е рог? Според мен имаш предвид предницата? Най-вероятно е крив носача? /То и аз съм един експерт :mhihi: /
Ако ти е крив рога то би трябвало цялата маска, броня, фарове всичко да ти е на една страна. Колата има два рога и изглежда така:

x1 x2
I I
I двигател I
I I

Като х1 и х2 са роговете а двигателя е м/у тях. Според мен ти е крива предницата, най-вероятно удар в дупка, бордюр или нещо друго
Но нека да каже и някой друг че и аз съм малко..... не наясно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 19 Яну 2009, 20:45

Мойта схема нещо не излиза като хората :mhihi: Както и да е, мотора стои м/у два рога, изглеждат като две метални.... тръби? идващи откъм купето и свършват при дифузера

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 19 Яну 2009, 20:57

barty написа:тръби? идващи откъм купето и свършват при дифузера


Дам :mhihi: И на десния има една яка заварка, като го гледаш с просто око изглежда прав, ама когато е на подемник колата и дясната гума е малко назад...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 19 Яну 2009, 20:59

Колега , чакай сега първо да уточниме как и къде ти закача гумата ....
Значи ти казваш , че гумата закача в калника от към пасажера ... при навиване на ляво или дясно ... Още тука ми става малко странно .. ти казваш , че гумата се вижда , че е леко по назад... при това положение гумата трябва да закача в задната част на калника от към вратата и в такъв случай тя ще закача само когато е при навиване на волана само на ляво .. защото тогава задната час на гумата се изнася на вън и може да закачи калника. Иначе при навиване на дясно задната част на гумата се прибира на вътре към двигателя и тогава пък предната част на гумата може да закача към предната част на калника , от към фара (тъй като тогава , тя се изнася на вън)..... но ти пък казваш , че гумата се вижда , че е леко назад ...как тогава ще закача хем от пред , хем от зад ... Не знам странн ми е .... трябва да се види , за да се разбере какво става ....

Но искам да ти кажа , че рога няма какво да го мърдаш , той може само да доведе до лека промяна положението на бронята , маски , но не и да ти мръдне гумата .... може да ти е криво магарето и от там да ти идва проблема , може и шенкела на главината да се е изкривил , след като казваш , че гумата се вижда да е леко на зад , може носача да е крив , може ланжерона да е климнал на долу и калника да плава (да се е слекъл на долу ).... но това всичкото са теории ... иди на майстор да ти хване диагоналите на колата , да се огледа какво става ... това дето ти го мислиш с дърпане на рог ..до нищо няма да доведе, гарантирам ти ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 20 Яну 2009, 0:40

metodi80 написа:...как тогава ще закача хем от пред , хем от зад ...


Само в задната част закача - т.е. откъм купето. Вижда се къде се търка в калника, отпред не закача. Само от пасажерската страна и само откъм купето (задната част).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 20 Яну 2009, 1:55

Рогове наричаме тези тръби дето държат двигатела...на един от тях закачаме куката...мисля си че няма нищо общо с колелата...
Все пак предполагам да е носач Изображение за да се измести назад...но като че ли си ходил на реглаж малко странно ми се вижда....или пък ти на носача му викаш рог.... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Опъване на единия рог?

Мнение от mihal » 09 Мар 2015, 9:33

Колеги да не пускам нова тема, хванах се и аз да рерставрирам предницата остана само гореспоменатия проблем, цялата дясна половина в двигателния отсек (рог, бомбе) е изметната нагоре, при бомбето е около 10- 15мм а отпреде при маската отива 20-30мм.. Така съм напаснал вмомента калниците и капаците долу горе да не си личи(отдалече :)) )
Кой е най безболезненият начин да се оправи това? без да се свалят двигатели и т.н. , най много калника? Или само височините на окачването да докатам с тампони? Но ако може да ида някаде да го натиснат и подсилят предпочитам това.
:wave:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook