проблем с м43б18 с ГазИнж

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

проблем с м43б18 с ГазИнж

Мнение от Amorphis » 28 Май 2012, 3:04

Здравейте колеги,

обръщам се най-вече към колегите с Газов Инжекцион, дали могат да ми помогнат със следното питане.
Така колата е 318и м43 двигател , от 6 месеца на ГАЗ.Колата се държеше добре до скоро,около 2 месеца, кога влезе за донагласяне на газовата и майстора ми каза че е тръгнала ламбда сонда.
Аз продължих да карам така, защото това ми е 2ра кола и я карам по малко.
ВЧЕРА се случи следното, изгоря бушона на ГИ,7,5А, сложен точно до + клемата на акум. , смених го с друг, при запалване,изгоря веднага и другия.
След това само за проба сложих 15А за да видя дали ще тръгне и ключето в купето светна,обаче след като загрее колата и мине на газ колата гасне веднага.

Газовият Инжекцион е марка AG .

Въпроса ми е следния:
Може ли ламбда сондата да има нещо общо с горенето на бушона,може ли да карам с 15А бушон, имайки в предвид че на негово място имаше 7,5А и мога ли да направя нещо по въпроса с гасненето , след като премине на газ(дали се нуждае от реглаж)? :banghead:


Много ще съм Ви признателен, на всички отзовали се , защото колата не е в България, т.е. не мога да посетя газ майстора в този момент.
Колата на бензин работи,с клатещи обороти и муден старт, 99% ламбда сонда за смяна, която ще бъде сменена тези дни + има малка дупка на тръбата ауспуха под купето, ще бъде заварена и проверена цялата генерация.

Благодаря на всички които ще се опитат да ми помогнат,
Поздрави,
Тони
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: проблем с м43б18 с ГазИнж

Мнение от Joro_Paveto » 28 Май 2012, 8:49

Ламбда сондата няма отношение към изгарянето на бушона на ГИ. Може да има проблем с газовия компютър и затова да гори бушона. Когато колата има монтиран ГИ сигналът за бензиновите инжектори минава през газовия компютър.
Колата на газ, най-вероятно няма да можеш да я подкараш - това, което можеш да направиш е да видиш къде са прекъснати минусовите кабели на бензиновите инжектори и са вързани към газовия компютър. Разкачаш тези кабели и възстановяваш оригиналната система, за да можеш да се прибереш безпроблемно на бензин.
Не съм на ясно със схемата на газовия компютър и как той предава сигнала от бензиновия компютър към бензиновеите инжектори. Така, че възстановяването на оригиналната инсталация не е гаранция, че всичко ще е ок. Но ако проблемът е в ГИ би трябвало всичко да се оправи, за да се прибере колата.

Проследи и захранващите кабели към газовия компютър от бушона. Може някъде да е опирала жицата и да е протрита изолацията и да окъсява или някакъв друг видим дефект по окабеляването.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: проблем с м43б18 с ГазИнж

Мнение от mladfen » 28 Май 2012, 19:56

Според мен има укъсила бобина или на евро сондата или на газовия клапан.
Вероятноста да е газов компютър е пренибрежимо малка но все пак съществува.
Интересно ми е като подадеш само на контакт ли гори предпазителя или след като запалиш?
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.08.2010
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: проблем с м43б18 с ГазИнж

Мнение от cd3 » 28 Май 2012, 20:08

Слагането на по-голям предпазител не е добра идея :conf: така може да изгори нещо друго и да стане по-голямя беля :bang:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: проблем с м43б18 с ГазИнж

Мнение от Amorphis » 29 Май 2012, 6:10

mladfen написа:Според мен има укъсила бобина или на евро сондата или на газовия клапан.
Вероятноста да е газов компютър е пренибрежимо малка но все пак съществува.
Интересно ми е като подадеш само на контакт ли гори предпазителя или след като запалиш?


Благодаря Ви колеги за отговорите,
към колегата, който съм цитирал - същото нещо ми каза и майстора който монтира ГИто днес по телефона.Че има огромна вероятност да е окъсила бобина на евро сондата или отзад на бутилката или отпред при изпарителя.Консултирах се и майстора ми каза че мога да карам с 15А бушон, сега остава само да разглобя отзад бобината и да се опитам да "ресетна" въпросното буталце.
Иначе колега предпазителя гореше не когато дам на контакт, а когато завъртя стартера.

Днес или утре ще пробвам да развъртя и видя тази сонда.

Отворен съм към още идеи,тези дни ще разрешавам проблема.
Поздрави!
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook