Проблем с токовете ли незнам???????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 27.01.2005
Местоположение: Sofia

Проблем с токовете ли незнам???????

Мнение от Sladk0 » 23 Фев 2006, 17:36

Значи вчера като си карах и ми светна червенета лампа на таблото за акулулатора,и уредите и километража ми почнаха да светят супер слабо,значи забелязъл съм го че прави само на влажно време(дъжд или сняг)и сега днеска се опитах да запаля ама няма никой,значи този проблем е от доста далго време.Или ако оставя колата за 5минути и пак пробвам да я запала и неизка даже да заварти.Моля помагаите ,че съм полудял. Става въпрос за 318и М40.:help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 23 Фев 2006, 17:50

Наща м40-ка е така и проблема е ангренажния ремък(май той е за токовете),а в възможно и акумулатора ти да е заминал ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 27.01.2005
Местоположение: Sofia

???

Мнение от Sladk0 » 23 Фев 2006, 19:23

Абе уш акумулатора ми е наред ама штом да не зарежда да не е алтернатора????Или какво може да причи това да оставя колата за 5мин и като се варна и завартиа да няма никой,да неизка и да заварти даже

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 23 Фев 2006, 20:17

Сменяй акумyлатора (мъртва клетка).
И провери дали зарежда правилно - това може да е причина за "смъртта" на акумyлатора....
Последна промяна Sve на 24 Фев 2006, 11:52, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Фев 2006, 20:39

Това, дето ти свети червеното по време на движение е най-вероятно хлабав ремък, или повредено динамо/реле.

Това, дето след 5мин неще да запали, е от "умрелия" акумулатор - има поне една "мъртва" клетка - по-добре да го смениш
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 23 Фев 2006, 21:01

Наща м40-ка е така и проблема е ангренажния ремък(май той е за токовете),

Не не е той. Вероятната причина може да е не добър контакт на някой кабел, маса например. Тогава понякога тоците по колата из4езват за известно време и се появяват. Ако акумулатора ти е слаб то поне ще се опита да завтрти ако до скоро е работила колата (5мин както казваш)
според мен
1) кабели недаващи добър контакт (провери масите, има един кабел зад генератора (алтернатора), който отива към шасито, слу4вало ми се е да прави лош контакт)
2) да не ти зарежда генератора, трябва да се замери и да се установи къде се губи тока
3)ремък на генератора (ако е хлабав ще свири често и няма да се зарежда акумулатора)
4) чак тогава "мъртви" клетки и т.н друго не се сещам сега
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 23 Фев 2006, 23:12

замерете оттечки да няма колата на мен ми се случва тая рабора. Разкачаш минуса на акумолатора и мериш с мултицета на минуса на акумолатора и масата по купето някъде
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 24 Фев 2006, 15:38

мери на запалена кола дали ти зарежда динамото и колко напрежение подава ако незарежда виж ремака дали го вари ако го варти прави си динамото :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от 4akala » 24 Фев 2006, 16:24

да бе,и аз имам подобен проблем,само че като завъртя ключа се чува неколкократно прищракване.иначе акумулатора е нов и ток има(таблото,радиото...)как поне да я запаля :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 24 Фев 2006, 17:04

Значи щом ти замира изведнъж ме съмнява да не зарежда...Най-вероятно както казаха може да замасява някъде.
Един авер имаше такъв случай-изведнъж уредите и фаровете започнаха да светят като велосипед.
Обиколи много място и накрая се оказа,че имал оглен кабел,които замасявал...(правел маса с купето)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook