Проблем с антифриза
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с антифриза
Здравейте.
Имам е36 318i '94 година М43 е мотора.Проблема,е че на 300км антифриза намалява с около 3см на разширителния съд,огледах колата,но нищо не се вижда.Антифриза намалява само когато колата работи, в системата си има налягане,след като колата загрее нивото се качва над реската на разширителния съд.
Някой има ли идея,от къде може да капе?
Имам е36 318i '94 година М43 е мотора.Проблема,е че на 300км антифриза намалява с около 3см на разширителния съд,огледах колата,но нищо не се вижда.Антифриза намалява само когато колата работи, в системата си има налягане,след като колата загрее нивото се качва над реската на разширителния съд.
Някой има ли идея,от къде може да капе?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза
albatron написа:Здравейте.
Имам е36 318i '94 година М43 е мотора.Проблема,е че на 300км антифриза намалява с около 3см на разширителния съд,огледах колата,но нищо не се вижда.Антифриза намалява само когато колата работи, в системата си има налягане,след като колата загрее нивото се качва над реската на разширителния съд.
Някой има ли идея,от къде може да капе?
Тройника отзад на главата към купето.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза
albatron написа:Гледах колега,но нищо не се вижда.
Да гледаш трудно ще го видиш,че е набито в на майка си

Re: Проблем с антифриза
Струва ми се,че колата работи нормално,като е в обороти към 4000 - 5000 пуши леко бяло,но това ми се струва нормално.
Другото нещо което забелязах на пасажерското място като махна стелката е леко влажно и точно там е разрязан мокета и като бръкна в дупката с пръст стой малко мазно,но това е назад точно пред седалката.
Утре ще проверя всички фланци по мотора.
Другото нещо което забелязах на пасажерското място като махна стелката е леко влажно и точно там е разрязан мокета и като бръкна в дупката с пръст стой малко мазно,но това е назад точно пред седалката.
Утре ще проверя всички фланци по мотора.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза
albatron написа:Струва ми се,че колата работи нормално,като е в обороти към 4000 - 5000 пуши леко бяло,но това ми се струва нормално.
Другото нещо което забелязах на пасажерското място като махна стелката е леко влажно и точно там е разрязан мокета и като бръкна в дупката с пръст стой малко мазно,но това е назад точно пред седалката.
Утре ще проверя всички фланци по мотора.
Насочи се към топлообменника,често протича и от там в купето правилно си се насочил,ако не откриеш другаде проблема го прегледай.
Re: Проблем с антифриза
Къде се намира този топлообменник някъде около филтъра на купето ли е, и как изглежда?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза

Re: Проблем с антифриза
Стигнах до топлообменника и там си беше сухо,но като пипах фланеца зад главата по пръстите ми беше нещо като кално и предолагам,че там е проблема.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза
albatron написа:Стигнах до топлообменника и там си беше сухо,но като пипах фланеца зад главата по пръстите ми беше нещо като кално и предолагам,че там е проблема.
Най-вероятно е от него,аз лично какви приключения съм имал с тоя теч от там не е истина до го хвана,че капе от там

Re: Проблем с антифриза
Аз вече поръчах тройника,но ме притеснява смяната му,може ли да ми дадеш някакви съвети как да го сменя по-лесно?
И другото което се сетих слага ли се някакъв силикон или гарнитура между него и главата или само гумения пръстен уплатнява?
И другото което се сетих слага ли се някакъв силикон или гарнитура между него и главата или само гумения пръстен уплатнява?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с антифриза
albatron написа:Аз вече поръчах тройника,но ме притеснява смяната му,може ли да ми дадеш някакви съвети как да го сменя по-лесно?
И другото което се сетих слага ли се някакъв силикон или гарнитура между него и главата или само гумения пръстен уплатнява?
точиш антифриза,защото ако го развиеш без да си го източил ще стане мазало отзад,зимаш ключе 10 или малка тресчотка с камък 10 и ги напипваш 2-те болчета и ги развиваш махаш го и идва ред на новия,често отвора кадето влиза фланеца с о-пръстена отвора е корозирал или има отлагания по него и не успява да уплътни за това мацни червен силикон върху новия тройник там където прилепва към блока,а не по о-пръстена като преди това почистиш хубаво 2-те повърхности с разредител.

Що не каза,че ти трябва тройник имам чисто нов щях да ти го подаря ако си от Пловдив,даже и със смяната бих могъл да ти помогна.
Re: Проблем с антифриза
Благодаря за помоща колега,като сменя тройника ще пиша дали проблема е решен.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани