Проблем с запалване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с запалване
pinko_23 написа:Колега имах същият проблем, не изхвърля бендиксът и ништо нестава и тогава почвах да ръчкам скоростите и ако се размести пали. Имах същият проблем и на москвето и с едно желязо удрях стартера и всичко си идваше на мястото. Иначе стартер и бендикс трудно се свалят не е скъп бендикса ама зор докато го свалиш. После пистите на ротора трябва да се припоят наново защото се износват, и там има едни медни пластини които ги изграждат на ново и всичко заспива. Това е горе долу най тегавият вариант. Успех
Това с припояването на пистите не го казвай на друго място, защото ще ти се смеят.
Роторът няма писти а меден колектор, който може да издържи над 20 години освен ако не решиш да караш на стартер

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Днес натиснах ключа по-силно и колата запали поработи 5 минути на място и после я загасих.Второ палене без проблем оставих я и след 2 часа опитах пак и запали два пъти без да натискам ключа и трети път не искаше да запали каквото и да опитвах ... 

Re: Проблем с запалване
stony1 написа:pinko_23 написа:Колега имах същият проблем, не изхвърля бендиксът и ништо нестава и тогава почвах да ръчкам скоростите и ако се размести пали. Имах същият проблем и на москвето и с едно желязо удрях стартера и всичко си идваше на мястото. Иначе стартер и бендикс трудно се свалят не е скъп бендикса ама зор докато го свалиш. После пистите на ротора трябва да се припоят наново защото се износват, и там има едни медни пластини които ги изграждат на ново и всичко заспива. Това е горе долу най тегавият вариант. Успех
Това с припояването на пистите не го казвай на друго място, защото ще ти се смеят.
Роторът няма писти а меден колектор, който може да издържи над 20 години освен ако не решиш да караш на стартерДори да се износи, не е проблем, защото за последните 21 години, колекторът на моя стартер има износване помалко от 1mm. Един къдърен стругар се справя с този проблем за няколко минути и колекторът е готов за още поне 21 години експлоатация.
Колега ще ме извиняваш верно че тука повечето сте инжинери и ходещи енциклопедий. Аз обяснявам на мене кво ми правиха на ротора. Като го извадиш около оста има едни медни неща които майстора им вика писти които се износват с времето. Взе си поялника и започна да нанася калай. Незнам как се казва колектор, писти ти ако можеш да обясниш по добре на човека заповядай и сложи снимков материал че тука невежите да се сетиме за какво говориш.

Няма начин да няма начин
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Проблем с запалване

Ето най-различни варианти .... Колектора не се износва току така .. Той на бормашините кара една камара време , че онова се върти къде къде с по-големи обороти. И ти как може да си представиш да се захаби като по него се трие графитена четка ?
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани