Проблем с парното след майстор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с парното след майстор
След като няма функция AUTO ,си е най-обикновен климатик.
С много любов към децата!
Re: Проблем с парното след майстор
Колеги проблема не е дали съм с климатик или климатроник, а какво е откачено от врътката топло/студено на централната духалка , букса или жило и къде да ги търся
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Проблем с парното след майстор
Martin_90 написа:Колеги проблема не е дали съм с климатик или климатроник, а какво е откачено от врътката топло/студено на централната духалка , букса или жило и къде да ги търся
Колега, не е ли по-удачно да питаш "пичовете" от RN-Performance? Те би трябвало да знаят най-добре какво са разглобявали. Другия вариант е в официален представител на марката и по ВИН номера да ти кажат за врътката, дали е с букса или кабел.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Проблем с парното след майстор
При тебе е с букса, с жило е само с дигиталното управление
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното след майстор
При климатика с врътките , управлението на клапата за топло/студено е електронно - тоест на централната духалка , самата врътка за топло /студено представлява преключвател , който управлява модула , а той от своя страна управлява моторче , което мести клапата ....
При климатика с дигитално управление тази клапа се мести механично чрез жило , което е вързано пак към врътката топло/студено на централната духалка ....
В случая колега , трябва като изкараш централната си духалка от зад да виждаш кабел , който излиза от самата врътка топло /студено ....
При климатика с дигитално управление тази клапа се мести механично чрез жило , което е вързано пак към врътката топло/студено на централната духалка ....
В случая колега , трябва като изкараш централната си духалка от зад да виждаш кабел , който излиза от самата врътка топло /студено ....
Re: Проблем с парното след майстор
към края на съществуването си ръчната клима е с духалка с жило като при дигиталната, май беше от 9/94 това
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани