Връща горивото!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW 330 dti
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.06.2011
- Пол: Мъж
Връща горивото!
Здравейте колеги!Имам БМВ 318 ТДС компакт,което ако не го паля два три дни връща горивото и пали много трудно.Ако го паля всеки ден няма проблем.Откачих маркуча за нафтата между ГНП-то и горивния филтър и като дам на контакт нафта качва,но като си е закачено всичко трябва да давам на контакт два-три пъти за да подкачи и запали.Къде се намира клапана за връщане на горивото и лесно ли се сменява.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Връща горивото!



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Връща горивото!
решението на проблема ти е 10 лева слага се еднопосочен клапан на маркуча между ГНП-то и горивният филтър 

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Връща горивото!
mgate написа:решението на проблема ти е 10 лева слага се еднопосочен клапан на маркуча между ГНП-то и горивният филтър
много е прав колегата за клапана

Re: Връща горивото!
Как разбра че ти връща горивото в резервоара и от това е проблема . Имало е случаи с такъв допълнителен клапан пак да не палят и причината е неплътност в горивната система ( демек въздух си дърпа по малко оттук пттам ) и ефекта е пак същия . В смисъл колегите добър съвет са ти дали ама въпроса е ти как диагностицираш и дали само това ще помогне. От сълзяща дюза невидима се от кората над двг пак се случва горе описаното и от клапана няма файда много много . Пиша го това щот миналата година на същия мотор си купих няправо 4 нови свещи и такъв клапан и после вечерта кат махнах кората изненада , та още си стоят резерва
. Успех.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани