Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от power of bmw » 02 Яну 2014, 22:06

Здравейте!Положението е следното:
Закупих мотор, който е с блок и карантии на М50Б25 ванус, глава М52Б25 от е39 със смукателни колектори от М50 и елекроника и комп Сименс на М52....дюзите са зелени и мисля че са от М52, но не съм сигурен...Мотора вече е монтиран и му цапнахме и един разплетен изпускател.....Та от тук нататък, кой вариант ще е най добрия за да го засилим след тези интервенции?

1.Ремап (чип) на Сименса.
2.Смяна на електрониката с такава от М50 (Бош).
3.Комп и дюзи от М52Б28.
4.Връщане на М52 смукатела +чип на Сименса.

До колкото чета има и врътка с валовете, но не ми се отваря мотора!Дали ще може да се очаква някакъв вървеж като на М52Б28 след някой от изброените варианти, защото сега с този М50 смукател и Сименсова електроника ми се вижда доста мудна в ниските при положение, че все още се кара с къс диф...?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от maxpower » 03 Яну 2014, 1:40

Компа от м52б28 с дюзи от него няма да тръгне по добре- единствено подбрение има при рязко подаване на газта колата тръгва една идея по добре, но предвид черния пушек, който почва да излиза от ауспуха по одбре не го прави.
В момента караш м52б25 с чугунов блок принципно. Моя съвет е виж дали всичко е на мястото си - имам в предвид сензора за темп на вх въздух този ли е който трябва и къде е вързан, ламдите на мястото ли са си, детонационните сензори коректните ли са и дали са сложени където трябва. Преди по нанатъшно засилване се убеди, че в момента всичко е наред, че после става сложно за диагностика.
Отностно дюзите ако са зелени няма значение от кой двигател са-м52б20,м50б25 или м52б25 всичките са еднакви, като при м52ките те са бледо зелени, а при м50 са тревисто зелени. Ще ти свършат работа тях не ги питай. Предвид това, че не знаеш историята на колата виж дали регулатора на налягане на горивната рейка е на 3,5бара за всеки случай.
Отностно колекторите има си закономерност и тя е, че с м52-ковия колектор върви хубаво в ниските и средните(независмо какво ще я правиш през тая сламка не минава достатъчно въздух за високи обороти), а с м50 колектора върви хубаво във високите, но без ремпа общо взето само там върви хубаво. Ако е с цел засилване м50 колектора е пътя. Смяна на електорниката с бош беше модерно преди. Сега честно казано м52 е по добрия избор според мен. Единствените му недостатъци са отвратителния прексвач и това , че е много чувствителен на всякакви външни атмосферни условия. Във всички случай е по икономичен от м50-то и се ремапва доста лесно.
Също така се убеди, че караш с коректните карти т.е. м52б25, ако в момента в компа ти е м52б28 или м52б20 няма как да върви добре с този сетъп.
също така няма да е зле да се провери зацепването на валовете ако мислиш да оставяш с тези- да не се окаже, че някой ги е зацепил както са му паднали.
Дали ще върви по добре от м52б28 накрая, ако двигателя механично е добре(има компресия) сложиш му мааалко по сериозни валове и лек маховик и ремап, да определенмо върви доста по добре от сток м52б28 с 2,93диф
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от power of bmw » 03 Яну 2014, 19:08

Колега, много благодаря за подробния отговор и съветите.Компа по номер излиза точно за М52Б25 от Е39, за другите неща ще проверя :yes:
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 08 Окт 2014, 17:40

май само аз немога да усетя това умиране в ниските с м50 колектор ..... верно че е малко по мудна до3500обр. ,но чак такава разлика няма , поне при мен ..... за сметка на това пък във високите се развърта доста по добре .
до колегата maxpower какво ще рече малко по сериозни валове ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от maxpower » 08 Окт 2014, 19:50

kostaka написа:май само аз немога да усетя това умиране в ниските с м50 колектор ..... верно че е малко по мудна до3500обр. ,но чак такава разлика няма , поне при мен ..... за сметка на това пък във високите се развърта доста по добре .
до колегата maxpower какво ще рече малко по сериозни валове ?

всичко от включително от 240 градуса и 9,7 лифт нагоре.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 08 Окт 2014, 22:34

м52б25 с колектор м50 , спортен изпускател , генерация 2.8 , лек маховик и шпер , за моя случаи как стоят нещата с валовете ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от Boyadjiev » 09 Окт 2014, 0:28

Айде малко филма Усещане колегата с 23-ката която препарира всичко...Разбрахме че си сложил "м52б25 с колектор м50 , спортен изпускател , генерация 2.8 , лек маховик и шпер" и въпреки, че няма настройки, върви на крило, ама земи пропусни да го пишеш това във всяка тема, че къде влезна, навсякъде го чета това :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 09 Окт 2014, 7:03

не съм те молил да ми даваш наклон на х.я , или да ми четеш коментарите :)


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 09 Окт 2014, 7:06

а до припарирането ще видим колко форумници ще се надъхат да излязат с 2.8ците , след като я настроим

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от mitaka21 » 09 Окт 2014, 9:39

Аз съм надъхан с 2.5 :driving: :twisted:


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 09 Окт 2014, 13:02

ако си от варна , неделята лукойл :yes: :bang:
поздрави ! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от Boyadjiev » 09 Окт 2014, 18:31

kostaka написа:не съм те молил да ми даваш наклон на х.я , или да ми четеш коментарите :)

За х*й не съм писал никъде, ти сам си го развяваш :wave: Просто където и да влезна, едно и също :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от kostaka » 10 Окт 2014, 10:14

ок , извинявай колега , просто от скоро карам бмв и сабирам сякаква информация .
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....

Мнение от Boyadjiev » 10 Окт 2014, 23:57

kostaka написа:ок , извинявай колега , просто от скоро карам бмв и сабирам сякаква информация .
:bchug:

Здраве и кеф да има колега, само градация да се случва :bchug: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook