Проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Denislav_Abruzzi
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 15.10.2012
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: BMW
Проблем с парното
Колата е 318IS и проблема е следния парното спира да работи напълно отвреме на време.Тоест качвам се и се пуска,работи и след гасене и повторно палене го няма.Буквално работи когато си му е кеф.Това не е при определена степен а при всичките или го има или го няма.Има вода в радиатора няма изгорели бушони.Проблема го прави и при топъл и при студен мотор.Няма климатак колата.Някакви идеи? 

- Denislav_Abruzzi
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 15.10.2012
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с парното
Обновявам темата днес през 90% от времето парното работеше и то като мина през някоя дупка се пускаше (това няколко пъти) и при даване на контакт и изключване (изщракам няколко пъти и тръгне)но другото което е колата за 50 км не иска за загрее хубаво(навън беше -17 ) и парното си духаше студено ... Термостат ? 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с парното
За незагряването проблема е в термостата!За парното,най-вероятно са клапаните на парното,щом след като се появи е силно.Ако беше позапушено,никога нямаше да става силно,дори и за малко.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с парното
Доколкото разбирам, под термина парното, трябва да се разбира вентилатора на парното. Клапаните работят добре, защото ако не работеха, като се включи вентилатора няма да духа топло. Е това се е случило, но след като е гръмнал термостата и двигателя изобщо е спрял да загрява. С една дума за мен е вентилатора на отоплението- може да е нещо просто като нагорял бутон, може оста на венилатора да се е изкривила и той да опира в кожуха.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с парното
Хайде малко да размърдам темата и да попитам автора дали е решил проблема и ако да как, защото и при мен се появи същия проблем преди два дни. Колата ми е 320i с дигитален климатроник. Таблото свети и всичко действа като натискаш по бутоните, но самото парно мисля, че не се пуска. Направи ми впечатление, че докато пътувах минах през дупка и парното дойде рязко с пълна сила.
Някой нещо да посъветва?
Някой нещо да посъветва?
- gotinia_skp
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.01.2013
Re: Проблем с парното
Ако управлението се побърква от време на време, като под "побърква" имам пред вид да се усилва или намаля само, да пренасочва въздуха само и т.н., то проблема е в един кондензатор за оперативното захранване на управлението. 100 % има окислена спойка точно на този кондендатор, която често на пръв поглед не си личи...
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Проблем с парното
Dominik написа:Хайде малко да размърдам темата и да попитам автора дали е решил проблема и ако да как, защото и при мен се появи същия проблем преди два дни. Колата ми е 320i с дигитален климатроник. Таблото свети и всичко действа като натискаш по бутоните, но самото парно мисля, че не се пуска. Направи ми впечатление, че докато пътувах минах през дупка и парното дойде рязко с пълна сила.
Някой нещо да посъветва?
При мен абсолютно същото. Смених таралежа и пробвах с друго управление. Никакъв ефект. И така до преди 2 седмици когато просто тръгна и досега работи без проблем. А точно си бях записал час да я карам да я разглабят.
Та го казвам само да не хабиш пари и време с нови таралежи и управления.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с парното
с диги климатроник имаш 3 вероятни проблема описвам ги и трите за да се спре с писането на безсмислени постове... с търсачката ще намериш сигурно над 100 теми че и няколко в полезни..
дефектите са описани по процент на срещане:
1. изгорял таралеж - намира се до десния крак на шофьора сваляш кората под кормилато в дясно над педала на газта на централната конзола ще го видиш държи се на 2 торкса букса с пет крачета. Проверката се осъществява чрез даване на късо на крачетата (шунтиране на управлението) ако завърти вентилатора - таралежа е чао
2. Четки вентилатор - нормално колите ни в най добрия случай са 14 годишни време е тези четки да си заминат най често се случва на коли с диги клима поради това че шоферите им на запад си набиват климат контрола на 22 градуса и зима лете не се занимават с допълнителни настройки.
Вентилатора се сваля ПРЕЗ КОША !!!! тия простотии с табла да ми ги говорят на дедовия карам шестак вадя вентито по норматив за 20мин. Четките се сменят струват нещо от сорта на 5лв и всичко се оправя... лесен вариант за проверка дали вентито прави мизерия - разглабяш докато стигнеш до него буксата му е от горе 2 клеми + и - подаваш постоянен + от акумулатора и ако върти търсиш другаде проблема т.1 или т.3
3. Диги управление - слаб кондензатор - също има полезна тема, управлението свети като цветомузика намаля и увеличава вентилатора само произволно без достигната температура в повечето случаи сменяш кондензатора мисля че беше керамичен около 90ст. и продължаваш нататък.
Имал съм и трите проблема
дефектите са описани по процент на срещане:
1. изгорял таралеж - намира се до десния крак на шофьора сваляш кората под кормилато в дясно над педала на газта на централната конзола ще го видиш държи се на 2 торкса букса с пет крачета. Проверката се осъществява чрез даване на късо на крачетата (шунтиране на управлението) ако завърти вентилатора - таралежа е чао
2. Четки вентилатор - нормално колите ни в най добрия случай са 14 годишни време е тези четки да си заминат най често се случва на коли с диги клима поради това че шоферите им на запад си набиват климат контрола на 22 градуса и зима лете не се занимават с допълнителни настройки.
Вентилатора се сваля ПРЕЗ КОША !!!! тия простотии с табла да ми ги говорят на дедовия карам шестак вадя вентито по норматив за 20мин. Четките се сменят струват нещо от сорта на 5лв и всичко се оправя... лесен вариант за проверка дали вентито прави мизерия - разглабяш докато стигнеш до него буксата му е от горе 2 клеми + и - подаваш постоянен + от акумулатора и ако върти търсиш другаде проблема т.1 или т.3
3. Диги управление - слаб кондензатор - също има полезна тема, управлението свети като цветомузика намаля и увеличава вентилатора само произволно без достигната температура в повечето случаи сменяш кондензатора мисля че беше керамичен около 90ст. и продължаваш нататък.
Имал съм и трите проблема
Re: Проблем с парното
Мерси за изчерпателния отговор. При първа възможност ще започна проверка на тези места и после ще пиша за резултата.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани