M40 работи на 3 цилиндъра

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 21 Окт 2011, 18:31

Колеги,

според мен проблема е в дистрибуторната капачка, но кажете и вие мнението си:
колата работи зле - трепери на едно място и тръгва трудно все едно няма мощност и 100% работи на 3 цилиндъра. Пали много трудно след много въртене. До 1300-1400 оборота е зле, а после се оправя.

Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.
Drift machine ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от zorobg » 21 Окт 2011, 18:44

Горе-долу сам си си отговорил на въпроса :)
Това,че свещите са нови не е гаранция , че работят и при това добре(при толкова ментета). Моя съвет е, да се подсигуриш и след като установиш, кой цилиндър не работи, елиминирай със сигурност свещите и кабелите като причина и тогава се насочи към дистрибуторната капачка (делкото като цяло).
Не искам да те плаша, но в най-лошия случай може проблема да се окаже и доста по-сериозен, но това е краен вариант :)
Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 21 Окт 2011, 18:52

zorobg написа:Горе-долу сам си си отговорил на въпроса :)
Това,че свещите са нови не е гаранция , че работят и при това добре(при толкова ментета). Моя съвет е, да се подсигуриш и след като установиш, кой цилиндър не работи, елиминирай със сигурност свещите и кабелите като причина и тогава се насочи към дистрибуторната капачка (делкото като цяло).
Не искам да те плаша, но в най-лошия случай може проблема да се окаже и доста по-сериозен, но това е краен вариант :)
Успех :yes:


Как мога да проверя коя свещ не работи. Ако извадя кабела и сложа друга свещ ще стане ли или ще трябва и маса ?

Какъв по-сериозен проблем може да се окаже ? :dunno:
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от bavar4o.70 » 21 Окт 2011, 20:30

Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от zorobg » 21 Окт 2011, 20:39

bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.

:yes:
Само да уточня, че след извадиш кабела на дадения цилиндър, желателно е пак да го наденеш на свеща, че иначе ... :D шегичка ;)
А иначе за сега се съсредоточи в/у свещи, кабели, капачки и палци и ако това не помогне, чак тогава можеш да започнеш да се притесняваш за по-сериозни проблеми ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 21 Окт 2011, 20:52

bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.



Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от Cosworth » 21 Окт 2011, 23:23

аз ако съм бих взел от колега капачката да пробвам, или бих взел от форума втора ръка !! работеща !! за някаква символична сума да пробвам и ако се окаже това проблема да взема нова...
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 23.09.2011

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от bmw_318_iska » 22 Окт 2011, 0:26

а не може ли проблема да идва от дюза !!!
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 22 Окт 2011, 10:44

[quote="bmw_318_iska"]а не може ли проблема да идва от дюза !!!
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред[/quote


Колата се реже без роблем във високите незнам дали е дюза. По принцип ги смених моите дюзи с 4 други от кола, която не е виждала ГУ в живота си и промяна нямаше. В момента имам 4 резервни :)
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от Cosworth » 22 Окт 2011, 10:50

grudev написа:Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.

Сам твърдиш че тя е зле, заеми се с този проблем на първо четене...
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 22 Окт 2011, 11:02

Cosworth написа:
grudev написа:Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.

Сам твърдиш че тя е зле, заеми се с този проблем на първо четене...


:yes:
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от bavar4o.70 » 22 Окт 2011, 19:32

grudev написа:
bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.



Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?

Ти и на здрав двигател да извадиш свещ ще усетиш разлика.Просто нямаш рутина.Съвета ми е да викнеш някой с по -голям опит да слуша и гледа като вадиш кабелите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: M40 работи на 3 цилиндъра

Мнение от grudev » 22 Окт 2011, 20:14

bavar4o.70 написа:
grudev написа:
bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.



Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?

Ти и на здрав двигател да извадиш свещ ще усетиш разлика.Просто нямаш рутина.Съвета ми е да викнеш някой с по -голям опит да слуша и гледа като вадиш кабелите.



Другата седмица е на доктор, но дотогава ще се опитам да си помогна сам.
Drift machine ....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook