Проблем с радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Голямото очертание е по скоро капака на разпределителния вал, главата ако не се лъжа е по-надолу;)
Малкото мисля, че точно на неговата линия е термостата, да;)
Малкото мисля, че точно на неговата линия е термостата, да;)
Последна промяна Митко Ганчев на 29 Авг 2006, 17:13, променена общо 1 път

Не карай на само на вода, ще те боли глава после!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Ако си сигурен, че термостата ти е добре провери дали кожуха (дифузор ) който са ти счупили в сервиза не опира в перката. виското е номер 2
Ако дифузора ти опира в перката, тя просто не се върти и е нормално колата да загрее.
Има ли вероятност освем дифузора в сервиза да са ти пукнали и трабата на радиатора, защото според мен от прегряване едва ли ще се спука точно това. Колко време кара колата след като я взе от сервиза


Ако дифузора ти опира в перката, тя просто не се върти и е нормално колата да загрее.
Има ли вероятност освем дифузора в сервиза да са ти пукнали и трабата на радиатора, защото според мен от прегряване едва ли ще се спука точно това. Колко време кара колата след като я взе от сервиза

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
капачката на радиатора. както описваш нещата тя май не работи/изпуска повишеното налягане. преди вдигала ли ти е по-висока т , без да стига черв зона?
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Drax написа: .............
Перката ако ти опира в дифузьора си се чува, няма начин да не разбереш.
За да си провериш виското можеш да прочетеш ТОВА.
А и можеш да се поразтърсиш малко из форума, ще намериш доста неща.
И ако не ти работи виското или има аксиален луфт вече, съвета ми е
направо да го смениш, не се е....й с тези части.
Сигурно ще чуеш идей от приятели, комшии, квартални разбирачи,
че можеш да го завариш, недей!!! Ще прецакаш след това и водна помпа!
Цената му варира между 100-150лв.
За всеки случай обърни внимание на нивото и вида на антифриза и маслото.
Дано не са ти омешени.
Трябва и маслото и антифриза ти да имат нормален,
бистър цвят, не с цвят на боза!
Виж по капачката за наливане на масло дали има утайка, подобна на боза. Дано няма такъв проблем.
В крайна сметка мисля, че проблема ти е елементарен.
Виско, термостат, мръсен затлачен радиатор, необезвъздушена охл. с-ма.
Ако те са ти наред и не са причина за загряването,
веднага в сервиза за да се разбере причината.
А можеш ли сам да си смениш термостата?
Дали ще успееш сам да си обезвъздушиш системата след това?
Аз бих започнал от виското.
Успех.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани