шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава
станала колега ама не е как беше, на стръмно не мога да тръгна. имам вече полска кола, само за полето. направо съм бесен. колеги никога не ходете при царвулски майстори дето си мислят че бмв и опел са едни и същи коли. Колеги не върви колата и това си е. силата и идва след 3000 оборота. на 2 ра ако съм паднал на 1500 оборора не може да подемеanton mutafchiev написа:супер щом е станала колата
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
до колко пъти може да се шлайфа главата, направиха ми центровка, сега е по добре но пак не е както беше. казаха ми че от многото шлайфане е станало по малко разстоянието на веригата и от там идва всичко. трябвало да се сложи гарнитура за шлайфана глава. но в моя случай я шлайфаха два пъти и е възможно да е шлайфана и преди. възможно ли да е от това???
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
Aми то при шлайф на главата почти винаги се слага ремонтна гарнитура после 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: шлайфане на глава
Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
колега сам си уцелил къде ти е проблема. Казваш че колата работи добре, но трябва да я вкараш в обороти


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
Доста пресилваш нещата
.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: шлайфане на глава
Rudisan написа:как се мери компресия? извинявам се за невежеството но ми е интерсноvladi_a_i написа:Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
колега ела да ти дам един мотор м52б20 за 600лв комплекта с инсталация,комп,всичко....и да си решиш проблема,само ще трябва да си го свалиш от колата.
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
значи само м44 страда много ако не му работи ДИСА-та 

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава
да беше се обадил преди да минат 1200лв до тукrocki1 написа:Rudisan написа:как се мери компресия? извинявам се за невежеството но ми е интерсноvladi_a_i написа:Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
колега ела да ти дам един мотор м52б20 за 600лв комплекта с инсталация,комп,всичко....и да си решиш проблема,само ще трябва да си го свалиш от колата.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
~Мишо~ написа:Доста пресилваш нещата.
да бях казал Мишо, кажи брат какво ми е на колата? Да я беше погледнал, тогава може да кажеш че пресилвам нещата. Ако няма какво да кажеш, дай де не пълним форума с глупости.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
Rudisan написа:~Мишо~ написа:Доста пресилваш нещата.
да бях казал Мишо, кажи брат какво ми е на колата? Да я беше погледнал, тогава може да кажеш че пресилвам нещата. Ако няма какво да кажеш, дай де не пълним форума с глупости.
Що реши че е към тебе?

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
кво да тни кажем кът ни върви ни върви и мойта я натепах у глъвъта и пак ни щши върви пущинътъ
Последна промяна ивчо3 на 03 Сеп 2011, 23:05, променена общо 1 път
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
след ремонта смених и диса клапата купена от колега от форума. вчера я свалих подавам напрежение и се чува че работи цъка си добре. няма механични проблеми като я гледам.ивчо3 написа:Първо си смени ДИСА-та, щом така или иначе е станала на парчета. Че е пресилено твърдението за голямата разлика в ускорението с нея или без нея, има нещо такова. По този въпрос си направих експеримент на моята кола с мотор м42. Махнах вакуумния маркуч за управление на ДИСА-та, затапих го да не влиза въздух, за да имитирам липса на тази клапа. На старт от място по равен път и развиване на максимални обороти за максимално ускорение (на този двигател са 6500) на отделните предавки до към 130 км/час, поне видимо нямаше разлика. На старт по равен път от място с превключване на предавките- първа до 3500 об., втора до 4000, трета 4000, четвърта 4700 и скорост също до 130 км/час, на първа и втора предавка не се усещаше разлика, на трета имаше минимално забавяне докато подмине 3000-3500 оборота, на четвърта това забавяне е по-осезаемо, при това до над 4500 оборота. Изкачване по наклон пробвах на отсечка от около 300 метра, още на втора скорост колата е мудна, на трета нямаше почти никакъв ряз, на четвърта май не успях изобщо да превключа до като изкачвах наклона. Предполагам тези разлики са по-големи на малкия мотор 1.6, все пак двата вала на м42 донякъде "спасяват положението". Ама както си прецениш, щом си налял толкова пари за ремонт, една ДИСА идва доста солено и не е 100% сигурно че е от нея.
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани