Проблем с тока към компресора на климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 328 sport
Мечтае да кара: Gpower

Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от BMWis » 18 Юни 2012, 22:54

Здравейте колеги. Имам проблем с захранването на компресора на климатика. Не е реле нито бушон прегледал съм ги. Кабела които излиза от релето и отива към компресора е здрав. На гнездото на релето има 4 пина. Единия отива към компресора другия идва от бушона третия отива на вътре към управлението или блока които седи под запалката и четвъртия отива на там. Въпроса е че по единия има 12 волта по другия няма нищо. Смених датчика на радиаторчето за климатика понеже ми казаха че като се прецака и не пуска ток към компресора. Ако някои има идея какво може да е? да сподели :) колата е 94 климатроника е с врътките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от oci » 20 Юни 2012, 20:17

а провери ли системата дали има фреон защото ако няма пресостата няма да пуска компресора.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 328 sport
Мечтае да кара: Gpower

Re: Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от BMWis » 21 Юни 2012, 17:55

когато се замости черната букса дори и да няма налягане в системата компресора сработва.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.04.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от Aleksandur_Milestone » 22 Юни 2012, 1:32

имам същия проблем колега... има фреон компресора не иска да тръгне ти оправи ли твоя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1671
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от ildivvy » 22 Юни 2012, 9:00

Ами проверката е елементарна.Релето има две вериги.Силова и управляваща.Силовата е тази дето идва от предпазителя и изпраща 12В към консуматора (климатика при теб),когато сработи релето.Т.е. трябва да има 12В първоначално от едната страна.Като сработи,то трябва да се появи и от другата.Управляващата верига са кабелите идващи от таблото,евентуално.Това е захранването на бобинката му.На единия край идва 12В,когато се включи,на другия трябва да е на маса (може и обратно,постоянен "плюс",а "масата" да се появява при включване).Кои клеми са на бобинката/управляващите и кои силовите/захранващи климатика,може да се види на ел.схемите.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с тока към компресора на климатика

Мнение от oci » 22 Юни 2012, 23:53

BMWis написа:когато се замости черната букса дори и да няма налягане в системата компресора сработва.


Тази черната букса дето я замостваш е на пресостата нали ако е така ако има налягане в системата и то е точно или поне около 200 грама компресора при толкова почва да включва значи проблема е в пресостата ако пък нямаш налягане всичко е ясно защо не включва.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook