Поредното заключено БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Поредното заключено БМВ
Не трябва да се оставят ключовете в автомобила, особено ако нямате дубъл.
Друг вариант на самозаключване е при чистене, ключа метнат на седалката или в гнездото (има и по-лоши варианти), чистиш вратите една по една отворени, при минаването на прозорците неволно натискаш палеца, понеже си улисан и не ти прави впечатление, хлопваш вратата да преминеш на следващата и дотук...
Друг вариант на самозаключване е при чистене, ключа метнат на седалката или в гнездото (има и по-лоши варианти), чистиш вратите една по една отворени, при минаването на прозорците неволно натискаш палеца, понеже си улисан и не ти прави впечатление, хлопваш вратата да преминеш на следващата и дотук...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: Поредното заключено БМВ
Това ми прозвуча малко като изказването на колега по друга тема, как включил на 1-ва и слязъл да бута колата, която била заседнала в снега ... После, колата фантом
Май обичаме да си правим живота по-сложен
Моята също има наклонности (много рядко ) да се заключва, когато е запалена и НЕ дозатворя шофьорската врата - зимата докато чистя стъклата. За щастие ( в случая ) централното напоследък се еб.ва и една от вратите се заключва/отключва , когато си иска. За мой късмет, в тези ситуации остава отключена
. Нямам идея на какво се дължи това своеволие със заключването.

Май обичаме да си правим живота по-сложен

Моята също има наклонности (много рядко ) да се заключва, когато е запалена и НЕ дозатворя шофьорската врата - зимата докато чистя стъклата. За щастие ( в случая ) централното напоследък се еб.ва и една от вратите се заключва/отключва , когато си иска. За мой късмет, в тези ситуации остава отключена

Re: Поредното заключено БМВ
То хубаво пишете какво не трябва да се прави, но колегата ///Maximalniq все още не е отключил колата (към мемента не е написал, че проблема е решен).
Re: Поредното заключено БМВ
Едно обаждане на ключар, -50 лв. и щеше да е забравил вече. То е ясно, че никой няма да отвори колата онлайн 

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Поредното заключено БМВ
stony1 написа:...........
Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
Нещо неможах да те разбера, заключваш си колата и си отиваш в офиса, обаче си забравил пуснати габарити или плафон (макар че цвили на умряло като ги забравиш ми се е случвало)
и като се върнеш после колата на паркинга с отключени врати и паднал акумулатор ?
Така ако ми се отключи сама колата докато ме няма, щото е решила че тока и пада, направо ще я засиля тази аларма в Марица, честно


- hsv
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 3.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е36 М43 седан 95 г.
- Мечтае да кара: BMW;ACURA
Re: Поредното заключено БМВ
Пробвайте да развиете плафончето за осветлението на задния номер,сваляш батерията на GSM-а и подаваш ток по кабелите на осветлението,до една от вратите да има човек който веднага да отвори когато подадеш тока.
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Поредното заключено БМВ
С отверка изкарахме прозореца от уплатнението, огънахме го леко и с ръка отключихме. Как лесно се отключват тия БМВ-та ... 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Поредното заключено БМВ
nelim написа:stony1 написа:...........
Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
Нещо неможах да те разбера, заключваш си колата и си отиваш в офиса, обаче си забравил пуснати габарити или плафон (макар че цвили на умряло като ги забравиш ми се е случвало)
и като се върнеш после колата на паркинга с отключени врати и паднал акумулатор ?
Така ако ми се отключи сама колата докато ме няма, щото е решила че тока и пада, направо ще я засиля тази аларма в Марица, честно
Това не е от алармата, а от комфорта. Така са го програмирали.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Поредното заключено БМВ
stony1:
ясно, иначе моята си е вързана към комфорт модула но явно не е програмирана така, а да ти кажа и не искам
алармата си е супер, вдига си прозорците като се заключва колата и т.н.
Да ти кажа предпочитам да си оставя една работеща ключалка и ако ми падне акумулатора да си отключа колата от там, отколкото да си пусна тази функция и колата да се отключва сама, докато ме няма защото нямала ток
Иначе полезно инфо, мерси
ясно, иначе моята си е вързана към комфорт модула но явно не е програмирана така, а да ти кажа и не искам

алармата си е супер, вдига си прозорците като се заключва колата и т.н.
Да ти кажа предпочитам да си оставя една работеща ключалка и ако ми падне акумулатора да си отключа колата от там, отколкото да си пусна тази функция и колата да се отключва сама, докато ме няма защото нямала ток

Иначе полезно инфо, мерси


- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Поредното заключено БМВ
Сори, че разбутвам стара тема, но имам следния проблем. След като оправих поразиите от алармаджиите/бяха рязали кабелите на централното, а не бяха я свързали през комфортмодула-само двойното заключване/, проблема се оказа, че алармата ми/първо бях с марк 1500, след като работи коректно една година, я смених със скорпион-същата като марк-а, и тя работи една година и при двете проблема беше, че спираше да се управлява централното от алармата/, след като свързах всичко както трябва, благодарение на темите на Методи80/
/ се оказа, че след като съм карал колата , изгася мотора и включа алармата не ми функционира двойното заключване, при повторен опит/отключване и заключване/ сработва. Другото, което забелязах е, че се отваря с ключа от шофьорската врата и се чудя дали това е проблем-така ли трябва да функционира двойното заключване
PS: Сигнала за двойното заключване, който се подава на пин 13 на комфорта съм го взел от пина на алармата, който подава сигнал за заключване -25-30 секунден за вдигане на стъклата/през реле за време предполагам/ и това ме притеснява-да не се сбъгясва нещо от дългия импулс, защото имам още един пин на алармата/моментно подава +12волта за заключване/ и се чудя дали да не свържа към него двойното заключване. Въпроса най-вече ми е след като се включи алармата и се задейства двойното заключване, може ли да се отвори колата с ключ-при мен от вътре от палче и лостче не се отключва, но отвън с ключа-да

PS: Сигнала за двойното заключване, който се подава на пин 13 на комфорта съм го взел от пина на алармата, който подава сигнал за заключване -25-30 секунден за вдигане на стъклата/през реле за време предполагам/ и това ме притеснява-да не се сбъгясва нещо от дългия импулс, защото имам още един пин на алармата/моментно подава +12волта за заключване/ и се чудя дали да не свържа към него двойното заключване. Въпроса най-вече ми е след като се включи алармата и се задейства двойното заключване, може ли да се отвори колата с ключ-при мен от вътре от палче и лостче не се отключва, но отвън с ключа-да
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани