М40 и ГИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: М40 и ГИ

Мнение от kirililiev » 06 Май 2011, 11:03

ares2 написа:
kirililiev написа:
Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.

и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.


не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..

не пречи да е на гас,пречи това че е обикновенна,аз също съм карал такива таралясници с обикновенно газово,заради фтулката която намалява сечението на мъркуча не само че не върви на гас,ами бърка вървенето и на бензин щото това си е чист рестриктор.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 16.04.2010

Re: М40 и ГИ

Мнение от gabol » 06 Май 2011, 12:09

Колега, продават се миникитове за газов инжекцион. Общо взето е всичко без бутилката и сондата и са на цена около 500лв. Вече сам си направи сметката дали си заслужава и колко живот ще очакваш още от колата. А и дали върви на бензин колата, защото ще ти трябва да има и изправна бензинова уредба. Да не се окаже че ще трябва и нея да я правиш после, което са си още пари и цената да набъбне още. Това са много тънки сметки. И въпроса не е кое е по добро (ясно е че газовия инжекцион е по добро, но по-скъпо), а кое по-изгодно според мен. Помисли си колко още смяташ да я караш и колко време ще ти трябва да избиеш инвестицията. По мои приблизителни сметки ще я избиеш наи-малко след 14000км, ако колата ти дава 15 с АГУ и 12 с ГИ (моито М43 толкова дава в софия) и не правиш бензиновата уредба и сам си монтираш инжекциона.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: М40 и ГИ

Мнение от ares2 » 06 Май 2011, 13:18

kirililiev написа:
ares2 написа:
kirililiev написа:
Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.

и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.


не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..

не пречи да е на гас,пречи това че е обикновенна,аз също съм карал такива таралясници с обикновенно газово,заради фтулката която намалява сечението на мъркуча не само че не върви на гас,ами бърка вървенето и на бензин щото това си е чист рестриктор.


да това е така .. имаш право..
трудно е да се настрои да работи добре и на газ и на бензин ..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: М40 и ГИ

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Май 2011, 14:42

ares2 написа:
kirililiev написа:
Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.

и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.


не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..


:yes: Тука в БГ е станало нарицателно колата ти да има газова уредба. Въпрос на предпочитание е. Аз не карам моята на газ (въпреки че имам) щото не ме кефи, ама то проблема си е мой. За това давам 2х повече пари ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 23.02.2010
Местоположение: Sofiq
Кара: E60 545i

Re: М40 и ГИ

Мнение от krisko_thc » 10 Май 2011, 20:41

еми колега с инжекцион съм и съм мн. доволен с 20 лв. минах 135км. в софия като си я настъпвах колата е ис покраи 160 коня на газ ми върви много по добре от колкото на бензин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М40 и ГИ

Мнение от bum_bum » 10 Май 2011, 22:12

Само махни тва със 160-те коня, че много ще ти сипят :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: М40 и ГИ

Мнение от PREDATOR_318is » 10 Май 2011, 22:19

bum_bum написа:Само махни тва със 160-те коня, че много ще ти сипят :mhihi:

+1 :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: М40 и ГИ

Мнение от anton mutafchiev » 10 Май 2011, 22:24

:lol: тая ис-ка много мошна барзо всички на газта :mhihi:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: М40 и ГИ

Мнение от vladi_a_i » 10 Май 2011, 22:26

То и на дизела почнаха да му слагат газова вие за бензиновите се притеснявате,сложи това което на теб ще ти изнася...аз се оказах заради простата причина,че работата ми е на 5км от нас и не си заслужава да съсипвам ревизиран мотор който зимата не може да загрее до там па камо ли да превключи на газ,ако постоянно пътуваш слагай едно ГИ и джиткай пък под капака ако ще и м40 да е :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: М40 и ГИ

Мнение от vladi_a_i » 10 Май 2011, 22:29

anton mutafchiev написа::lol: тая ис-ка много мошна барзо всички на газта :mhihi:

Е нали сега е без прекъсвач сигурно и минава към 8к оборота..май ще слагам и аз ГИ,пък зимата ще му мисля :mhihi:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook