колко аh. трябва да е акумулатора на e36 -318i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 24 Юли 2006, 23:40

а електромагнитната шайба която го зацепва на дърва и въглища ли е според теб ? по горе съм написал и колко ампера е ,черпи ги постоянно докато климата работи ..


Човече ти виждал ли си какви са кабелчетата за тази шайба? Ако имаш съмнения - немери ги къде са тези кабелчета и ще се убедиш сам. Тази "шайба" не харчи абсолютно никакъв ток. Да не говорим, че това е само моментно натоварване на системата за части от секундата докато отцепи шайбата.
Също така вентилаторите вътре в купето харчат същия ток както без климатик.

Голямата консумация на ток идва от вентилатора на радиатора на климатика, този който е пред радиатора за охлаждане на двигателя. А този вентилатор има наистина голяма консумация на ток, но той работи само когато се включи компресора.

А относно компресора - той работи само когато работи двигателя поради факта, че се задвижва механично от него с ремък.

П.с. Ако не се лъжа по документи акумулатора е 65 Ач.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Юли 2006, 0:17

не разбирам къф е смисъла от спор...ако при запален двигател климатика черпи ток от акумолатора,защо разхода скача с 1л/100км ?! :mhihi:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 25 Юли 2006, 0:56

Blato написа:
Тази "шайба" не харчи абсолютно никакъв ток. Да не говорим, че това е само моментно натоварване на системата за части от секундата докато отцепи шайбата.

Не е изобщо моментно натоварване. За да работи климата трябва да се зацепят компресора и ремъчната предавка. Това става с ел.магнитната шайба т.е постоянно докато искаш да ти е хладно :!: :idea:

BMW_FAN написа:
ако при запален двигател климатика черпи ток от акумолатора,защо разхода скача с 1л/100км ?!

Защото климата черпи ток от акумулатора за да се зацепи за двигателя. А зацепи ли се за двигателя го товари т.е. покачва разхода :!: :idea:
Колкото повече, толкова повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 25 Юли 2006, 1:12

Такааааа той човека сега си е купил 65 А ами ако и той клекне скоро какво правим тогава с теорията че климатика работи с ток от акумулатора ?
И да питам нещо значи ако запалим колата и махнем акумулатора климата няма да зацепи така ли ?? Просветлете ме малко ,че нещо не ми е ясно :uups: :uups:
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 25 Юли 2006, 19:09

мисля че нямам никакъв проблем с тоците колата още няма 6 год. това го го повтаря, ще ги проверя и ако имам проблем с тоците колата изчезва моментално ,ебати ташака за 6 год. да ходиме по майстори срамота това ми било бмв
:( :( :(

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 22.11.2005

Мнение от Fyfito » 25 Юли 2006, 20:09

Момчета да си кажа и аз мнението. Имам бмв 318и от около 3 месеца, от около 2.5 месеа имам музика(250w) с клима и акомулатора ми е 45ампер 4аса и мога да кажа 4е не съм имал досега проблеми)акомулатора ми е втора употреба(смъкнаха ми го от една друга кола) така 4е може би имате проблем с тоците

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Юли 2006, 21:33

добре ве човек ,изкарай поне една зима и тогава изказвай мнение ... да не говорим че 250вата / 12 волта са около 20А консумация :!: та ,твоя акумулатор трябва да изкарва към 2 часа с волума на макс и изгасен двг .. прави си сметката колко вата ти е музиката( сигурно 50-60 макс) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 25 Юли 2006, 21:45

одруги ден се пребирам в Шумен после като се върна ще я мисля,още нещо заваля из онези дни дъжд та капките останаха и не се махат mix я тpй пати на различни места , купих паста КРРАФ,после СОНАХ,резултат никакъв ,да знаете някои трик

:shock: :shock: :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Юли 2006, 22:09

ОФФ:изсъхналото бяло ли стои ? ако е варовик се маха малко трудно ,с 2-3 измивания ..

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 26 Юли 2006, 9:26

В цялата тази тема истината е че колкото повече толкова повече :)
тоест колкото по голям акомулатор толкова по добре единствено да се гледа така наречения стартов ток някои казват че когато той е в повече било вредно за стартера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 26 Юли 2006, 18:23

не са бели петна само краищата на капките , като го пипнеш с нокът се чуства че се задира

:roll: :roll: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Юли 2006, 22:47

варовик ,няма страшно с 2-3 миенета ще се махне повечето ... ей пак изкарах 1-2 бири :drink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 28 Юли 2006, 16:36

добреде утре се прибирав в Шумен и ще почерпя 2 бири не ме събарят

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook