Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Nickelback написа:u`F`o написа:Boyadjiev написа:...Около 18-20%, или на окомера от сорта на - сток 28-мица дава еди колко си на колелата... (по други теми е дискутирано колко дават)
Сток М3ка USA ZF скоростна кутия дава 12% загуба. С времето разбира се, тези загуби се увеличават.
Защо да се увеличават с времето, колега?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Защото с времето има износване на различните елементи и те не са напаснати както от завода са ги напасвали, в следствие на различни термични , механични и други въздействия. Или с други думи

Отделно си има и загуби още от двигателя (ако не е ревизиран напълно), та и за това 36ци с английски мотори често вадят 140-145кс на колата при дино тестовете на събора, което се равнява на около 25 % загуба и е логично, че не идва само от трансмисията.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Аз също съм си го мислел, но не вярвах да има толкова голяма разлика с течение на времето. Но определено най-големи загуби има в периода за разработка на новата кола.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Едно е ZF кутия, друго е Getrag, при е36-тиците които караме загубите са 17% за ръчна кутия и около 20 за автоматична
2.8 от англия на 150 хиляди мили може и да дава 140 коня на колелата, читав мотор 2.8 дава около 160
Проверявайте си данните хубаво за да не стават обърквания
П.С. Загубите по ръчната трансмисия не се увеличават с времето
Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното

2.8 от англия на 150 хиляди мили може и да дава 140 коня на колелата, читав мотор 2.8 дава около 160

Проверявайте си данните хубаво за да не стават обърквания

П.С. Загубите по ръчната трансмисия не се увеличават с времето

Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Boyadjiev написа:...
Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното
Ама имаш по-добър топлообмен, за разлика от на диното

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
u`F`o написа:Boyadjiev написа:...
Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното
Ама имаш по-добър топлообмен, за разлика от на диното
За какъв топлообмен става на въпрос




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
Boyadjiev написа:u`F`o написа:Boyadjiev написа:...
Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното
Ама имаш по-добър топлообмен, за разлика от на диното
За какъв топлообмен става на въпрос
Нека помислим, кога се охлажда по-добре колата и кога ще взима по-студен въздух? Когато работи на място или като ускорява?


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Мощност на колелата - преди и/или след ъпгрейда...
u`F`o написа:Boyadjiev написа:u`F`o написа:Boyadjiev написа:...
Друго интересно нещо за което съм споменал по-рано, Гтека не пренебрегва челното съпротивление на колата и за това резултатите от него са по-занижени от реалните стойности на диното
Ама имаш по-добър топлообмен, за разлика от на диното
За какъв топлообмен става на въпрос
Нека помислим, кога се охлажда по-добре колата и кога ще взима по-студен въздух? Когато работи на място или като ускорява?![]()
Когато се мери колата на стенд има един принципно доста приличен вентилатор, който обдухва предницата за да може да поема мотора чист въздух

А челното съпротивление оказва доста голям спад на цифрите, както практически видях и както литературно ми го пише на листа до мен




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани