Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от ivan_opi » 28 Мар 2013, 15:04

Здравейте , започнахме да разглобяваме едната ни Е36-ца 325ТДС 1997-ма, за основен ремонт на мотора ... и ни обхвана идеята за силов тунинг на мотора .

засега имам няколко въпроса :

1 - може ли на M51D25 да се сложи колянов вал с биели от М57D30 (3.0d) ?
2 - може ли да се сложи ГНП от Е39 със същия мотор (тдс)?
3 - кои всмукателни колектори ще са по добре : пластмасовият (който е в момента на мотора) или алуминиев такъв от по старите ТДС-и
4 - Пасват ли изпускателните колектори с турбината от М57D30 (3.0d)


имам и други въпроси , които ще задам на по късен етап :mhihi: :mhihi:

Идеята ни е да Строукнем мотора да стане над 2,7л. и да сменим Турбо Кит-а , също така да сменим ГНП-то и да направим Ремап :ok: :ok:
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от vladobate » 28 Мар 2013, 15:13

То гнп би трябвало да е същото като от Е39 по принцип , ако отзад ти е извода на обратната нафта е така. Колекторите по-добре пластмасовите имат гладки стени за разлика от алуминиевия. Турбината от 530-ката е с променлива геометрия и няма кой да я управлява . Дотук нищо .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от Coulthard » 28 Мар 2013, 18:24

от моя скромен опит и търсенето ми на каквато и да е била инфо

1. - Не
2. Никво значение няма аз съм с по новия тдс мотор който се влага на е38 и е39 .. гнп-то е едно и също
3. пластмасовия уж ... бил по лек :banghead: формата е еднаква на 99%
4. тц прайш фланец, ама управлението на турбото е различно и изпадаш в един странен филм, знам кола Е36 дет върви с такова турбо от х5 :) и там е игра като крайният резултат е че ти трябва повече дебит на нафта от колкото оригиналното гнп някога може да ти пусне, като решиш и този проблем, ще се набиеш на дюзи ... и като решиш и него ще имаш прекрасната възможност да нагънеш коляновия вал като солета заради не издържал демпфер съединител и тн... щото четах и гледах динота от типа 215 на гуми и 400+ Нм
а да и кутията не се кефила на тия цифри ама това е малък проблем

П.С. като стигнеш до цената за друг елемент на гнп-то и други разпръсквачи ще разбереш че е ценово необосновано :) най добрият силов тунинг за е36 М51Д25 е суап с М51Д30 - нещо в което също мога да помогна с хау ту
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от m.dimitrov1992 » 28 Мар 2013, 21:43

В Зайо Тунинг има едно е34 525 тдс 340 коня на колелата http://www.facebook.com/photo.php?v=425 ... =3&theater Виждал съм го на живо нема такъв звер :mhihi: Предполагам е на някой от форума, разпитай в е34 раздела :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от Пресиян Василев » 28 Мар 2013, 22:32

За съжаление от м51 доста трудно се вадят коне над 190 .Много много работа и пари трябват за да стане .
Ревизираш си мотора,поразработваш и чипваш.Малко гориво,малко повече вятър от турбината и ще си доволен.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от BaHka » 29 Мар 2013, 19:49

Да вметна само, че пластмасов колектор НЕ е взаимозаменяем с металния. Има разлика в захвата към главата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: София
Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от Alien » 30 Мар 2013, 15:32

Coulthard написа:3. пластмасовия уж ... бил по лек :banghead: формата е еднаква на 99%

ДА ама НЕ.
Разликата е доста по голяма от 1%, захвата на половината цилиндри е на обратно.
"Шофирането е мисловен процес, който протича в мозъка.
Останалото е движение по инерция."
Кирил Керин


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)

Мнение от No0k » 30 Мар 2013, 16:48

Попринцип си има дупки, навиват се шпилки и се слага пластмасовия, но май не на всички.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook