Проблем при ревизиране на глава

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Гаражна е36-ца..!
Мечтае да кара: Е36 без забележка..
Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93

Проблем при ревизиране на глава

Мнение от ricky » 05 Дек 2011, 14:14

Наскоро кривна главата на моята е 36-ца (започна да надува маркучите). След демонтаж на цялата глава както следва: шлайфане, напасване на клапани и тн. изникна проблем. Буталцата на повдигачите ''не искат'' да изпадат. Почукването на дървена повърхност не помага. Дори стигнах до това да ги ''варя'' но пак не даде резултат...... Моля ви помагайте с решение на проблема. Цените на 24 нови повдигача ме накараха малко да се закашлям, при положение че досега съм хвърлил доста пари (шлайфане, проверка и всички видове гарнитури и гумички) и това ми е последната операция която трябва да извърша.
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от Борис_Малинов » 05 Дек 2011, 16:56

Пробвай със силен магнит и ако нямаш успех, ще трябва някакво лепило. Успешно ще стане с поксипол, съхне бързо и после лесно ще се махне от металната повърхност на пуловете.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от vladi_a_i » 05 Дек 2011, 16:57

Опитай с малко повече сила да ги удариш,че само с слабо почукване не се получава някой път :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: не си е в къщи !
Пол: Мъж
Кара: 530d E61 '2004
Мечтае да кара: М5 Е60

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от Светлин » 05 Дек 2011, 22:59

Удряй силно моите доста бой изядоха ,че алтернативата с нови е неприемлива .Пробвай с нещо за подложка по-твърдо от дървото и по -меко от повдигача ! Успех .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от bavar4o.70 » 07 Дек 2011, 21:00

Сложи един плат на метална повърхност и удряй силно ,докато паднат.На мен от удряне ми се подбиха пръстите. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от dangerous » 11 Дек 2011, 20:53

1.слагаш дебел парцал на менгемето и стягаш здраво основата.
2.оставяш си място колкото да вкараш кръглия назъбен отвор на клещи.
3.свиваш клещите колкото да опрат в задната част на главата на буталцето
4.опираш върха на клещите в менгемето а другия край на клещите дърпаш към теб.
5.викаш си *ба маа му толкова просто същевременно функционално решение :yes:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: Valladolid , Spain
Пол: Мъж
Кара: Opel Vectra A
Мечтае да кара: samoLET

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от didko_just » 12 Дек 2011, 1:01

Светлин написа:Пробвай с нещо за подложка по-твърдо от дървото и по -меко от повдигача


Меден дорник

dangerous написа:1.слагаш дебел парцал на менгемето и стягаш здраво основата.
2.оставяш си място колкото да вкараш кръглия назъбен отвор на клещи.
3.свиваш клещите колкото да опрат в задната част на главата на буталцето
4.опираш върха на клещите в менгемето а другия край на клещите дърпаш към теб.
5.викаш си толкова просто същевременно функционално решение :yes:


Ааааа бро с *ба маа му всеки знае :yes:
Не карам Пил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от mitrax » 13 Дек 2011, 9:16

кисна ли ги в гас да поразтвоти маслото и гадостите по тях ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Гаражна е36-ца..!
Мечтае да кара: Е36 без забележка..
Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93

Re: Проблем при ревизиране на глава

Мнение от ricky » 04 Мар 2012, 10:27

Проблема е решен :wave: .. Доста млатене падна..
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook