Странен въпрос относно oli service-a
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Странен въпрос относно oli service-a
Ами четох ама нещо... да попитам колко на брой трябва да са квадратчетата и ако е удобно по брой и цветове, че след ресет ми сетнаха май само 5 а гледам на една снимка са май 7 и ако само 5 при мен къде е проблема? Мерси предварително!
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Странен въпрос относно oli service-a
5 са зелени а с жълтото и червеното стават 7
Re: Странен въпрос относно oli service-a
а каква би могла да е причината да светят само 5те зелени при мен или светят зелените и след, като приключат те се появява жълта и след това червена?
- ///Leonix
- Е36 Fanatic!
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 27.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
- Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16
Re: Странен въпрос относно oli service-a
Трябва да светват едновременно при даването на контакт и да изгасват секунда-две след запалване.




- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Странен въпрос относно oli service-a
при зануляване светват 5-те.след това започват според пробега да гаснат една по една.после светва жълтата и накрая червената.маслото е хубаво да се сменя като огаснат зелените.
Re: Странен въпрос относно oli service-a
koleto_78 написа:при зануляване светват 5-те.след това започват според пробега да гаснат една по една.после светва жълтата и накрая червената.маслото е хубаво да се сменя като огаснат зелените.
Да хубаво е ама ако се кара с предписаното от призвпдителя а не с " аз карам с 15w40 че нещо ми го харчи " . Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ( че на мен така ми гаснат примерно ) . Не гледайте лабите

Re: Странен въпрос относно oli service-a
В момента съм с предписано оригинално бмв масло надявам се да изкара поне 8к и сменени филтри... 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Странен въпрос относно oli service-a
vladobate написа:... Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ...



Не че го препоръчвам,но си го има в книжката... а да не говорим с какво масло са карани колите ни преди да ги вземем,сигурен съм че половината го познават добре това 15W40...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Странен въпрос относно oli service-a
~Мишо~ написа:vladobate написа:... Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ...
Айде да не сме по-големи специалисти от инж. на BMW
![]()
Не че го препоръчвам,но си го има в книжката... а да не говорим с какво масло са карани колите ни преди да ги вземем,сигурен съм че половината го познават добре това 15W40...
Що, ти да не го сменяш кат ти загаснат зелените . Ясно го казах че не е това ориентира за подходящото време за смяна поради факта че повечето карат с неподходящото масълце и ти много по-добре от мен го знаеш и разбираш. На Е36-цата ми гаснат за около 18000км и не мисля за разумно ама никак даже да го сменям след такъв пробег особено ако му наливам 15-ка и то в БГ , ей тва ми беше идеята . Пък за това на кое му викат оригинално масло и т.н. е съвсем друга тема дискутирана многократно като например дилър ( официален ) на БМВ да ми продава масло на 3 години за 33лв ( приблизително ) и същото ама с три години по-прясно м се предлага свободно за 11.50лв , е те от това по-голяма фантастика НЯМА , иди после гелдай лампички и сървиси . Мисля се разбра още в първия ми псот за какво говоря сямо не мога разбера кво да си показваме знанията като тук става на въпрос да се събере две и две, нищо повече има си алгоритъм по коъто се изчисляват кога да гаснат квадратчетата

Re: Странен въпрос относно oli service-a
Интересна работа
Аз до колкото знам мотора тип М50 с ванос не е проектиран да се таркаля с минерално масло 15/40 а със синтетика или полусинтетика 10/40 или пък аз бъркам нещо, не че не може да кара с 15/40 може ама колко е правилно... иначе повечето го правят от финансова гледна точка но при все, че има хубаво масло 10/40 на цени от 9-14лв литъра знам ли...
Иначе разбрах за питането ми като изчезнат зелените е смяната, макар, че аз си гледам километража и на не повече от 8к се сменя всичко 



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Странен въпрос относно oli service-a
До колкото имам представа индикацията не гасне според типа масло,следи параметри на мотора,студени стартове обороти и не знам си кво още... мен лично ми е за разкош в колата,но е факт че на новите коли настояват да се сменя масло на 15,18 че и 20 хиляди. Едва ли маслата,моторите или пък горивата са станали двойно по-добри,просто политиката вече е друга...vladobate написа:.....
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Странен въпрос относно oli service-a
Към колегата, който е пуснал темата:
Закл. подменюта на километража на Е36 (Instrument Cluster)
Провери дали всичко по таблото работи.
Маслото го сменяй, когото прецениш.

Провери дали всичко по таблото работи.
Маслото го сменяй, когото прецениш.
- NaCaRcOrIi
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i
Re: Странен въпрос относно oli service-a
А аз искам да попитам как се нулират тези лапички,защото аз сам си сменям масло,филтри,ремаци,но незнам само как да нулирам тези,зелени,червени и жълти лампички и сега постоянно ми стои червено а съм с масло на 2500км.
Re: Странен въпрос относно oli service-a
NaCaRcOrIi написа:А аз искам да попитам как се нулират тези лапички,защото аз сам си сменям масло,филтри,ремаци,но незнам само как да нулирам тези,зелени,червени и жълти лампички и сега постоянно ми стои червено а съм с масло на 2500км.
попитай търсачката

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани