Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- velizarius
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2013
- Пол: Мъж
Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
Здравейте!
Става въпрос за Е36 320и 91г,карам на бензин. Искам да правя ремап на ИСЮ-то (150+17 к.с.) за целта трябва да отстраня един проблем, а именно наличие на бензин в маслото. Самото масло мирише доста на бензин. Смених масло преди седмица заедно с въздушен и маслен филтър,преди около десетина дни, след това пак започна да вони на бензин около нея и нивото на маслото се покачи с около 100мил.Ходих на диагностика в сервиз на Bosh да видя да ли поради премахването на катализатора (преди няколко месеца) от шлайфа не се е получил някакъв нагар по Ламбда сондата - казаха "няма такова нещо"...ламбда сондата си работи,показателите бяха добри ,живите данни в норма, сместа бензин/въздух 1.004 но тогава беше светнал оранжевия индикатор и не знам да ли компютъра не е обеднявал сместа...както и да е
Днес вече не издържах и свалих да проверя свещите след като по-рано през деня някой от цилиндрите наработеше за малко и тресеше, оказа се че свещите са омаслени, има масло и по резбата, миришеха на масло, силен черен нагар от изгоряло масло а самите те-оранжев нагар по керамиката от външната страна към бобините т.е.за смяна са ..първата проверка преди няколко месеца показаха само оранжевия нагар т.е това е отскоро..
Откакто съм я взел колата,в началото на лятото, има един друг проблем, като я смачкам хубаво отнякъде пада масло по колекторите и пуше повечето монтьори казват "..не е фатално", аз самият не съм сигурен...
Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?
Става въпрос за Е36 320и 91г,карам на бензин. Искам да правя ремап на ИСЮ-то (150+17 к.с.) за целта трябва да отстраня един проблем, а именно наличие на бензин в маслото. Самото масло мирише доста на бензин. Смених масло преди седмица заедно с въздушен и маслен филтър,преди около десетина дни, след това пак започна да вони на бензин около нея и нивото на маслото се покачи с около 100мил.Ходих на диагностика в сервиз на Bosh да видя да ли поради премахването на катализатора (преди няколко месеца) от шлайфа не се е получил някакъв нагар по Ламбда сондата - казаха "няма такова нещо"...ламбда сондата си работи,показателите бяха добри ,живите данни в норма, сместа бензин/въздух 1.004 но тогава беше светнал оранжевия индикатор и не знам да ли компютъра не е обеднявал сместа...както и да е
Днес вече не издържах и свалих да проверя свещите след като по-рано през деня някой от цилиндрите наработеше за малко и тресеше, оказа се че свещите са омаслени, има масло и по резбата, миришеха на масло, силен черен нагар от изгоряло масло а самите те-оранжев нагар по керамиката от външната страна към бобините т.е.за смяна са ..първата проверка преди няколко месеца показаха само оранжевия нагар т.е това е отскоро..
Откакто съм я взел колата,в началото на лятото, има един друг проблем, като я смачкам хубаво отнякъде пада масло по колекторите и пуше повечето монтьори казват "..не е фатално", аз самият не съм сигурен...
Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
Наличие на бензин в маслото идва точно от пикаещи дюзи,от там може и не добра работа на мотора и свещите.За маслото по колекторите си виж гарнитурата на капака на клапаните...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- velizarius
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
Благодаря !!! Затова ставаше въпрос,тука в Сливен не могат да ми кажат откъде е проблема, ще чистя инжекторите с ултразвук струва 80лв.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
То не е излишно да ги почистиш, но проблема с бензин в маслото идва от това, че някоя дюза просто не затваря добре и като угасиш двигателя, тя си прокапва. Най-добре да се тестват и видят коя държи и коя не, съответно да смениш която не става. А за маслото пр свещите - има едни гарнитурки около свещите - от там влиза. Те мисля вървяха комплект с гарнитурата на капака на главата.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
velizarius написа:Здравейте!
Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?
1. Не
2. Задръстени инжектри причиняват не точно впръскване на гориво. В твоя случай повече от колкот трябва.
3. Зацапаността на свещите ти се крие във въпрос 2., а защот наистина ги зацапва- вариантите са безброй, но нито един от тях не се оправя с ремап и от сега ти казвам, че няма да стане 167кс с чипа. Инвестирай тия пари в нещо по смислено.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
maxpower написа:velizarius написа:Здравейте!
Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?
1. Не
2. Задръстени инжектри причиняват не точно впръскване на гориво. В твоя случай повече от колкот трябва.
3. Зацапаността на свещите ти се крие във въпрос 2., а защот наистина ги зацапва- вариантите са безброй, но нито един от тях не се оправя с ремап и от сега ти казвам, че няма да стане 167кс с чипа. Инвестирай тия пари в нещо по смислено.
Моита е с чип колега и резултата е като я замерих миналата година на събора 109кс/на колелата което е около 150/на мотор със сигурност втори път не бих вложил в чип по добре в друго

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
От кола до кола има разлика
, за да ходиш за ремап колата трябва да ти е изрядна отвсякъде .Ефект има ,но тия 17 коня може само да ги сънуваш

- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
колега провериси и клапана преди дюзите и той ако не е добре щети ти цапа свещите
- velizarius
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.
Здравейте колеги!
Ще прегледам този клапан преди инжекторите, самите инжектори, и после ще сменя свещите и ще пиша какво е станало...
Ще кача и снимка на фаровете след като ги почистих...
Ще прегледам този клапан преди инжекторите, самите инжектори, и после ще сменя свещите и ще пиша какво е станало...
Ще кача и снимка на фаровете след като ги почистих...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани