Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!
Снощи ми се счупи дясната тръбичка на радиатора на парното и изби маркуча и за малко да я изпусна колата да загрее. Днес ми предстои смяна, но като гледам на какво ебано место ми е ясно че няма да стане за 2 часа смяната. Кажете, какво точно се прави, от къде трябва да се бръкне за да се смени? Какво се сваля и т. н. ?
Ще бъда много благодарен.
Ще бъда много благодарен.
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!
има тема ама няма кои да тьрси
ето как , и не е толкова сложно - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24993
ето как , и не е толкова сложно - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24993

Re: Cмяна радиатор на парното??? спешно!!!
тръбата за радиатора на парното е една - двойна
... ако ти е пластмасова тръбата и колата е без климатик, се процедира по следния начин:
1 - в моторния отсек се маха кората, под която стои микрофилтъра
2 - откачаш пластмасовия тройник, който е вързан към тази тръба - държи се на една гайка М8 към тръбата и два торкса 20 към купето
3 - влизаш в купето и сваляш кората под волана - като огледаш ще ти стане ясно - връзката на тръбата към радиатора, и самото фиксиране на радиатора също е с торкс 20
4 - при обратния монтаж първо връзваш тройника към тръбата и след това го набутваш от моторния отсек - най-добре ако може някой да ти държи тройника и тръбата притиснати и след като се обере луфта се прави още един оборот на гайката (или най-добре 0.75) ... ако се натегне повече тройника се разкрачва и след това нов тройник и нова тръба ... връзката между тръбата и радиарточето по същия начин
... ако ти е пластмасова тръбата и колата е без климатик, се процедира по следния начин:
1 - в моторния отсек се маха кората, под която стои микрофилтъра
2 - откачаш пластмасовия тройник, който е вързан към тази тръба - държи се на една гайка М8 към тръбата и два торкса 20 към купето
3 - влизаш в купето и сваляш кората под волана - като огледаш ще ти стане ясно - връзката на тръбата към радиатора, и самото фиксиране на радиатора също е с торкс 20
4 - при обратния монтаж първо връзваш тройника към тръбата и след това го набутваш от моторния отсек - най-добре ако може някой да ти държи тройника и тръбата притиснати и след като се обере луфта се прави още един оборот на гайката (или най-добре 0.75) ... ако се натегне повече тройника се разкрачва и след това нов тройник и нова тръба ... връзката между тръбата и радиарточето по същия начин
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани