спиране на помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
спиране на помпа
колеги,някой знае ли или да има схема на релето с 5те кра4ета как да я вържа към помпата 4е като прехвърли на газ да ми спре помпата 4е при мен работи постоянно и искам да я спра 4е тази ми е 3та за 6 ммесеца.
П.С.колата ми пали всеки път първо на бензин и прехвърля на газ
П.С.колата ми пали всеки път първо на бензин и прехвърля на газ
Re: спиране на помпа
3-та помпа за 6 месеца, ама не уточняваш китайска, n-ta употреба, или нова за 200+ лв?!
И сменян ли е някога бензиновия филтър?
Ако газта е обикновена фъскалка за 300лв, по-долното може да го прескочиш, ако е обаче ГИ с автоматично превключване бензин-газ и обратно, прочети го!
Я си представи какво ще се случи в момента, когато газовото по някаква причина се опита да мине аварийно на бензин? Най-често при изпреварване... Помисли си хубаво дали искаш в този момент бензиновата система да е практически в ступор, щото няма да има достатъчно налягане за нормална работа при изключена помпа. Резултатът ще е поне още 1-2 секунди умрял мотор, добавени към 2-3те секунди, през които газовият инжекцион се е чудил що му е ниско налягането и да мине ли на бензин... 5 секунди е вечност...
Изцяло съм против спирането на помпата на коли с газов инжекцион. Освен гореописаното, шансът да се прецакат бензиновите инжектори също е значителен, няма движение на свеж и хладен бензин през рейката, който малко или повече ги охлажда. Това са още безсмислени разходи. Иначе помпата не се скапва от това, че върти постоянно, за нея е все тая дали бензина, който изпомпва, отива в цилиндрите, или се връща обратно. Хубава помпа има поне 160К километра живот, без значение на газ или на бензин е колата, при условие, че има достатъчно бензин в резервоара. И другото - този бензин е добре да се сменя на месец-два, за да е пресен, иначе почва да се променя химически и да скапва компоненти от горивната система.
Иначе, за да не е изцяло офтопик - схемата я има в ETM (Electrical Troubleshooting Manual) -ите, ама те са различни за всяки модел и мотор, така че поне трябва да подскажеш тия неща.
Всичко това не си правих труда да го пиша, за да се заяждам, а за да помислиш за потенциалния риск, който ще поемаш с тази модификация, да не говорим, че е напълно безсмислен. И неработеща, помпата пак може да замине, от запичане от тежки фракции в скапан бензин - свидетел съм на такива случаи.

Ако газта е обикновена фъскалка за 300лв, по-долното може да го прескочиш, ако е обаче ГИ с автоматично превключване бензин-газ и обратно, прочети го!
Я си представи какво ще се случи в момента, когато газовото по някаква причина се опита да мине аварийно на бензин? Най-често при изпреварване... Помисли си хубаво дали искаш в този момент бензиновата система да е практически в ступор, щото няма да има достатъчно налягане за нормална работа при изключена помпа. Резултатът ще е поне още 1-2 секунди умрял мотор, добавени към 2-3те секунди, през които газовият инжекцион се е чудил що му е ниско налягането и да мине ли на бензин... 5 секунди е вечност...
Изцяло съм против спирането на помпата на коли с газов инжекцион. Освен гореописаното, шансът да се прецакат бензиновите инжектори също е значителен, няма движение на свеж и хладен бензин през рейката, който малко или повече ги охлажда. Това са още безсмислени разходи. Иначе помпата не се скапва от това, че върти постоянно, за нея е все тая дали бензина, който изпомпва, отива в цилиндрите, или се връща обратно. Хубава помпа има поне 160К километра живот, без значение на газ или на бензин е колата, при условие, че има достатъчно бензин в резервоара. И другото - този бензин е добре да се сменя на месец-два, за да е пресен, иначе почва да се променя химически и да скапва компоненти от горивната система.
Иначе, за да не е изцяло офтопик - схемата я има в ETM (Electrical Troubleshooting Manual) -ите, ама те са различни за всяки модел и мотор, така че поне трябва да подскажеш тия неща.
Всичко това не си правих труда да го пиша, за да се заяждам, а за да помислиш за потенциалния риск, който ще поемаш с тази модификация, да не говорим, че е напълно безсмислен. И неработеща, помпата пак може да замине, от запичане от тежки фракции в скапан бензин - свидетел съм на такива случаи.
- djsancho
-
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 26.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Куките да го спират !!!
- Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs
Re: спиране на помпа
колега, има и друга уловка, важното е когато ти върти помпата постянно да имаш сотата бензин за да може да се охлажда а не само да гори. но ако твърдо си решил да я спираш мога да те насоча към едно сервизче в сф : )

Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!
- joro_bmwm3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.12.2010
- Местоположение: на всякаде
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320 ванус
- Мечтае да кара: Ф1
- Детайли за колата: просто няма такава
Re: спиране на помпа
проблема може да не е от това че си сменил 3 помпи кат работи на газ и помпата не изклучва то кат има бензин тя си върти горивото не е проблем това
живота е гаден,но аз сам по гаден
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: спиране на помпа
тя и мойта пали на бензин и после прехвърля и после си работи помпата постояно и вече три години нямам проблем
Re: спиране на помпа
Аз не съм я оставал без бензин никога не знам що горят един познат ми каза 4е е от бензина аз карам само с 98 тая последната като я свалих цялата вътре беше стопена и имаше поне 10 литра бензин
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: спиране на помпа
топи се щото загрява той бензина я охлажда и мойта е сас малко бензин ама нямам проблеми
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: спиране на помпа
sasho_87 написа:така и направих
и ще се питаш "...що го направих?" някой ден.Колегата jbl ти е дал добри обосновки да не го правиш.Аз съм абсолютно на неговото мнение,ама ти си знаеш-колата си е твоя....
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: спиране на помпа
ned_gm28 написа:sasho_87 написа:така и направих
и ще се питаш "...що го направих?" някой ден.Колегата jbl ти е дал добри обосновки да не го правиш.Аз съм абсолютно на неговото мнение,ама ти си знаеш-колата си е твоя....
+1

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани