Странен въпрос относно oli service-a

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от b2d » 12 Ное 2011, 22:51

Ами четох ама нещо... да попитам колко на брой трябва да са квадратчетата и ако е удобно по брой и цветове, че след ресет ми сетнаха май само 5 а гледам на една снимка са май 7 и ако само 5 при мен къде е проблема? Мерси предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от koleto_78 » 12 Ное 2011, 23:20

5 са зелени а с жълтото и червеното стават 7

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от b2d » 12 Ное 2011, 23:26

а каква би могла да е причината да светят само 5те зелени при мен или светят зелените и след, като приключат те се появява жълта и след това червена?

Е36 Fanatic!
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от ///Leonix » 12 Ное 2011, 23:50

Трябва да светват едновременно при даването на контакт и да изгасват секунда-две след запалване.
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от koleto_78 » 12 Ное 2011, 23:57

при зануляване светват 5-те.след това започват според пробега да гаснат една по една.после светва жълтата и накрая червената.маслото е хубаво да се сменя като огаснат зелените.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от vladobate » 13 Ное 2011, 0:12

koleto_78 написа:при зануляване светват 5-те.след това започват според пробега да гаснат една по една.после светва жълтата и накрая червената.маслото е хубаво да се сменя като огаснат зелените.

Да хубаво е ама ако се кара с предписаното от призвпдителя а не с " аз карам с 15w40 че нещо ми го харчи " . Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ( че на мен така ми гаснат примерно ) . Не гледайте лабите :mhihi: ако карате по български "стандарт" ами пне наполовина на лапичките дет гаснат. Мое мнение , щот и маслата дето ни продават са мани-мани .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от b2d » 13 Ное 2011, 0:28

В момента съм с предписано оригинално бмв масло надявам се да изкара поне 8к и сменени филтри... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от ~Мишо~ » 13 Ное 2011, 2:00

vladobate написа:... Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ...

:D Айде да не сме по-големи специалисти от инж. на BMW :arrow:
Изображение
Не че го препоръчвам,но си го има в книжката... а да не говорим с какво масло са карани колите ни преди да ги вземем,сигурен съм че половината го познават добре това 15W40... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от vladobate » 13 Ное 2011, 2:18

~Мишо~ написа:
vladobate написа:... Тъй де де го дава призводителя с такова минерално да се кара и отде да преположи компа че караш с такова и какво ще стане кат го смениш на 15-16000км ...

:D Айде да не сме по-големи специалисти от инж. на BMW :arrow:
Изображение
Не че го препоръчвам,но си го има в книжката... а да не говорим с какво масло са карани колите ни преди да ги вземем,сигурен съм че половината го познават добре това 15W40... :mhihi:

Що, ти да не го сменяш кат ти загаснат зелените . Ясно го казах че не е това ориентира за подходящото време за смяна поради факта че повечето карат с неподходящото масълце и ти много по-добре от мен го знаеш и разбираш. На Е36-цата ми гаснат за около 18000км и не мисля за разумно ама никак даже да го сменям след такъв пробег особено ако му наливам 15-ка и то в БГ , ей тва ми беше идеята . Пък за това на кое му викат оригинално масло и т.н. е съвсем друга тема дискутирана многократно като например дилър ( официален ) на БМВ да ми продава масло на 3 години за 33лв ( приблизително ) и същото ама с три години по-прясно м се предлага свободно за 11.50лв , е те от това по-голяма фантастика НЯМА , иди после гелдай лампички и сървиси . Мисля се разбра още в първия ми псот за какво говоря сямо не мога разбера кво да си показваме знанията като тук става на въпрос да се събере две и две, нищо повече има си алгоритъм по коъто се изчисляват кога да гаснат квадратчетата :mhihi: . Живи и здрави . ПС: Само да попитам като за какво масло е програмиран компа да изчислява оставащия пробег до смяна за това от 11.50 или за онова "истинското" от 33лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от b2d » 13 Ное 2011, 2:38

Интересна работа :) Аз до колкото знам мотора тип М50 с ванос не е проектиран да се таркаля с минерално масло 15/40 а със синтетика или полусинтетика 10/40 или пък аз бъркам нещо, не че не може да кара с 15/40 може ама колко е правилно... иначе повечето го правят от финансова гледна точка но при все, че има хубаво масло 10/40 на цени от 9-14лв литъра знам ли... ;) Иначе разбрах за питането ми като изчезнат зелените е смяната, макар, че аз си гледам километража и на не повече от 8к се сменя всичко :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от ~Мишо~ » 13 Ное 2011, 2:44

vladobate написа:.....
До колкото имам представа индикацията не гасне според типа масло,следи параметри на мотора,студени стартове обороти и не знам си кво още... мен лично ми е за разкош в колата,но е факт че на новите коли настояват да се сменя масло на 15,18 че и 20 хиляди. Едва ли маслата,моторите или пък горивата са станали двойно по-добри,просто политиката вече е друга...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от bmw325tds » 13 Ное 2011, 9:56

Към колегата, който е пуснал темата:
:arrow: Закл. подменюта на километража на Е36 (Instrument Cluster)
Провери дали всичко по таблото работи.
Маслото го сменяй, когото прецениш.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.11.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318i

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от NaCaRcOrIi » 07 Фев 2013, 0:29

А аз искам да попитам как се нулират тези лапички,защото аз сам си сменям масло,филтри,ремаци,но незнам само как да нулирам тези,зелени,червени и жълти лампички и сега постоянно ми стои червено а съм с масло на 2500км.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Странен въпрос относно oli service-a

Мнение от BMDrago » 07 Фев 2013, 8:57

NaCaRcOrIi написа:А аз искам да попитам как се нулират тези лапички,защото аз сам си сменям масло,филтри,ремаци,но незнам само как да нулирам тези,зелени,червени и жълти лампички и сега постоянно ми стои червено а съм с масло на 2500км.

попитай търсачката :!:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook