Странен проблем с парещ интериор е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
k.milanov написа:
Как се пускат тези функции?
Колега трябва да се натиснат двете заедно, едновременно и трябва да ги покаже

Нагревателя на задното стъкло + ауто ,ако не стане значи си с другия климатроник .


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
при мен обдухването на краката си е на мястото и пак си е толко там..
вседнъж разглеждах принципа на работа на стария климатроник с врътките докато го монтирах..
останах с впечатлението че дори при пуснат климатроник пак минава някаква топла вода по една тръба през прасето...
не знам къде го четох по някакви форуми..
може и да не е така
вседнъж разглеждах принципа на работа на стария климатроник с врътките докато го монтирах..
останах с впечатлението че дори при пуснат климатроник пак минава някаква топла вода по една тръба през прасето...
не знам къде го четох по някакви форуми..

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
SH3M37A написа:Колега трябва да се натиснат двете заедно, едновременно и трябва да ги покаже
Нагревателя на задното стъкло + ауто ,ако не стане значи си с другия климатроник .
Не става, колко дигитални климатроника има за е36, че моя да е "другия" ?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Не ви е виновно парното
Някой е правил ремонти по генерациаята или скоростите и е свалил алуминиевите щитове около скоростите. После не ги е сложил обратно защото го е мързяло и сега ви е топло, защото грее от генерациата 
При мен най тъпото беше, че мен ме мързеше да ги върна обратно и си викам тва не играе никаква роля и после олеле майко


При мен най тъпото беше, че мен ме мързеше да ги върна обратно и си викам тва не играе никаква роля и после олеле майко

- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
k.milanov написа:SH3M37A написа:Колега трябва да се натиснат двете заедно, едновременно и трябва да ги покаже
Нагревателя на задното стъкло + ауто ,ако не стане значи си с другия климатроник .
Не става, колко дигитални климатроника има за е36, че моя да е "другия" ?
Ами май са два или три .Единия изписва АУТО дисплея ,когато натиснеш бутона. Тоест този ги няма тези скрити функции , другия е същия с тази разлика ,че не изписва ауто на дисплея ,но има тези скрити функции. А третия ,който не съм виждал някой да го споменава ,че го има е :
На клапата за въртене на въздуха в купето има буквичката "А" .Това ,което разбрах дано не бъркам ,е че при този тип климатроник отпред на решетката има датчик за мръсния въздух - изпарения на автомобили и затваря клапата и върти в купето .
Ако греша някой да ме поправи ,че не съм 100% сигурен,но така четох



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
генерацията минава колега доста далеч от това място
тя ако грееше така че там да се усеща топло колата да се е запалила
трабите минават с извивка и слизат надолу маскисмално под кардана дори
има едно място където се доближават до тунела и това е
тя ако грееше така че там да се усеща топло колата да се е запалила
трабите минават с извивка и слизат надолу маскисмално под кардана дори
има едно място където се доближават до тунела и това е
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Старото ми управление беше с перка - имаше скритите функции.
Новото ми управление е с ауто - има скрити функции.
И двете се активират и деактивират по описания начин за влизане в това меню.
Май само при мен не грее толкова както е описано. Че е топло е топло и си направих теста да карам без касетофон и борд компютър - да усеща се че е топло като си пъхнеш ръцете, но пък чак да е анормално горещо не усетих.
Новото ми управление е с ауто - има скрити функции.
И двете се активират и деактивират по описания начин за влизане в това меню.
Май само при мен не грее толкова както е описано. Че е топло е топло и си направих теста да карам без касетофон и борд компютър - да усеща се че е топло като си пъхнеш ръцете, но пък чак да е анормално горещо не усетих.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
kagebista написа:Старото ми управление беше с перка - имаше скритите функции.
Новото ми управление е с ауто - има скрити функции.
И двете се активират и деактивират по описания начин за влизане в това меню.
Май само при мен не грее толкова както е описано. Че е топло е топло и си направих теста да карам без касетофон и борд компютър - да усеща се че е топло като си пъхнеш ръцете, но пък чак да е анормално горещо не усетих.
И аз нямам проблем с затоплянето там... Явно колегите трябва да търсят проблеми из клапаните и управлението...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Аз с такава централна конзола нищо не усещам, където само навигацията грее колкото борда и климатроника заедно, не знам за вас
http://picbg.net/img.php?file=3ac2589fccebae67.JPG

http://picbg.net/img.php?file=3ac2589fccebae67.JPG
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Грее си когато не е пуснат климатика и е нормално, защото водата, минаваща през радиаторчето е от порядъка на 80-90 градуса. Зависи и как е настроено управлението на климатика. Аз съм с дигитален климатроник и ако задам температура 24-25 градуса около борда е топло. Колкото по-висока температура задам, толкова по-топло става под борда. Ако задам температура под 20 градуса не се нагрява толкова. Когато пусна климати напрато е студено и това е нормално, защото клапаните затварят и не пропускат охлаждаща течност през радиаторчето на парното. Когато климатикът не е включен има постоянна циркулация на охлаждаща течност през радиатора на парното, но колкото по ниска температура се зададе, толкова по слаба е циркулацията и обратно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Колеги
намерих къде е проблема . Проблема е в старите коли дето караме
. По-точно, е кото се наведете отдолу дето са въздуховодите за парното на краката ! Самите кори са разместени и част от струята вместо да бие в краката бие вътре зад панела. Наместете го и всичко ще е наред аз вече нямам проблем
. При мен беше от това сега е супер 
Направо ми глади крачолите изправя всички гънки





Направо ми глади крачолите изправя всички гънки






Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
То не е проблема в колите, ми в тоя къде ги е пипал, щото корите и въздуховодите сами няма да се разместят. Иначе още веднъж пиша - независимо от настройките на климатика при моето купе, няма никакво греене под борда. Редовно си държа там телефона.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Странен проблем с парещ интериор е36
Еми пробвах и НЕ става
Пробвах на моята М44 96та, пробвах и на един приятел пак М44 97ма и не става
Просто натискам и задържам ауто и заден нагревател и нищо не се случва. Светва ауто и почва само да си настройва

Пробвах на моята М44 96та, пробвах и на един приятел пак М44 97ма и не става

Просто натискам и задържам ауто и заден нагревател и нищо не се случва. Светва ауто и почва само да си настройва

- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
k.milanov написа:Еми пробвах и НЕ става![]()
Пробвах на моята М44 96та, пробвах и на един приятел пак М44 97ма и не става![]()
Просто натискам и задържам ауто и заден нагревател и нищо не се случва. Светва ауто и почва само да си настройва
Трябва да гледаш едновременно да бъдат натиснати инак няма стане

За интериора при мен се оправи .Сега е нормална температура ! Явно някъде имате пропуск във въздуховода . Не виждам друга причина ,ако всичко си е на мястото. При мен бяха разместени изглеждаха на мястото си ,но след ги свалих и ги наместих с едни щипки ли какво е точно не знам по две на въздуховод са. Ако някой ги е махал не му се е играело да ги намести защото самите щипки се вадят трудно и допълнително достъпа

Но при мен се оправи и сега си държа вафлата там





Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани