328 Гаснене в движение и на празен ход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- al3ks1nd3r
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.04.2008
328 Гаснене в движение и на празен ход
Здравейте колеги
Прочетох няколко други теми с подобен проблем , но си мисля че моят е малко по-различен и затова пускам нова тема.
Колата ми е 328I Automatic и от известно време ми гасне когато си поиска.Първоначално се случваше 1 път на месец (гаснела е на светофар и в движение) ,но от вчера насам изгасна 2 пъти в движение (както си карах оборотите почнаха да падат като колата не реагираше при подаване на газ и така докато изгасне) (Понеже на предишната кола (316) ми играеха много оборотите искам да подчертая че при тази не мръдват) .След като изгасна нямах никакъв проблем с паленето .Още като купих колата светеше CHECK ENGINE , беше Oxygen sensor ,който уж ми го смениха и след две-три седмици светна отново CHECK ENGINE като майстора каза че този път друг Оxygen sensor се е скапал .Съответно попитах дали може да се кара така известно време (отговора беше "Да") и сега карам така.Преди месец ходих на диагностика и освен този Oxygen sensor компютъра не откри друг проблем. Аз съм в САЩ и в момента немога да си позволя да закарам колата в сервиз на БМВ ,нито смятам за удачен варианта да ходя при "разни" майстори които ми казват : Ще сменим сензора на коляновия вал , на разпределителният а ако не стане така и бензиновата помпа (Само срещу $80 на час) ...така че съм длъжен първо да пробвам да го оправям сам докъдето съм компетентен а ако не стане здраве да е
Дали има възможност проблема да е от този Оxygen sensor?
Ще съм много благодарен на всякакви съвети.
Прочетох няколко други теми с подобен проблем , но си мисля че моят е малко по-различен и затова пускам нова тема.
Колата ми е 328I Automatic и от известно време ми гасне когато си поиска.Първоначално се случваше 1 път на месец (гаснела е на светофар и в движение) ,но от вчера насам изгасна 2 пъти в движение (както си карах оборотите почнаха да падат като колата не реагираше при подаване на газ и така докато изгасне) (Понеже на предишната кола (316) ми играеха много оборотите искам да подчертая че при тази не мръдват) .След като изгасна нямах никакъв проблем с паленето .Още като купих колата светеше CHECK ENGINE , беше Oxygen sensor ,който уж ми го смениха и след две-три седмици светна отново CHECK ENGINE като майстора каза че този път друг Оxygen sensor се е скапал .Съответно попитах дали може да се кара така известно време (отговора беше "Да") и сега карам така.Преди месец ходих на диагностика и освен този Oxygen sensor компютъра не откри друг проблем. Аз съм в САЩ и в момента немога да си позволя да закарам колата в сервиз на БМВ ,нито смятам за удачен варианта да ходя при "разни" майстори които ми казват : Ще сменим сензора на коляновия вал , на разпределителният а ако не стане така и бензиновата помпа (Само срещу $80 на час) ...така че съм длъжен първо да пробвам да го оправям сам докъдето съм компетентен а ако не стане здраве да е

Дали има възможност проблема да е от този Оxygen sensor?
Ще съм много благодарен на всякакви съвети.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход
Това ти е ламбда сондата. По-точно една от двете, понеже при теб са 2 на брой. Щом изкарва грешка значи вероятно сондата не работи правилно или изобщо не работи. Смени проблемната и според мен проблема ще изчезне.
- al3ks1nd3r
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.04.2008
Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход
Здравей колега
Благодаря за съвета , още утре ще отида на диагностика за да видя точно коя е и ако е от това имаш една каса бира от мен
Благодаря за съвета , още утре ще отида на диагностика за да видя точно коя е и ако е от това имаш една каса бира от мен

- al3ks1nd3r
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.04.2008
Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход
Здравейте.
Смених въпросният сензор , но отново светна Check engine ,след това майстора каза че на "Bank 1 " където компютъра отчита проблема има два сензора и можело да бъде и другият ,та прехвърлихме новият на това мястото на другият , но пак без успех.
Обмислям да купя и последния сензор ,но въпросът ми е каква е вероятността всички сензори да са отишли и възможно ли е компютъра да показва една грещка а проблема да идва от другаде ?
Благодаря
Смених въпросният сензор , но отново светна Check engine ,след това майстора каза че на "Bank 1 " където компютъра отчита проблема има два сензора и можело да бъде и другият ,та прехвърлихме новият на това мястото на другият , но пак без успех.
Обмислям да купя и последния сензор ,но въпросът ми е каква е вероятността всички сензори да са отишли и възможно ли е компютъра да показва една грещка а проблема да идва от другаде ?
Благодаря
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход
Важно е да се знае каква е грешката в тая ламбда - може да не работи, може да е мудна. С размяна на двете сонди няма да стане нищо щом изкарва грешка на една от тях. Затова трябва да се гледат живи данни - коя ламбда как сработва. А мотора сега как работи, след като смени едната сонда?
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход
Мога да ти кажа от какво е на 90% и за това да не ти излиза и на диагностиката.........И междо другото към колегата ""Dirty M5 driver" много силно се съмнявам,че колата изведнъж ще гасне от сонда........
Та по въпроса колега имаш проблем с датчиците и по точно датчик на хол демек на коляновия вал (и сам ще си оправиш проблема),под смукателните колектори имаш 2 букси едната е за коляновия вал другата е за разпределителният......Виж коя е за коляновия вал като проследиш кабела,след като се убедиш че дадената букса е за датчика на хол откачи буксите и извади гуменото оплътнение на буксата от към датчика и ти гарантирам,че ще видиш 3 оголени кабела които се допират и дават на късо (дължи се на това,че там където са буксите е доста топличко и с течение на времето обвивката на кабелите започва да се разпада от топлината)
Кажи после какво е станало успех

Та по въпроса колега имаш проблем с датчиците и по точно датчик на хол демек на коляновия вал (и сам ще си оправиш проблема),под смукателните колектори имаш 2 букси едната е за коляновия вал другата е за разпределителният......Виж коя е за коляновия вал като проследиш кабела,след като се убедиш че дадената букса е за датчика на хол откачи буксите и извади гуменото оплътнение на буксата от към датчика и ти гарантирам,че ще видиш 3 оголени кабела които се допират и дават на късо (дължи се на това,че там където са буксите е доста топличко и с течение на времето обвивката на кабелите започва да се разпада от топлината)
Кажи после какво е станало успех




6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани