кабели за е36 м42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: кабели за е36 м42
Къде набутахте бобината в сметките, и в двата случая трябват 4 броя. На стария М42 са 4 отделни, същите като на М50, на по-новия са 4 в една.
We love you Ronnie!
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: кабели за е36 м42
Ами сметката е в това ,че човека иска да сменя само кабели ,които ако ги купи оригинални от представителство ,ще му струват 460лв . Ако сложи 4 бобини от М52 ще му струва не повече от 150лв с НОВИ лули и бобини втора употреба ,щото едва ли ще купи нови.
А иначе да,запалителната уредба на М42 струва повече от тази на М52 като цял комплект чисто нова - оригинална.
А иначе да,запалителната уредба на М42 струва повече от тази на М52 като цял комплект чисто нова - оригинална.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: кабели за е36 м42
Exy , не е точно така че в 2та случая имаме 4 бобини , защото в единия бобините са налседствени още от е30 и са направени и произведени като бройка , а за да проектират нови за м42 дето да са над свещите ,да направят производствения процес и тн всичко това струва пари 

I'm slowly drifting


Re: кабели за е36 м42
На М50 се монтират над главата същите бобини, които се слагат и на М42. После М42 претърпява за втори път леки промени, вече е с новите бобини в един корпус. После идва и М44, пак с кабели. Вече ги има произведени и бобините от М52, които вие ползвате. Е как пък за толко години сменяха колектори, слагаха ДИСА, клапан за картерните и кво ли още не и не не можаха да отделят малко пари за редизайн на капака на главата с няколко резби за бобините... Явно те не са достатъчни. Опитвам се да ви обясня, че М42 не е предвиден да има бобини в главата и щом толкова години не са му ги сложили, значи за него е по-удачно да си стои с кабелите.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: кабели за е36 м42
Аха и се опитваш да ни го обясниш ,а самия ти нямаш представа защо ... Иначе от тая диса и тоя турски колектор голяма файда има да знаеш 

I'm slowly drifting


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: кабели за е36 м42
Exy написа:На М50 се монтират над главата същите бобини, които се слагат и на М42. После М42 претърпява за втори път леки промени, вече е с новите бобини в един корпус. После идва и М44, пак с кабели. Вече ги има произведени и бобините от М52, които вие ползвате. Е как пък за толко години сменяха колектори, слагаха ДИСА, клапан за картерните и кво ли още не и не не можаха да отделят малко пари за редизайн на капака на главата с няколко резби за бобините... Явно те не са достатъчни. Опитвам се да ви обясня, че М42 не е предвиден да има бобини в главата и щом толкова години не са му ги сложили, значи за него е по-удачно да си стои с кабелите.
И аз се чудя що за толкова години не взеха да сменят поне съединителя с 228 милиметров като на 20-ка ,ами са си оставили 215-ковия ,който се пали като кибритена клечка ,ама те ... оствили са го. Хубавото на всичките тези недоразумения е ,че са поправими с времето

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани