халогени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: халогени
aleks9 написа:Здравейте ! Най -напред да благодаря на всички които се опитаха да помогнат със съвет! Понеже колата няма допълнителна инсталация за халогени най-лесният начин е да ги свържа директно за кабела на дългите.....мисля,че едиственната въпросителна е дали ще издържи релето.Почти всеки товарен автомобил има допълнителни фарове и то не такива за мъгла ,а мощни халогени....не съм чувал някой да е имал проблеми с полицията за това...Разбира се те не заместват основните но не са забранени.
Колега , ето какво трябва да направиш ....!
Ето ти схема :

Веригата на дългите от схемата минава през предпазител 25 , след това през галетния превключвател (врътката ) за фаровете , след това през комутатора за дългите ( лостчето на волана ), след това през релето , което на снимката съм пососчил с червена стрелка , след това през предпазители 29 и 30 (съответно за ляв и десен фар..). Силовата верига е от точка 6 на релето (която тегли директно плюс от акумулатора и по точно от общата точка "+" в кутията с бушоните) , след това минава през контактите на релето , след това от точка 2 на релето отива в предпазителите и от там в лампите за дългите светлини....
Ако искаш всичко да е наред и да нямаш запалена инсталация , можеш да изтеглиш кабел директно от точка 2 на релето (но само и единствено от там ) , след това да сложиш предпазител 10 А ако опъваш един кабел към халогените или 2х5 А , ако опъваш два отделни кабела до всеки халоген. Ако слагаш един кабел сечението му трябва да е 2 - 2.5 квадрата (ако са два отделни - 1 квадрат)...
Релто мисля , че беше за 40 А, контактите му са предвидени за 40А .... Двата дълги теглят общо 10 А , халогните двата също теглят 10А , демек нямаш грижи ... (все пак погледни на релето за какъв ток е ..., по памет мисля , че бяха за 40 А , но ти си провери...). Не се опитвай да теглиш кабел директно от фаровете , защото ще се натовари инсталацията за дългите (тя е 1.5 квадрата и не е сигурно че ще издържи, дори да издържи , кабела няма да се охлажда добре , а това ще доведе до бързо скапване на изолацията .....). Реално ти така или иначе ще трябва да изтеглиш кабел от кутията с бушоните ... , що не земеш да си го направиш как требва ... , ми се занимаваш с щуротии ?! Пуснал съм подробна тема с обяснение как се прави ....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: халогени
Много точно го е написал колегата, така или иначе ще трябва да отваряш кутията с бушоните и да теглиш проводник от там. Като я отвориш тази кутия по-добре си пусни инсталация за халогени. Темата на колегата е много подробна и няма как да сбъркаш.
Има и друг момент, ако решиш все пак да използваш релето на дългите, направи връзката в посочената от колегата точка както трябва, а не както ги правят алармаджиите
, защото пак ще имаш проблеми. За целта е необходимо да извадиш клемата на посочения контакт и да си намериш нова неизползвана, после заменяш старата клема с новата, в която слагаш двата проводника. Единия си е оригиналния от схемата, а другия е въпросния за халогените, ако решиш да са два отделни за халогените ще стана общо три проводника и трябва много добре да ги свържеш. Ще ти трябват и едни клещи за кабелни обувки. Преди да започнеш с интервенцията изключи акумулатора.
П.П. Мето, предпазителите за халогените са по 7,5А или 15А ако е дин. Аз съм със заводска инсталация и при мен са два по 7,5А и по схемите, които имам са дадени така.
Има и друг момент, ако решиш все пак да използваш релето на дългите, направи връзката в посочената от колегата точка както трябва, а не както ги правят алармаджиите

П.П. Мето, предпазителите за халогените са по 7,5А или 15А ако е дин. Аз съм със заводска инсталация и при мен са два по 7,5А и по схемите, които имам са дадени така.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: халогени
stony1 написа:П.П. Мето, предпазителите за халогените са по 7,5А или 15А ако е дин. Аз съм със заводска инсталация и при мен са два по 7,5А и по схемите, които имам са дадени така.
Да , знам ... това е "стандартно" оразмеряване на инсталацията , оставят известен "аванс" ..... , примерно и на късите и на дългите са по същия начин по 7,5А за всеки .... Реално и лампата на късите , и на дългите ,и на халогените са по 55в , демек като се сметне излиза, че консумацията на ток е точно 4.58 А ~ 4.6А.Това е ако напрежението е 12 волта , а често пъти напрежението което стига до тях е по голямо от 12в (13-14волта), тогава консумирания ток е по малък...). Тоест ако се сложи предпазител 5 А , то той ще е почти на границата на консумирания от лампата ток ... , за това те слагат 7.5 (понеже това е следващия предпазител по стандарт , няма междинен 6 А примерно ...). Другата причина да се слага 7.5 , е че наистина е необходимо да има възможност тока леко да нарастне (заради промените в захранването на автомобила при различни натоварвания) , а предпазителя все пак да остане здрав , в смисъл да не е точно на границата на консумирания от консуматора ток .....
Но аз съм мерил консумацията с мултицет и рядко надхвърля 4 А , това е заради производсвтения толеранс в съпротивлението на лампите, а и заради напрежението , което често е по високо от 12волта (както вече казах). За това съм посъветвал колегата да си сложи 5 А предпазител за всяка от лампите или един 10 А за двете общо ..... Но ако..., не ако , а трябва да се придържаме към заводския стандарт наистина трябва да се сложат по 7.5А за всеки или 15А за двата.

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: халогени
metodi80 написа:stony1 написа:П.П. Мето, предпазителите за халогените са по 7,5А или 15А ако е дин. Аз съм със заводска инсталация и при мен са два по 7,5А и по схемите, които имам са дадени така.
......Реално и лампата на късите , и на дългите ,и на халогените са по 55в , демек като се сметне излиза, че консумацията на ток е точно 4.58 А ~ 4.6А.Това е ако напрежението е 12 волта , а често пъти напрежението което стига до тях е по голямо от 12в (13-14волта), тогава консумирания ток е по малък :
Здрасти колега!Определено си вещ и ценен за този форум,за което те поздравявам Но....мисля,че тук леко се заблуждаваш за нещо,а именно:
Мощността на лампата (55W) е дадена при работно напрежение 12V,при които токът течащ през лампата ще е съответно 4.583А , защото I=P/U Дотук добре,НО....при напрежение 14V токът през лампата НЯМА да стане по-малък Напротив,ще нарастне, защото единствено съпротивленито на лампата е константно, а именно R=U/I=12/4.583=2.6 ома.Съответно при напрежение по-високо от 12V по законите на физиката нараства и токът през консуматора,както и консумираната от него мощност.Съответно при напрежение 14V , консумираният ток ще бъде 5,347А ,защото I=U/R=14/2.6=5.347A , а консумираната мощност ще нарастне както следва P=U*I=14*5.347=74.85W
Още веднъж,не искам да се заяждам,а да изложа нещата от гледна точка на физиката и електротехниката,изхождайки от законите на Ом.Няма как при увеличаване на работното напрежение на ел.консуматор мощността му да се запазва

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: халогени
ned_gm28 написа:.....единствено съпротивленито на лампата е константно....
Здрасти колега

Не се притеснявай , не приемам поста ти като заяждане , това е форум и подобни разисквания са полезни ....
Не съм аз в грешка , а ти ....
Хубаво си дал тези формулки за изчисляване на тока , от физична гледна точка нещата , които си казал са правилни (и аз ги знам много добре , достатъчно съм поучил и електротехники и физики и математики ....). Правилно е твърдението , че при повишаване на напрежението , при едно и също съпротивление ще нарасне тока , то това гласи закона на Ом. Едно нещо казано от тебе НЕ е вярно и съответно всичко останало , а именно , че съпротивлението на лампа е константа . Съпротивлението на лампата НЕ е константа , а се изменя в зависимост от температурата на нажежаемата жичка. Опитно е доказано , че при повишаване на температурата на метален проводник неговото съпротивление се увеличава.
Повишаването на температурата означава увеличаване на скоростта на топлинното движение и съответно, нарастване амплитудите на трептенията,които извършват положителните йони около равновесните си положения. Tова води до все по–честото сблъскване на електроните с положителните йони и затруднява преминаването на електроните през метала. Затова специфичнотосъпротивление на металите нараства при повишаване на температурата. От тук следва , че при подаване на по -високо напрежение (пак по законите на физиката ) нажежаемата жичка ще нагрява повече и мисля , че на там нещата са ясни .... Ето защо едни мой преподавател в университета казваше следното - " ....има теория и практика ...., вие научете теорията , за да я знаете , а след това вижте на практика как стоят нещата в действителност ....! "
Хубава темичка се заформи .....


Re: халогени
Колега сваржи едно реле през + на халогените зада нямаш главоболия и мяна да има дертови
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: халогени
metodi80 написа:ned_gm28 написа:.....единствено съпротивленито на лампата е константно....
Здрасти колега
Не се притеснявай , не приемам поста ти като заяждане , това е форум и подобни разисквания са полезни ....
Не съм аз в грешка , а ти ....
Ух....





- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: халогени
ned_gm28 написа:metodi80 написа:ned_gm28 написа:.....единствено съпротивленито на лампата е константно....
Здрасти колега
Не се притеснявай , не приемам поста ти като заяждане , това е форум и подобни разисквания са полезни ....
Не съм аз в грешка , а ти ....
Ух....Как не помислих,че жичката на лампата се нагрява до доста висока температура (особено при халогенните).Прав си,съпротивлението няма да е константно-ще нараства с температурата,а при полупроводниците е обратно
Аз не че не ги зная тия неща,ама....кой да помисли снощи и за тях
Важното е,че темата придоби интересна насока с образователно съдържание
Поздрави!
Абе вие цяла нощ ли сте писали

Наистина хубава тема се заформи, но автора нищо не казва, какво е направил, какво се е получило, нищо.
Когато си писах предния пост съм забравил да отбележа и варианта когато колата не е с обикновенни крушки, а с ксенон. Тогава нещата са малко по-различни от гледна точка на тока, който протича по време на запалване на ксеноновата лампа и по време на светене. Всъщност това май го бяхме коментирали в друга тема, защото сега на трезва глава

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: халогени
Извинявам се ,че изравям стара тема и то при условие ,че въпроса ми не е от полза на автора и,но това е защото тук виждам доста компетентни мнения от хора,които биха ми помогнали и на мен.
Та въпроса ми е: Бих ли могъл да свържа към дългите светлини устройство което съществува на пазара под наименованието "Система за дневни светлини" след релето за дълги светлини непосредствено преди двата предпазителя? Идеята ми е да го направя така а не както е упоменато в упътването а именно към светкавицата,защото заради релето за дългите не мога да използвам възможността за регулиране на мощността на захранването което се подава от устройството към дългите за да светят по-слабо тъй като така могат да се ползват като дневни.Ето за това устройство говоря,имам го вече инсталирано на автомобила си,но ме дразни факта ,че релето прецаква положението с това регулиране.http://smartdrl.com/index2.html
Та въпроса ми е: Бих ли могъл да свържа към дългите светлини устройство което съществува на пазара под наименованието "Система за дневни светлини" след релето за дълги светлини непосредствено преди двата предпазителя? Идеята ми е да го направя така а не както е упоменато в упътването а именно към светкавицата,защото заради релето за дългите не мога да използвам възможността за регулиране на мощността на захранването което се подава от устройството към дългите за да светят по-слабо тъй като така могат да се ползват като дневни.Ето за това устройство говоря,имам го вече инсталирано на автомобила си,но ме дразни факта ,че релето прецаква положението с това регулиране.http://smartdrl.com/index2.html
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: халогени
Dream_BMW написа:Извинявам се ,че изравям стара тема и то при условие ,че въпроса ми не е от полза на автора и,но това е защото тук виждам доста компетентни мнения от хора,които биха ми помогнали и на мен.
Та въпроса ми е: Бих ли могъл да свържа към дългите светлини устройство което съществува на пазара под наименованието "Система за дневни светлини" след релето за дълги светлини непосредствено преди двата предпазителя? Идеята ми е да го направя така а не както е упоменато в упътването а именно към светкавицата,защото заради релето за дългите не мога да използвам възможността за регулиране на мощността на захранването което се подава от устройството към дългите за да светят по-слабо тъй като така могат да се ползват като дневни.Ето за това устройство говоря,имам го вече инсталирано на автомобила си,но ме дразни факта ,че релето прецаква положението с това регулиране.http://smartdrl.com/index2.html
Нещо не ти разбрах идеята. Кое къде искаш да свържеш? Или по-добре кажи какво точно искаш да постигнеш, защото този модул може да се свърже където и както си пожелаеш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: халогени
stony1 написа:Dream_BMW написа:Извинявам се ,че изравям стара тема и то при условие ,че въпроса ми не е от полза на автора и,но това е защото тук виждам доста компетентни мнения от хора,които биха ми помогнали и на мен.
Та въпроса ми е: Бих ли могъл да свържа към дългите светлини устройство което съществува на пазара под наименованието "Система за дневни светлини" след релето за дълги светлини непосредствено преди двата предпазителя? Идеята ми е да го направя така а не както е упоменато в упътването а именно към светкавицата,защото заради релето за дългите не мога да използвам възможността за регулиране на мощността на захранването което се подава от устройството към дългите за да светят по-слабо тъй като така могат да се ползват като дневни.Ето за това устройство говоря,имам го вече инсталирано на автомобила си,но ме дразни факта ,че релето прецаква положението с това регулиране.http://smartdrl.com/index2.html
Нещо не ти разбрах идеята. Кое къде искаш да свържеш? Или по-добре кажи какво точно искаш да постигнеш, защото този модул може да се свърже където и както си пожелаеш.
Той че може да се свърже където си пожелаеш е факт,но мен ме интересува да върши работа.А за да се получи това е нужно да е вързан точно по определен начин.Именно не към кабела за светлавицата,както е описано в упътването а след силовото реле,защото ако е преди него,няма как да проработи регулирането на мощността,тък като аз я искам по-малка,защото дългите светлини ще ги ползвам за дневни.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: халогени
Колега, лостчето за мигачите има и още две положения.
1. превключване на дълги светлини;
2. премигване с дългите светлини.
Независимо от това кое положение ще използваш, изходящия сигнал е винаги и само по един проводник и минава през релето, после през предпазителите и след това се подава на крушките.
При теб може да свържеш модула през диоди направо към крушките. Диодите ги свързваш както е показано на схемата на модула.
Аз лично бих използвал по едно реле на всяка верига вместо диоди. Релетата трябва да са поне 6А на контактите и да са с един нормално затворен и един нормално отворен контакт. Нотмално затворените контакти се ползват за дневните светлини, а нормалноотворения за дълги светлини и светкавицата. Идеяте е, че когато двигареля стартира се включват дневните светлини а веригата на дългите е свързана към нормално отворените контакти на релетата и така не се смесват сигналите. Когато се включат дългите или се използва светкавицата, нормално затворените контакти се отварят, а нормално отворените се затварят. На практика релето спира сигнала от модула за дневни светлини без да влияе на работата на самия модул и включва дългите на 100%.
1. превключване на дълги светлини;
2. премигване с дългите светлини.
Независимо от това кое положение ще използваш, изходящия сигнал е винаги и само по един проводник и минава през релето, после през предпазителите и след това се подава на крушките.
При теб може да свържеш модула през диоди направо към крушките. Диодите ги свързваш както е показано на схемата на модула.
Аз лично бих използвал по едно реле на всяка верига вместо диоди. Релетата трябва да са поне 6А на контактите и да са с един нормално затворен и един нормално отворен контакт. Нотмално затворените контакти се ползват за дневните светлини, а нормалноотворения за дълги светлини и светкавицата. Идеяте е, че когато двигареля стартира се включват дневните светлини а веригата на дългите е свързана към нормално отворените контакти на релетата и така не се смесват сигналите. Когато се включат дългите или се използва светкавицата, нормално затворените контакти се отварят, а нормално отворените се затварят. На практика релето спира сигнала от модула за дневни светлини без да влияе на работата на самия модул и включва дългите на 100%.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: халогени
А аз мисля да свържа кабела от модула,който сега ми е свързан към светкавицата(демек към веригата за дългите,но преди релето) да го свържа след релетата ,непосредствено в общата точка преди да се раздели линията на две вериги с два отделни предпазителя.За да може,когато модула работи в режим дневни светлини,да подава редуцираното си на 30% напрежение към линията за дългите след релетата ,иначе го няма ефекта с редуцираното напрежение и дългите ми или работят или не.Няма средно положение.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани