Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28 -РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28 -РЕШЕН
Здравейте колеги!
Бих искал да споделя с Вас следния проблем. Двигателя е м52б28.
Първото палене е от четвърт оборот на кол. вал и е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново...Първо пали трудно, след повече от един оборот на кол. вал и сякаш става друг автомобил- не върви, мудна е осезаемо(върви наравно с м52б28 в Е39 ),
понякога гасне на ниски обороти. Тази вечер обаче влезе в този "авариен" режим по време на движение. Интересното в случая е че след около час каране се оправя от само себе си и си върви идеално. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, като цяло не звучи като на липсващ цилиндър.
Тази вечер е закачихме на КАРСОФТ и излезнаха следните грешки:

Да се е сблъсквал някой с този проблем?
Бих искал да споделя с Вас следния проблем. Двигателя е м52б28.
Първото палене е от четвърт оборот на кол. вал и е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново...Първо пали трудно, след повече от един оборот на кол. вал и сякаш става друг автомобил- не върви, мудна е осезаемо(върви наравно с м52б28 в Е39 ),
понякога гасне на ниски обороти. Тази вечер обаче влезе в този "авариен" режим по време на движение. Интересното в случая е че след около час каране се оправя от само себе си и си върви идеално. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, като цяло не звучи като на липсващ цилиндър.
Тази вечер е закачихме на КАРСОФТ и излезнаха следните грешки:
Да се е сблъсквал някой с този проблем?
Последна промяна Бибо на 09 Май 2013, 18:23, променена общо 1 път

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28
ми то в грешките ти е показано що го прави тва ве колега
първата не е проблем, тя е за гърнето отзад не е вързана или не работи клапата, дето затваря една цев.
втората е проблемна (неправилно изгаряне или проблем в ламбда сондата, но има възможност да я дава заради последната)
третата е разковничето
и последната е проблем (TPS-а незнайно защо се е предал), но и от него е възможно да гасне...
кажи ми сега мотора насаждан ли е и, ако да (а като гледам май е), купето с къв мотор е било и коя година е
първата не е проблем, тя е за гърнето отзад не е вързана или не работи клапата, дето затваря една цев.
втората е проблемна (неправилно изгаряне или проблем в ламбда сондата, но има възможност да я дава заради последната)
третата е разковничето
и последната е проблем (TPS-а незнайно защо се е предал), но и от него е възможно да гасне...
кажи ми сега мотора насаждан ли е и, ако да (а като гледам май е), купето с къв мотор е било и коя година е
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28
Грешката за ламбдата (52) е малко странна, тъй като я дава "след катализатора", а М52 освен ако не е ТУ (от Е46), няма сонди след катализатора. Моя съвет е колата да се прочете с ИНПА или нещо по-стандартно за БМВ.
Четвъртата грешка (112) е от ТПС-а, както каза и колегата преди мен. На ИНПА-та има живи данни и може при натискане на газта да се види как реагита......
Другите грешки станаха ясни вече....
Четвъртата грешка (112) е от ТПС-а, както каза и колегата преди мен. На ИНПА-та има живи данни и може при натискане на газта да се види как реагита......
Другите грешки станаха ясни вече....
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28
Има раздвижване по темата...
Закачихме автомобила с DIS, INPA и още някакъв софт, на който не помня името. Излезнаха следните грешки:


Изтрихме ги и след първия фал старт:

Дали останалите грешки са генерирани от проблема с датчика на коляновия вал ? Времето ще покаже..
Взех датчик VDO, предстои смяна, след което отново ще я закачим..
Закачихме автомобила с DIS, INPA и още някакъв софт, на който не помня името. Излезнаха следните грешки:


Изтрихме ги и след първия фал старт:

Дали останалите грешки са генерирани от проблема с датчика на коляновия вал ? Времето ще покаже..
Взех датчик VDO, предстои смяна, след което отново ще я закачим..

- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28
Така.. Смених датчика и вече два дни автомобила си върви перфектно, без никакви проблеми. Въпреки това, ще я закачим със софт-а отново и ще пиша какъв е резултата.

- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани