М42-то спря да върви
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
М42-то спря да върви
Колеги,колата вървеше адски много,обаче от скоро време спря,не дърпа толкова много и от 130км нагоре се чуди какво да прави,някой път като карам по магистралата примерно с около 130км и повече не иска,и както си държа педала на газта на едно положение,изведнъж просто все едно някой я ритва отзад и тръгва да си върви яко,както си трябва,после пак забива,после пак тръгва.....на последък е все забила.
Мислех че са свещи(старите бяха побелели,четох че може да се прегрявани),имах под ръка едни стари,но добри,не се оправи,сега ще купувам нови(предложете какви,за иридиеви не ми се говори,имам си двигател
) мислех за бобини,смених ги,не е от тях,дори днес сложих бобини от м50 върху свещите,пак е същата работа...мита за голямото вървене с 4ри бобини върху свещите не го почувствах.
Другото което е,че много клатеше оборотите,само на моменти,четох че може да е от дроселова клапа,беше адски мизерна,с котлен камък като бойлер,явно отоплението се беше преебало и е изпускала вода,махнах го,изчистих я буквално като нова,обаче стана още по-зле,наложи ми се доста да навия болчето за регулиране на самия дросел,с една гайка за контра е(един вид й давам газ) за да работи нормално.Стъпковия мотор го пробвах,работи,чистих го и пак е зле.Студена съм я нагласил на около 700 оборота и като стопли е на около 1100,въобще не иска да си оправя оборотите сама.
Това всичко е на газ,защото на бензин съм с едни големи дюзи които й вкарват много гориво и там я разбирам защо ми прави проблеми по някой път.Макар че някой път пък е бетон и на бензин.Обаче първия и основен проблем с вървенето го има и на бензин,ту върви,ту не....
Дебитомер имам и мисля да го сменя,все още не съм го мерил и за да видя дали е добре де.Дайте линк към темата за мерене на дебитомера че някъде я загубих...
Благодаря на отзовалите се!
Мислех че са свещи(старите бяха побелели,четох че може да се прегрявани),имах под ръка едни стари,но добри,не се оправи,сега ще купувам нови(предложете какви,за иридиеви не ми се говори,имам си двигател

Другото което е,че много клатеше оборотите,само на моменти,четох че може да е от дроселова клапа,беше адски мизерна,с котлен камък като бойлер,явно отоплението се беше преебало и е изпускала вода,махнах го,изчистих я буквално като нова,обаче стана още по-зле,наложи ми се доста да навия болчето за регулиране на самия дросел,с една гайка за контра е(един вид й давам газ) за да работи нормално.Стъпковия мотор го пробвах,работи,чистих го и пак е зле.Студена съм я нагласил на около 700 оборота и като стопли е на около 1100,въобще не иска да си оправя оборотите сама.
Това всичко е на газ,защото на бензин съм с едни големи дюзи които й вкарват много гориво и там я разбирам защо ми прави проблеми по някой път.Макар че някой път пък е бетон и на бензин.Обаче първия и основен проблем с вървенето го има и на бензин,ту върви,ту не....
Дебитомер имам и мисля да го сменя,все още не съм го мерил и за да видя дали е добре де.Дайте линк към темата за мерене на дебитомера че някъде я загубих...
Благодаря на отзовалите се!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: М42-то спря да върви
-За меренето на дебитомера виж в аутодата какво съпротивление дава
-Направи една диагнистика да видиш дали ще изкара грашка
-За оборотите може да смуче между двата колектора .С времето и още повече от студа гарнитурите се одървят ,а и още повече че смумателният колектор е алуминиев .Погледни си и диса клапана да не е застанал на някакво средно положение .
-Направи една диагнистика да видиш дали ще изкара грашка
-За оборотите може да смуче между двата колектора .С времето и още повече от студа гарнитурите се одървят ,а и още повече че смумателният колектор е алуминиев .Погледни си и диса клапана да не е застанал на някакво средно положение .

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М42-то спря да върви
Диагностика бях правил преди около 2 месеца когато вървеше добре и имаше доста грешки,обаче понеже тъкмо бях сложил двигателя,откачал съм,закачал съм букси и пича ми вика че е нормално да има.Имаше доста грешки и вървеше,в момента си спомням че имаше като грешка чук датчиците и инжекторите,другите не ги помня.
Диса клапата ми не работи,защото нямам управлението,стои си само клапата и съм й откачил и вакума,стои в едно положение,незнам ако я махна дали ще е по-добре?
Относно смученето на въздух мисля че е добре,но имам един спрей и ще отида да проверя дали е добре всичко,ще пръскам хубаво на всякъде.Обаче защо като е студена работи на 700об,а като стопли е на 1100об,като карбураторен мотор е,преди не съм имал такива проблеми с предното ми бмв на газ...
Диса клапата ми не работи,защото нямам управлението,стои си само клапата и съм й откачил и вакума,стои в едно положение,незнам ако я махна дали ще е по-добре?
Относно смученето на въздух мисля че е добре,но имам един спрей и ще отида да проверя дали е добре всичко,ще пръскам хубаво на всякъде.Обаче защо като е студена работи на 700об,а като стопли е на 1100об,като карбураторен мотор е,преди не съм имал такива проблеми с предното ми бмв на газ...
- teodorski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: М42-то спря да върви
Не е трябвало да пипаш болтчето на дросела, като не ти работи DISA затапил ли си маркучето
По добре отиди на диагностика защото ако пак ти излезе грешка на кнок сензор значи трябва да го сменяш и най-вероятно в момента си в авариен режим.

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М42-то спря да върви
Маркучето на дросела съм го махнал и съм го запушил с гумена тапичка.И двата кнок сензора видимо са строшени,пластмасата им е счупена,обаче пък вървеше много добре колата.
Ходих предималко да меря дебитомера дали е здрав и открих малък проблем.
IAT сензора въобще го нямаше,а клапата беше строшена вътре,смених го с друг здрав за момента.Имам кихалка,но от какво се е счупил не знам,не е имало сериозни гърмежи.
Ходих предималко да меря дебитомера дали е здрав и открих малък проблем.
IAT сензора въобще го нямаше,а клапата беше строшена вътре,смених го с друг здрав за момента.Имам кихалка,но от какво се е счупил не знам,не е имало сериозни гърмежи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: М42-то спря да върви
еми сигурно не е от студа 

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М42-то спря да върви
Смених дебитомера,извадих клемата за няколко часа и предималко я покарах.Разлика има и то положителна особенно от 4500об тръгва яко да върви,макар че нямам диса.
Дайте ми предложение какви свещи да си купя,карам я предимно на газ.От оригиналните NGK BKR6EK не съм много доволен,за около 6хил. км бяха адски побелели,признак че са прегрявали...
Дайте ми предложение какви свещи да си купя,карам я предимно на газ.От оригиналните NGK BKR6EK не съм много доволен,за около 6хил. км бяха адски побелели,признак че са прегрявали...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани