преминаване от полу,към пълна синтетика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 10:58

здравейте колеги.след търсене с търсачката бая време,не намерих точен отговор на въпроса,а той е:наумил съм си да сменям маслото на печката...до сега карах с 10/40,доволен съм,не го гори и т.н...изпадна ми обаче 5 / 40-Кутенкьолер,С-троник,внесено директно от Германия ако има значение...да въпроса е,освен смяната на маслен филтър,налага ли се и някаква промивка на двигателя и как става това ако се налага??? благодаря на всички отговорили предварително....п.с-колата е 325 тдс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 30.11.2008
Местоположение: софия
Кара: тук там

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от азззз » 21 Фев 2012, 13:19

Според мен няма нужда от нищо. Точиш старото и слагаш новото. Но все пак нека и другите споделят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от BiTurbo » 21 Фев 2012, 15:33

Сменяй си без никакви промивки, с тия промивки може само негативен ефект да има.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 17:05

просто срещнах няколко мнения от други теми,че неможе да се смесват два вида масло,та затова...а при източването нали остава малко все пак.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2012, 17:37

Не е проблем да ги смесиш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 17:41

благодаря на всички за мненията,значи ще се точи старото,и-новото вътре! мисля може да се заключва темата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2012, 17:52

Не е лошо да смениш новото по-скоро, защото от синтетиката ще отмие бая помия и колкото по-рано го смениш толкова по-добре.

Поради същата причина те съветвам да си вземеш и оригинален филтър ама оригинален от БМВ, а не оригинален МАН, Мале и т.н. от разни знайни и незнайни продавачи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 19:10

ще взема и оригинален филтър(или поне ще поискам да е такъв),щото аз нямам идея примерно как мога да различа ментето или неоригиналния да кажем,от оригиналния?? достатъчно е да има надпис БМВ ли??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2012, 19:37

Достатъчно е да го вземеш от Дару, Вари, Камор или дори от някои от хората във форума, които продават оригинални части. В бяла кутия е с надписи и номер. Вътре на филтъра има щампи.
Ако го вземеш от Вари може и да не е оригинален БМВ, но със сигурност е истински.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от ФЕРАРИСТ » 21 Фев 2012, 20:11

От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от Stanchev » 21 Фев 2012, 20:41

ФЕРАРИСТ написа:От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......

ми те м10 и м30 от масовите мотори са с външни метални филтри. всички други са елементи, тия клапани не съществуват в тях, а са в стойката на масления филтър. :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 20:50

Stanchev написа:
ФЕРАРИСТ написа:От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......

ми те м10 и м30 от масовите мотори са с външни метални филтри. всички други са елементи, тия клапани не съществуват в тях, а са в стойката на масления филтър. :bchug:


да де,и аз затова се чудех,щото като гледам тоя елемент дето се сменя,незнам къде има клапан на него или нещо подобно...

Принцеса
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 6.11.2010
Местоположение: Пазарджик-София
Пол: Жена
Кара: Е46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: кипра бамбина...

Re: преминаване от полу,към пълна синтетика

Мнение от momicheto » 26 Фев 2012, 0:35

сменяй без да се притесняжаш,няма никакъж проблем :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook