проблем с М50 пука в колекторите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 28.06.2006
Местоположение: По света и у нас
Пол: Мъж
Кара: Е30-M50B25 + заварка
Мечтае да кара: М50В32 до Луната и обратно с БМВ-то

проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от iskren78 » 19 Яну 2013, 22:16

колата е Е30ска с М50В20 сименс датчиците(колянов и р.вал) са свалени от работеща кола
беше с инсталация БОШ ванос но я смених с сименс. ваноса като цяло съм го елиминирал защото от В20 порасна на В25 с вал от ТДС
при по рязко подаване на газ припуква в смукатела а изпускателните стават червени
как да и дам аванс? при зацепването ли нещо бъркам или? сега е зацепена стандартно както си пише по книга.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 28.06.2006
Местоположение: По света и у нас
Пол: Мъж
Кара: Е30-M50B25 + заварка
Мечтае да кара: М50В32 до Луната и обратно с БМВ-то

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от iskren78 » 21 Яну 2013, 2:02

:arrow:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от k-hristov » 21 Яну 2013, 2:08

iskren78 написа:колата е Е30ска с М50В20 сименс датчиците(колянов и р.вал) са свалени от работеща кола
беше с инсталация БОШ ванос но я смених с сименс. ваноса като цяло съм го елиминирал защото от В20 порасна на В25 с вал от ТДС
при по рязко подаване на газ припуква в смукатела а изпускателните стават червени
как да и дам аванс? при зацепването ли нещо бъркам или? сега е зацепена стандартно както си пише по книга.

Аванс се дава като се завърти вала по посока на движение на двигатела- сиреч на дясно като го гледаш фронтално.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 28.06.2006
Местоположение: По света и у нас
Пол: Мъж
Кара: Е30-M50B25 + заварка
Мечтае да кара: М50В32 до Луната и обратно с БМВ-то

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от iskren78 » 21 Яну 2013, 18:36

да видим правилно ли съм разбрал?
разпределителните валове ги зацепвам с плочката и разхлабвам зъбчатките след това завъртам коляновия вал в посока на въртене на двигатела примерно с един зъб напред спрямо датчика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от bavar4o.70 » 21 Яну 2013, 20:01

Не е проблема в зацепването на валовете.Кажи как зацепи ваноса и по -подробно обясни каква електроника-от м 52 или м50 ванос.И как изключи ваноса-предполагам си измъкнал само буксата на соленоида?Ако използваш електроника на мотор с ванос-няма изключване на ваноса,тя винаги разбира разсинхронизацията м-у двата вала.Трябва да ползваш само безванусова електроника и най-добре смукателен вал от безванусов с съответния капак на валовете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от nayden » 21 Яну 2013, 20:07

Премери си смесите и ще си отговориш на въпросите :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 28.06.2006
Местоположение: По света и у нас
Пол: Мъж
Кара: Е30-M50B25 + заварка
Мечтае да кара: М50В32 до Луната и обратно с БМВ-то

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от iskren78 » 21 Яну 2013, 20:33

ползвам ваносова електроника сименс М50 защото нямам друга и съответните датчици(БОШ), валовете и двата са от безванусов мотор ,ваноса изобщо го няма в кожуха(нищо не го свързва с валовете). мотора е зацепен както следва чопа на маховика планката на двата вала и стягам зъбчатките на валовете.след което правя два оборота на мотора на ръка и всичко пак си идва на белези.
смесите нямам с какво да ги замеря,в Разград никой няма сонда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от maxpower » 21 Яну 2013, 21:00

nayden написа:Премери си смесите и ще си отговориш на въпросите :yes:

Подкрепям колегата, ако продължаваш да го караш с компа от 20ката ти беднее в някои режими (предполагам при рязко подаване на газ) и от там гърми в смукателя. Имах подобен проблем, но с друг първоизточник.
С какъв комп си, ремапван ли е?
С какви дюзи си, предполагам белите? Препоръчвам ако имаш от някъде да вземеш дюзи от м52б20,м50б25 или м52б25 за проба- зеленички
Пробвал ли си с дебитомер от друга кола?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от bavar4o.70 » 21 Яну 2013, 21:31

Ванусовата елекроника следи оборотите и включването на ваноса .Тъй като при теб няма никакво включване на ваноса,понеже няма такъв ,компа разбира и влиза в някакъв авариен режим.Най вероятно ако качиш диагностика ще отчете грешка на соленоида -електр..но и да не отчете такава,като заработи мотора ще отчете механична грешка на ваноса.Кубатурата не е такъв проблем-проблема е ванусовата електроника-тяси търси ваноса и променя аванса и горивото.Дори и да престанат детонациите,по този начин компа винаги ще е в авариен режим и няма да дава 100 процента.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 28.06.2006
Местоположение: По света и у нас
Пол: Мъж
Кара: Е30-M50B25 + заварка
Мечтае да кара: М50В32 до Луната и обратно с БМВ-то

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от iskren78 » 21 Яну 2013, 21:34

със зелените дюзи съм от М50В25 и с тяхната си рейка която регулатора и е на 3.5бара
компа не е ремапван.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от bavar4o.70 » 21 Яну 2013, 22:06

Имам колега,който кара м50в25 без ванос направен на 2.8 ,и го кара с комп от м50в20 без ванос и трябва да ти кажа,че на калояново си дрифти много добре и мотора няма никакви забележки.Насочи си вниманието другаде!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: проблем с М50 пука в колекторите

Мнение от k-hristov » 21 Яну 2013, 22:34

iskren78 написа:да видим правилно ли съм разбрал?
разпределителните валове ги зацепвам с плочката и разхлабвам зъбчатките след това завъртам коляновия вал в посока на въртене на двигатела примерно с един зъб напред спрямо датчика.

Въртят се разпределителните валове, в зависимост от това на какви смеси е колата.Има 3 вида ротации на валовете, в зависимост от настроиките на твоя мотор, и в зависимост от това какво искаш да се случи.Ако искаш просто да си наредиш смесите, си сложи AFR метер с широколентова сонда и ще си направиш всичко както си му реда.Принципно на стоков мотор е доста непрепоръчително според мен да се въртят валовете защото смесите стават доста непривични за този мотор и могат да доведат до сериозно щети.Нагласи си 1во електрониката според датчиците и според това мотора какво ще търси като сензори, за да не се разправяш после да сменяваш мотор.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook