Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.06.2013
Пол: Жена

Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bmw-rs » 02 Юни 2013, 9:13

Здравейте ;) Отдавна не съм писала тук. Търсих подобни теми, но информацията е малко, дано не съм объркала раздела :oops: Колеги въпроса ми е следния, значи имах 2 БМВта е36. Едното беше 318и, а другото ис. След всички проблеми с тях реших да сменя с дизелово БМВ. Не съм чувала много добри неща, особенно за 325тдс.
Утре ще ходя да гледам едно 318тдс в друг град, евентуално ще го купя, но не знам какво точо да гледам, кои са им слабите места, какво да очаквам? Преди няколко дни ходих да видя едно и ми направи впечатление, че като го запалих, то беше студено, държа около 1200 оборота и след около 15 секунди ги смъкна на 850 някъде. Това нормално ли е? Пропуши, но това е нормално. Как трябва да е на студен старт и на топъл?
Моля ви, помогнете :oops:
I love my BMW <3

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от vld » 02 Юни 2013, 15:28

Каквото и да гледаш ако не е поддържан читаво ТДС-а може да ти скъси живота.
И двата мотора са хубави и елементарни за ремонт и поддръжка, стига да попаднеш на читав и съвестен монтьор.
Гледаш мотора да е тих да няма вибрации и излишни шумове, да няма течове на масло, да върви плавно като го караш и да не тресе.
Всичко останало е въпрос на късмет.
Ако търсиш икономия малкия ТДС, ако караш предимно извън града, големия и тн.
Има много теми за ТДС в форума, в раздел Е34 има тема какво да се гледа при покупка на дизел, можеш да я прочетеш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.06.2013
Пол: Жена

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bmw-rs » 02 Юни 2013, 16:20

Благодаря за отговора, дано този път да имам късмет :dunno: :|
I love my BMW <3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от zvetiko » 02 Юни 2013, 17:18

bmw-rs написа:Здравейте ;) Отдавна не съм писала тук. Търсих подобни теми, но информацията е малко, дано не съм объркала раздела :oops: Колеги въпроса ми е следния, значи имах 2 БМВта е36. Едното беше 318и, а другото ис. След всички проблеми с тях реших да сменя с дизелово БМВ. Не съм чувала много добри неща, особенно за 325тдс.
Утре ще ходя да гледам едно 318тдс в друг град, евентуално ще го купя, но не знам какво точо да гледам, кои са им слабите места, какво да очаквам? Преди няколко дни ходих да видя едно и ми направи впечатление, че като го запалих, то беше студено, държа около 1200 оборота и след около 15 секунди ги смъкна на 850 някъде. Това нормално ли е? Пропуши, но това е нормално. Как трябва да е на студен старт и на топъл?
Моля ви, помогнете :oops:



Това с оборотите е нормално. Колата трябва да има безпроблемен студен и топъл старт. Ако има проблеми с топлият може да се наложи смяна на веригите. Когато въртиш волана на място или включваш консуматори не трябва да се променят оборотите- ако се променят има проблем в управлението на горивоподаването в помпата, трябва да смениш така наречената плочка, която изобщо не е евтина. Когато натовариш сериозно двигателя, стрелката за температурата на антифриза не трябва да мърда от 12 без 1. Но най-добре е да се откажеш от намерението си и да си вземеш някакъв бензинов двигател и после да му сложиш газов инжекцион.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от vld » 03 Юни 2013, 7:48

zvetiko написа:
bmw-rs написа:Здравейте ;) Отдавна не съм писала тук. Търсих подобни теми, но информацията е малко, дано не съм объркала раздела :oops: Колеги въпроса ми е следния, значи имах 2 БМВта е36. Едното беше 318и, а другото ис. След всички проблеми с тях реших да сменя с дизелово БМВ. Не съм чувала много добри неща, особенно за 325тдс.
Утре ще ходя да гледам едно 318тдс в друг град, евентуално ще го купя, но не знам какво точо да гледам, кои са им слабите места, какво да очаквам? Преди няколко дни ходих да видя едно и ми направи впечатление, че като го запалих, то беше студено, държа около 1200 оборота и след около 15 секунди ги смъкна на 850 някъде. Това нормално ли е? Пропуши, но това е нормално. Как трябва да е на студен старт и на топъл?
Моля ви, помогнете :oops:



Това с оборотите е нормално. Колата трябва да има безпроблемен студен и топъл старт. Ако има проблеми с топлият може да се наложи смяна на веригите. Когато въртиш волана на място или включваш консуматори не трябва да се променят оборотите- ако се променят има проблем в управлението на горивоподаването в помпата, трябва да смениш така наречената плочка, която изобщо не е евтина. Когато натовариш сериозно двигателя, стрелката за температурата на антифриза не трябва да мърда от 12 без 1. Но най-добре е да се откажеш от намерението си и да си вземеш някакъв бензинов двигател и после да му сложиш газов инжекцион.

Колега на Е36 няма как да седи на 12 без1, щото таблото отчита среда от 82 градуса до 105 мисля че беше.
12 без 1 при Е36 е ~70 градуса тоест не е в нормална работна температура.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Основно на запад и по писти.

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bavaretca_tns » 06 Юни 2013, 19:45

Карал съм и двете коли и според мен е подобре 2.5,но зависи как се кара при него гнп- то и турбото често издават багажа при доста напъване, а пък 1.8 е слаб мотор за това купе.Лично мнение не ангажирам ниокои с него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bum_bum » 06 Юни 2013, 20:45

Слаб ама икономичен. ;) Зависи кой какво търси. 2.5тдс в много от случаите харчи колкото 1.6-1.8 бензинов мотор и това малко обезсмисля притежаването на такъв автомобил с цел икономия на гориво.

Аз обичам да си мисля за това какво ли е бил 325тдс по времето когато е бил нов сравнен с всички останали дизелови автомобили от това време. :twisted:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от vld » 06 Юни 2013, 20:56

Е как какво революция, както е сега 320д, няма друга кола с такова тегло и с задно предаване с толкова динамичен и икономичен мотор.
За пример мога да дам Е90 320д 163кс. спрямо пасат 6 2.0тди 140кс., е пасата си пука градско 10-11 като стой та гледай и в най добрия случай 6 и малко извън града.
Докато при Е90ката градско рядко дава повече от 8-8.5 извън града 5 и малко се постигат доста лесно.
Наблюдението ми е над две чисто нови закупени коли 2006г. от мои приятели с които съм пътувал многократно.
Едно време като е бил нов ТДС-а е било доста добре.
Сега след ревизията на главата ми се струва, че и при мен ще падне още разхода.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от ogata » 06 Юни 2013, 21:00

vld написа:...

;)
Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от vld » 06 Юни 2013, 21:05

ogata написа:
vld написа:...

;)
Изображение

Дай пак че не се вижда това което искаш да покажеш.
След проверка в гугъл излиза една скала за температурата с разграфяване на Е36цово табло, е явно не е съвсем вярна.
За справка термостата на М43 отваря на 95 градуса, можеш да си представиш колко градуса става в главата там където е датчика и какво ще се вижда на таблото докато отвори термостата.
На по новото М43 което е 1.9 термостата отваря на 105градуса ;)
Та тая скала може да е за някоя рана версия на М40 или М42.
И със сигурност има диапазон в който седи на средата стрелката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от ShibinG » 06 Юни 2013, 22:08

имам и двата мотора , за каране м51 е доста по - приятен ,но за икономия с малкия тдс падам под астрите 1,7 дизел :) а върви доста повече от тях :)
иначе и двата имат еднакви болежки , като м51 има ресурс да издържи повече
6>4

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.06.2013
Пол: Жена

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bmw-rs » 09 Юни 2013, 20:07

Здравейте :) Мога да се похваля :D Миналата седмица си взех 318тдс и съм много доволна. Много добре си върви колата, на мен не ми трябва голям двигател и разхода е добър. Благодаря ви за съветите, дано този път да имам по- малко проблеми с това бмв :lol:
I love my BMW <3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от bum_bum » 10 Юни 2013, 15:33

Добър избор :yes: Ако е запазен и се полага съответната грижа и поддръжка има ресурс да изкара много километри и да спести много пари от гориво.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: Избор между БМВ 325тдс и 318тдс

Мнение от Sea Eagle » 10 Юни 2013, 17:59

Честито за колата. Ако не е безмилостно мачкана, и се грижиш за важните неща по нея - 8) ще ти служи вярно и безпроблемно дълго време. Един познат има 318tds от почти последните години, хубава кола.
:idea: способна е на много прилична икономия, извън града. То тя и в града не е ламя... ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook