Ставали М-волан от Е39 на Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от Peikov » 16 Юли 2011, 20:14

Най вече ме притеснява буксата за аербега дали ще стане?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от stony1 » 16 Юли 2011, 22:15

Peikov написа:Най вече ме притеснява буксата за аербега дали ще стане?


Ами вземи и провери или ползвай търсачката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от shiko » 17 Юли 2011, 21:40

всичките букси си стават без проблем и самия волан става.имало два вида,но аз два волана си взех и двата станват без проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от Peikov » 17 Дек 2012, 12:48

Мерси, съжалявам за късния отговор, весели празници! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от Coulthard » 17 Дек 2012, 14:44

наший се на волан след фейса пък ще говорим пак, дали всички стават :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от don_gori » 17 Дек 2012, 15:01

Така поне стана дума за волани та да попитам тук :)
Какви са възможните комбинации и начини да се пусне мултифункцията на волана към CD или радио. Става въпрос за усилване/намаляне на звука и може би смяна на песните/радиостанциите ? Как точно става управлението и къде се подават сигналите ?
Говоря за тези видове волани
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от Coulthard » 17 Дек 2012, 16:08

stony1 е твоят човек той има работещ мулти волан в тдс-а :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от don_gori » 17 Дек 2012, 16:33

Той е ясен :mhihi: някой друг ме интересува да сподели ако знае нещо ;)
Аз знам , че CD43 може да се върже към мултифункцията ,но ми е интересно как се вързва точно и ако мога да си вържа моя Business RDS към някой мултиволан :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от stony1 » 17 Дек 2012, 21:02

Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име :mhihi:
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.

Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от ник » 17 Дек 2012, 21:32

stony1 написа:Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име :mhihi:
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.

Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.

Стига си лъгал хората,кажи че MID ако е от Е38 няма нужда от разкодиране,но в Е36 няма и място където да се монтира :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от stony1 » 17 Дек 2012, 21:43

ник написа:
stony1 написа:Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име :mhihi:
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.

Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.

Стига си лъгал хората,кажи че MID ако е от Е38 няма нужда от разкодиране,но в Е36 няма и място където да се монтира :mhihi:


Да ама от по-късните весии не става и си иска разкодиране :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36

Мнение от Киров » 29 Дек 2012, 14:14

Колеги , и аз искам да ви питам нещо дали М-ковия волан с големия бег от е36 преди и след файса са еднакви или имат разлики и няма да станат от кола преди фейса на такава след файса и обратното... :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook