Работи неравномерно на ниски М50 за ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Работи неравномерно на ниски М50 за ключ
Здравейте колеги,
Смених си двигателя с "малко" по голям.
Така двигателя е М50Б20. Уж съм закачил всичко датчици токове и тн. Парвоначално не искаше да заварти, но това го видях от каде е двете тънки кабелчета на стартера черно жълто и черно зелено ги бях забравил. (по тънкото черно зелено честно незнам за какво е).
Та проблема е следния. не пуска помпата. релето си работи само по себе си. като му дам принудително маса включва помпата и почва да върти бензина. Та аз си мисля че компа не му подава сигнал да включи.а дали е възможно някъде да съм забравил някое малко кабелче маса да включа. от Аутодата гледах на кои пинове трябва да има маса на компа и уж всички са там. на включен контакт не мога да ги видя защото се си мисля че трябва да е включена буксата в компа и тогава няма как да мушна мултицета.
Ако някои има някакви идеи моля за помощ.
Благодаря предварително.
Смених си двигателя с "малко" по голям.
Така двигателя е М50Б20. Уж съм закачил всичко датчици токове и тн. Парвоначално не искаше да заварти, но това го видях от каде е двете тънки кабелчета на стартера черно жълто и черно зелено ги бях забравил. (по тънкото черно зелено честно незнам за какво е).
Та проблема е следния. не пуска помпата. релето си работи само по себе си. като му дам принудително маса включва помпата и почва да върти бензина. Та аз си мисля че компа не му подава сигнал да включи.а дали е възможно някъде да съм забравил някое малко кабелче маса да включа. от Аутодата гледах на кои пинове трябва да има маса на компа и уж всички са там. на включен контакт не мога да ги видя защото се си мисля че трябва да е включена буксата в компа и тогава няма как да мушна мултицета.
Ако някои има някакви идеи моля за помощ.
Благодаря предварително.
Последна промяна tuzins на 31 Май 2012, 12:11, променена общо 2 пъти
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
Здравейте колеги,
Снощи направих няколко проверки. като отворя релето на помпата и го натисна ръчно помпата завърта и качва бенз до реиката. извадих реиката с дюзите и въртях за да видя дали пръскат. но не дюзите не отварят. вадих и бубина на първи цилиндър и тя не хвърля искра.
Ако някои има идеи благодаря предварително.
Снощи направих няколко проверки. като отворя релето на помпата и го натисна ръчно помпата завърта и качва бенз до реиката. извадих реиката с дюзите и въртях за да видя дали пръскат. но не дюзите не отварят. вадих и бубина на първи цилиндър и тя не хвърля искра.
Ако някои има идеи благодаря предварително.
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
Запали ли мотора колега? Виж да не си закачил някой плюс на маса (черна жица при акумолатора) ,че при тая конверсия се случва заради разликата в разположението на акумолаторите при двата модела . 

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
М50ката няма имобилайзер или ако има си му вързал всичко нали? Да не би да не си захранил изобщо управлението на мотора, то се захранва с една по-тънка червена жица вързана в кутииката, в която идва + от багажника. При мен беше разхлабена гайката там и така разбрах, че тая жица захранвва компа.
- gazi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: е34
Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
4ти двигател сменям и до сега не съм имал такъв проблем. Старият двигател автомат ли беше ?
Имаш ли си комп от М50-то. Звънкай на smoocki да го пали тоя М50.
Имаш ли си комп от М50-то. Звънкай на smoocki да го пали тоя М50.
Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
А със каква електроника е мотора? И по принцип трябва да има една жица която пуска релетата тя трябва да е на кръглата 20 пинова букса мисля че беше зелена на цвят 


- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50
Здравейте колеги,
Запалихме го двигателя. Оказаха се две неща. Едното беше че бях разменил буксите на датчиците на респределителния и коляновия вал. А Второто беше EWS-a оказа се че ЕВС2 не се разбира с комп от преди 1995г. а компа на М50-то е 1992. има една жица на 2 пиновата букса или иначе казана Х20. Жицата е лилаво черна и е на пин 7 , срязах я и така Bypass-нa EWS и включиха всички релета и тн. , завартях нчколко пати и запали.
Сега обаче имам др проблем двг-то не работи равномерно на ниски обороти. все едно някои цилиндър изключва. като ч форсирам се оправя. Странното е че като изключа дебитомера работи по добре. Дали може това да се дължи на някоя прецакана бобина или е от дебитомера, но като го разкача пак работи като без един цилиндар на ниски.
Запалихме го двигателя. Оказаха се две неща. Едното беше че бях разменил буксите на датчиците на респределителния и коляновия вал. А Второто беше EWS-a оказа се че ЕВС2 не се разбира с комп от преди 1995г. а компа на М50-то е 1992. има една жица на 2 пиновата букса или иначе казана Х20. Жицата е лилаво черна и е на пин 7 , срязах я и така Bypass-нa EWS и включиха всички релета и тн. , завартях нчколко пати и запали.
Сега обаче имам др проблем двг-то не работи равномерно на ниски обороти. все едно някои цилиндър изключва. като ч форсирам се оправя. Странното е че като изключа дебитомера работи по добре. Дали може това да се дължи на някоя прецакана бобина или е от дебитомера, но като го разкача пак работи като без един цилиндар на ниски.
Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на ниски
Провери като за начало искрата на всички цилиндри и компресията.
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на н
Колата горе долу проработи. Открих откаде идва проблема. оказа се че смукателния колектор не е бил хубаво уплътнен към главата и от там смуче въздух. Събота ще го свалям и уплутнявам с нови гарнитури и силикон и ще тествам колата.
Ще пиша след теста.
Ще пиша след теста.
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на н
Проблемът е решен. Наистина смучеше въздух от между колектора и главата. Уплътних стабилно с силикон и сега всичко е чук. Колата залетя. не съм очаквал че ще върви толкова.
Може би заради късия диф (4,44). ускорява зверски
Сега и се радвам с кеф. 



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани