M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от ръб » 11 Ное 2011, 9:37

Отново колеги :( Вчера я карах сутринта, ходих на работа, прибрах се - няма проблеми. Вечерта тръгва да карам приятелката си към утях, и - к*р ! Неще да пали. Въртях няколко пъти - аме. Проверих вентилчето на рейката - неще да пръска, само леко руква бензин и то за секунда, после спира. Тоест - нещо не прави налягане в рейката. Някакви идеи от какво може да е ? Помпата отзад бучи - би трябвало да прави налягане..

Тука от една седмица я карам и няма проблеми, а сега дърво..Довечера ще я качвам на трупчета да видя дали не се е смачкал някой маркуч или нещо от сорта..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от txl » 11 Ное 2011, 9:56

Бензиновият филтър сменял ли си скоро?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от fedoracore » 11 Ное 2011, 10:40

пробваи с друга помпа
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от maxpower » 11 Ное 2011, 11:50

Виж как са нещата при помпата- тя може да бръмчи, но ако е превъртяла отста в турбинката няма да качва достатъчно. Откачи маркучите от помпата и пъхни друг и го изкарай на вънка в някакъв съд. Дай контакт и виж какво става,ако там има достатъчно гориво- филтър или регулатор на налягането. Ако няма сваляй помпата и то ще си покаже.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от ръб » 11 Ное 2011, 13:02

поръчах тая сутрин филтър, довечера ще го взема и помпа от един приятел за пробата..дано не е регулатор че е наврян на мама си в г*за...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Ное 2011, 19:46

Помпата ако толкова бучи значи е пътник. Моята така бучеше. Една вечер си тръгвам от работа ама палене няма. Също като при теб нямаше налягане в рейката. Наляхме малко бензин и запали от раз. Така че опитай го това. Филтъра се разбра, че ще го сменяш. Другия вариянт е горивния регулатор. Извади маркуча за обратното гориво и виж дали ще текне. Ако тече - значи не държи налягане. Но аз залагам на помпата.

ПП: Ако регулатора тече не опитвай да сменяш мембраната, щото според много колеги това има краткотраен ефект.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от ръб » 11 Ное 2011, 21:45

сложих друга помпа на приятел, и колата запали :) явно и е дошло времето на моята. между другото моята си беше от старото купе от 318ис и така си карах половин година и колата си вървеше добре. сега тая помпа е от 320 и ще я взема (65лв), чудя се дали би имало голяма разлика между нея и на 328 ?

мерси на всички за отделеното време :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Ное 2011, 22:04

Няма разлика. Тя прави има-няма два пъти по-високо налягане, отколкото му е нужно на мотора. Разликата идва от регулатора. При Б28 рейката е май на 3.5 бара, при Б20 е на 3.0.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook