е36 320 М50 - изпускателна система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

е36 320 М50 - изпускателна система

Мнение от ThreeTwentyEight » 13 Дек 2012, 1:41

Здравейте колеги.

Имам следните въпроси да ви задам:

Карам 320 м50б20 без ванус с нормално крайно гърне и нормална изпускателна система и понеже махнах катализатора и остана празна кутия отдоло звука малко почна да ме дразни... искам директно да мина на цялостна генерация от 2.8 с крайното гърне с двуцевката и искам да знам дали ще е проблем да оставя колектора към главата (ще пасне ли на тръбите от 2.8-цата надоло) и съответно гърнето от 2.8 различава ли се по захващане от 20-ковото...

благодаря на отзовалите се :yes:


Поздрави :wave:
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: е36 320 М50 - изпускателна система

Мнение от bavar4o.70 » 13 Дек 2012, 20:48

Не трябва да имаш проблем-всичко е същото.Само на долния капак на задната броня,трябва да резнеш с шлайф място за двуцевката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: е36 320 М50 - изпускателна система

Мнение от maxpower » 13 Дек 2012, 20:53

Само със сондата можеш да имаш усложнение защото при теб тя е долу при скоростите, а при м52 е на колекторите. Най добре си намери средната част от м50б25 и после назад можеш и от б28 може и от б25 да сложиш. Имай в предвид, че колата ще стане по тиха.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: е36 320 М50 - изпускателна система

Мнение от ThreeTwentyEight » 15 Дек 2012, 0:19

В момента средната ми част е от М50Б25 тя е едно към едно с Б20... искам да я изкормя :bang: не искам да я виждам :lol:


Със сондата знам, че ще имам проблем ама мисля да направя отвор доло със резба.. това съм го преглътнал... най - важното е триъгълните планки от колектора (20ковия) да паснат на тръбите за 28-цовия..като чупки и отвори... и накрая захващането ( квадратните тампони ) към купето на крайното гърне с 2-те пи*ки да не се разминават


Проблем с бронята няма да имам аз съм с М оригинална за 2 пи*ки


Искам всичко да си стане оригинално.. само отвора за сондата.. да няма клъцни/срежи...
BMW..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: е36 320 М50 - изпускателна система

Мнение от maxpower » 15 Дек 2012, 11:38

Не ,към колекторите всичко си пасва plug n play както и тампоните на купето. Хубаво е да имаш в предвид, че б28 генерацията се съединява много по назад, а до там вървят две независими тръби. Ако сложиш там сондата реално ще отчита какво се случва само с 3 от цилиндирте - лошо няма стига дюзите да имат много близък дебит. Другия вариант е да удължиш кабелите и да я сложиш там, където се обединяват двете тръби , но това ще направи сондата по мудна защото ще отчита настъпилите пробмени по късно понеже е по далеч от двигателя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook