На някой да му се е случвало?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
На някой да му се е случвало?
Здравейте.
Радвам се на купето си 320 вече 5 месеца. Преди 2000 км смених маслото- налях CASTROL 5W30 и сложих свещи BOSCH Super plus. Колата работеше нормално около 700км и започна понякога леко да тресе на празен ход, по-трудно да ускорява и т.н. Смених отново свещите преди седмица-този път с BERU, както и лулите-бяха изгорели доста. Сега нещата са ок, обаче преди 2 дена ходих на елкон при един приятел-просто за диагностика, и диагностичната програма показва че няма изменение на ъгъла на рапределителния вал. по данни на производителя диапазона на изменение трябва да е от~ -2,5 градуса до 50 в зависимот от оборотите. при мен обаче стойностите са от -2,5 до 2 градуса. Как да проверя дали наистина има някакво запушване на маслените канали и Vanos-a не работи или датчика се е прецакал? Между другото ми наляха в сервиза доста тънко масло, а на това отгоре и с много малък вискозитет-силно неподходящ за лятото-възможно ли е и това да има връзка с написаното по-горе?
Някой може ли да каже добър майстор на BMW двигатели във Варна?
Благодаря предварително.
Радвам се на купето си 320 вече 5 месеца. Преди 2000 км смених маслото- налях CASTROL 5W30 и сложих свещи BOSCH Super plus. Колата работеше нормално около 700км и започна понякога леко да тресе на празен ход, по-трудно да ускорява и т.н. Смених отново свещите преди седмица-този път с BERU, както и лулите-бяха изгорели доста. Сега нещата са ок, обаче преди 2 дена ходих на елкон при един приятел-просто за диагностика, и диагностичната програма показва че няма изменение на ъгъла на рапределителния вал. по данни на производителя диапазона на изменение трябва да е от~ -2,5 градуса до 50 в зависимот от оборотите. при мен обаче стойностите са от -2,5 до 2 градуса. Как да проверя дали наистина има някакво запушване на маслените канали и Vanos-a не работи или датчика се е прецакал? Между другото ми наляха в сервиза доста тънко масло, а на това отгоре и с много малък вискозитет-силно неподходящ за лятото-възможно ли е и това да има връзка с написаното по-горе?
Някой може ли да каже добър майстор на BMW двигатели във Варна?
Благодаря предварително.

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Тука има нещо...
Изменението от "нормалната" (да я наречем) позиция на "всмукателния" разпределителен
вал е 12.5* в аванс, в диапазона от излизане от режим на празен ход до около 4500 об/мин.
След това разпределителния вал се "връща" в "нормална" позиция. Пряко влияят няколко "фактора"-
датчика за определяне положението на разпределителния вал, електромагнитния клапан, и
както сам спомена - маслените канали. Върху изменението на ъгъла влияят още температурата на
охлаждащата течност, товара и честотата на въртене на коляновия вал (обороти).
А как се държи двигателя след около 4500 об/мин - чувстваш ли "отпушване" ?
Изменението от "нормалната" (да я наречем) позиция на "всмукателния" разпределителен
вал е 12.5* в аванс, в диапазона от излизане от режим на празен ход до около 4500 об/мин.
След това разпределителния вал се "връща" в "нормална" позиция. Пряко влияят няколко "фактора"-
датчика за определяне положението на разпределителния вал, електромагнитния клапан, и
както сам спомена - маслените канали. Върху изменението на ъгъла влияят още температурата на
охлаждащата течност, товара и честотата на въртене на коляновия вал (обороти).
А как се държи двигателя след около 4500 об/мин - чувстваш ли "отпушване" ?
Последна промяна lowdriver на 24 Авг 2006, 13:10, променена общо 1 път

Driver's Racing Team
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега Erwin, при тебе проблемът да не би да е от друг тип, че колегата май пита за Ванос-а на М50 или на М52... 

- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
turbo написа:Колега Erwin, при тебе проблемът да не би да е от друг тип, че колегата май пита за Ванос-а на М50 или на М52...
грешката е моя

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
фазовия датчик вътре в него има две бубини при мен беше прекъснала едната и симптомите бяха като твоите,тоест датчика работеше на половина,смених го с нов 140 лв. и се успа работата.
мери датчика с мултицет в аутодата са дадени стоиностите които трябва да покаже между 1-2 и 3 краче ако работи при мен беше прекъснал между 2 и 3
мери датчика с мултицет в аутодата са дадени стоиностите които трябва да покаже между 1-2 и 3 краче ако работи при мен беше прекъснал между 2 и 3

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Пичове, благодаря ви много за инфото...Да обясня какво се оказа..:
1. Смених маслото с Racing 5W50-двигателя утихна, не се чува вече проклетия повдигач, а агрегата работи както никога досега...
2. Оказа се, че на кабела на въпросният датчик е изгнила вътрешната ЕКО-ширмовка която започва да гние след определено време и 3-те жици вътре окъсяват и от там идват проблемите-сега в събота ще отигравам смяна датчик, въпроса е само да го намеря и да си го купя или просто ще сменя кабела с нов...
Благодаря ви много за отзивите, радвам се че двигателят е перфектен и проблема е само "козметичен"
1. Смених маслото с Racing 5W50-двигателя утихна, не се чува вече проклетия повдигач, а агрегата работи както никога досега...
2. Оказа се, че на кабела на въпросният датчик е изгнила вътрешната ЕКО-ширмовка която започва да гние след определено време и 3-те жици вътре окъсяват и от там идват проблемите-сега в събота ще отигравам смяна датчик, въпроса е само да го намеря и да си го купя или просто ще сменя кабела с нов...
Благодаря ви много за отзивите, радвам се че двигателят е перфектен и проблема е само "козметичен"


- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
NAPSTERS написа:мери датчика с мултицет в аутодата са дадени стоиностите които трябва да покаже между 1-2 и 3 краче ако работи при мен беше прекъснал между 2 и 3
Благодаря ти. По този начин успях да остановя проблема:)

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани